Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż zabudowanych nieruchomości gruntowych
Wójt Gminy Konopnica
ogłasza przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż zabudowanych nieruchomości gruntowych, położonych w obrębie 12 Mała Wieś gmina Konopnica
Nr działki | Powierzchnia (ha) | Nr księgi wieczystej | Cena wywoławcza netto (zł)* | Wadium (zł) |
398/1 obręb 12 Mała Wieś |
0,2565 ha |
SR1W/00035811/9 |
45.500,00 zł |
4.550,00 zł |
398/2 obręb 12 Mała Wieś |
0,3038 ha |
SR1W/00035811/9 |
33.500,00 zł |
3.350,00 zł |
*Cena wywoławcza nieruchomości nie obejmuje należności podatkowych, które wprowadziła z dniem 1 maja 2004 r. ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 ze zm.). Do ceny sprzedaży netto zostanie doliczony obowiązujący wg stanu na dzień sprzedaży podatek VAT.
Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica zatwierdzonym Uchwałą Rady Gminy Konopnica Nr XI/55/03 z dnia 30 grudnia 2003 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica ww. działki znajdują się od strony drogi gminnej w terenie z funkcją mieszaną, zabudową zagrodową jednorodzinną i rekreacyjną – symbol MR-MN-ML. W pozostałej części działek to tereny rolnicze z zakazem zabudowy – symbol w planie R1.
Nieruchomości posiadają dostęp do sieci energetycznej, wodociągowej i telefonicznej.
Na nieruchomościach nie ciążą żadne zobowiązania.
Przetargi odbędą się w dniu 11.07.2016 roku ( poniedziałek ) w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
w godzinach:
- godz. 900 (przetarg dot. działki Nr 398/1)
- godz. 930 (przetarg dot. działki Nr 398/2)
Warunkiem przystąpienie do danego przetargu jest wpłacenie wadium ( według tabeli) w gotówce, w kasie Urzędu Gminy lub przelewem na rachunek bankowy: 84 9251 1019 0020 7539 2000 0040, najpóźniej do dnia 5 lipca 2016 roku godz. 1500.
W tytule przelewu należy podać, którego przetargu dotyczy wadium.
Wadia zostaną zwrócone w terminie do trzech dni po odwołaniu, zamknięciu przetargów lub zakończeniu przetargu wynikiem negatywnym.
Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który wygra przetarg, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, a w przypadku uchylenia się przez tę osobę od zawarcia umowy, przepadnie na rzecz sprzedającego.
Szczegółowe informację na temat przetargu udzielane są w Urzędzie Gminy Konopnica pod numerem telefonu 43 842 44 19 wew. 122.
Konopnica, dnia 31 maja 2016 roku
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, stanowiących własność Gminy Konopnica, przeznaczonych do sprzedaży w trybie przetargów publicznych
W Y K A Z
Wójt Gminy Konopnica na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1774, poz. 1777 i z 2016 r. poz. 65)
podaje
do publicznej wiadomości, że Gmina Konopnica przeznacza do sprzedaży w trybie przetargu ustnego nieograniczonego nieruchomości gruntowe, oznaczone w ewidencji gruntów jako działki o nr: 398/1, 398/2 położone w miejscowości Mała Wieś stanowiące własność Gminy Konopnica.
Działki znajdują się w terenach zabudowy zagrodowej oraz zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej – symbol MR-MN-ML.
L.p. | nazwa nieruchomi | oznaczenie nieruchomi nr księgi wieczystej | powierzchn. nieruchom. | opis nieruchom. | sposób zagospod. nieruchom. | termin nagospod. nieruch. | cena nieruchomości (bez VAT) | wysokość stawek % opłat użytk wieczystego | wysokość opłat z tytułu dzierżawy | termin wnoszenia opłat | zasada aktualizacji opłat | Informacja o przeznaczeniu najem / dzierżawa | pierwszeństwo w nabyciu nieruch. |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
1
|
nieruchomość gruntowa
| działka nr 398/1 wieczystej 35811 |
0,2565 ha
|
nieruch. gruntowa |
zabudowana budynkiem mieszkalnym
|
nieruchom. niezagosp. |
45.500,00 zł |
nie dotyczy |
nie dotyczy |
nie dotyczy |
nie dotyczy |
sprzedaż działki |
nie dotyczy |
2 |
nieruchomość gruntowa
| działka 398/2 nr księgi wieczystej 35811 |
0,3038 ha |
nieruch. gruntowa |
zabudowana budynkiem gospodarczym
|
nieruchom. niezagosp. |
33.500,00 zł |
nie dotyczy |
nie dotyczy |
nie dotyczy |
nie dotyczy |
sprzedaż działki
|
nie dotyczy |
WYKAZ został wywieszony na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Konopnica na okres 21 dni, tj. od dnia 9 maja do 30 maja 2016 roku.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Turalczyk Grzegorz
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Nazwa zamawiającego | Gmina Konopnica, Powiat wieluński |
Adres zamawiającego | Rynek 15, 98-313 Konopnica |
Województwo | Łódzkie |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Nr postępowania | GKO.271.2.2016 |
Przedmiot zamówienia | Remont drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Szynkielów Kolonia Stawek |
Najkorzystniejsza oferta | Nr 8 P.P.H.U. "RAFALIN" 42-290 Blachownia, ul. Malicka 42 Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 98,33 pkt. |
Pozostałe oferty uzyskały ocenę
| Nr 1 P.U-H "BUD-MET" Jarosław Kałmuk, 42-134 Truskolasy, ul. Słowackiego 30 Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 91,33 pkt. |
Nr 2 "DROMAK" Sp. z o. o. Poręby 26B, 98-220 Zduńska Wola Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena – 83,03 pkt. | |
Nr 3 PH-U LARIX Sp. z o.o. 42-700 Lubliniec, ul. Klonowa 11 Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 91,40 pkt. | |
Nr 4 HUCZ Sp. z o. o. Sp.k. 42-283 Boronów, ul. Częstochowska 14 Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 76,78 pkt. | |
Nr 5 PH-U "RAD-TOM" 42-284 Herby, ul. Zielona 11 Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 94,37 pkt. | |
Nr 6 "BUD-TRANS" Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak, 98-200 Sieradz, ul. Uniejowska 170A Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 85,64 pkt. | |
| Nr 7 "ARES" Karol Wrzecioniarz, 98-273 Klonowa, ul. Grabska 41 Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 83,03 pkt. |
Wójt
/-/ Grzegorz Turalczyk
Konopnica, 24.03.2016 r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych. (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póz. zm.)
Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15, e-mail: ug_konopnica@post.pl ogłasza przetarg na zadanie p.n.: "Remont drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Szynkielów – Kolonia Stawek"
- Przedmiot zamówienia:
KOD CPV:
45100000 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę
45233123 - 7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233222 - 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233150 - 5 Roboty w zakresie regulacji ruchu
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Szynkielów – Kolonia Stawek.- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- Roboty przygotowawcze
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym;
- Plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10 cm;
- Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm
- Podbudowa
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie 660 x 4,3 = 2838 m2
- Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 8 cm
- Nawierzchnia
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna)
- Pobocza – nawierzchnia z tłucznia kamiennego grubość po zagęszczeniu 10 cm
- Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- Pionowe znaki drogowe
- Roboty przygotowawcze
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ:
- Załącznik Nr 10 do SIWZ -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
- Załącznik Nr 11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
- Załącznik Nr 12 do SIWZ – Przedmiary robót.
- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23 tel. (43) 8424419 w. 123 i Łukasz Bernaś - Inspektor ds. planowania przestrzennego i inwestycji - pok. Nr 21, tel. (43) 8424419 w. 121.
- Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na remont drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Szynkielów - Kolonia Stawek" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 22.03.2016 r. do godziny 10:00.
- Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10:15.
- Termin realizacji zamówienia - do 31.08.2016 r.
- W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
- posiadania uprawnień do wykonywania działalności:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych; - posiadania wiedzy i doświadczenia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uważać będzie budowę , przebudowę, modernizację lub remont drogi o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto.
Wykonawca musi również posiadać dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, obejmujący następujące osoby:- Kierownik robót budowlanych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej – minimum 1 osoba, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej odpowiadających przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami; w przypadku Wykonawców zagranicznych- uprawnienia równoważne do kierowania robotami.
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. - sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
- posiadania uprawnień do wykonywania działalności:
- Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia – nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica oraz na stronie internetowej: www.konopnica.finn.pl
- Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
- Kryteria oceny ofert – 1) cena – 90 % (waga); 2) Okres gwarancji – 10%
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
- Projekt zostanie dofinansowany ze środków budżetu Województwa Łódzkiego.
WÓJT
/-/ Grzegorz Turalczyk
Konopnica, dnia 03.03.2016 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Konopnica, dnia 12.02.2016 r.
Znak : GKO.271.1.2016
Zamawiający: Gmina Konopnica
Przedmiot zamówienia:
Dostawa sukcesywna oleju napędowego grzewczego EKOTERM PLUS lekki na cele grzewcze placówek oświatowych, w ilości:
- Szkoła Podstawowa w Konopnicy - 40m3
- Dom Nauczyciela w Konopnicy - 15m3
- Szkoła Podstawowa w Rychłocicach - 25m3
Działając na podstawie art.92 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r.poz.907 z późn.zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez Wykonawcę:
DROŚ SAWICKI Sp. z o. o. spółka komandytowa
42-141 Przystajń, ul. Przemysłowa 2
Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny ofert zawarte w SIWZ, tj. pierwsze kryterium cena 95 % - 95 pkt., drugie kryterium - termin płatności – 5% - 5,00 pkt.
Zgodnie z art.92 ust.1 pkt.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:
Nr oferty | Nazwa (firma) siedziba i nazwa wykonawcy | Ocena (liczba pkt.) | Uzasadnienie |
2
| INTEROIL Sp. j. Kameccy-Galuba 97-420 Szczerców Kol. Szczercowska 4 | 87,81 | Zgodnie ze wzorem w SIWZ. Pierwsze kryterium - cena 95% - 84,31 pkt. Drugie kryterium - termin płatności 5% - 3,50 pkt. |
3
| EKO-OIL Spółka z o.o. sp.k. Monice 3, 98-200 Sieradz | 99,60 | Zgodnie ze wzorem w SIWZ. Pierwsze kryterium - cena 95% - 94,50 pkt. Drugie kryterium - termin płatności - 5% - 5,00 pkt. |
Wójt Gminy
/-/Grzegorz Turalczyk
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)
Przedmiot zamówienia:
KOD: CPV 23.12.21.00-9
Dostawa sukcesywna oleju napędowego grzewczego EKOTERM PLUS lekki na cele grzewcze placówek oświatowych, w ilości:
- Szkoła Podstawowa w Konopnicy - 40m3
- Dom Nauczyciela w Konopnicy - 15m3
- Szkoła Podstawowa w Rychłocicach - 25m3
Olej grzewczy powinien posiadać parametry jakościowe zgodne z PN- C 96024:2001
1) Uprawniona do kontaktu z oferentami – Pani Anna Kowalczyk- Kierownik referatu rozwoju gospodarczego ,gospodarki komunalnej i ochrony środowiska, pokój Nr 23, tel. 043 /842-44-19 wew.123
2) Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem „oferta na dostawę oleju grzewczego” w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18, do dnia 08.02.2016 r. do godziny 1000
3) Otwarcie nastąpi w tym samym dniu o godz.1015
4) Termin realizacji zamówienia – do 31.01. 2017 r.
5) W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki :
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną, przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne ( Dz.U. z 2006 Nr 89, poz.625 z późn.
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy oleju opałowego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (np. referencje ).
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie dysponowania potencjałem technicznym.
Osób zdolnych do wykonania zamówienia .
Spełnienie warunku należy potwierdzić oświadczeniem Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia obowiązek posiadania uprawnień ADR wynika z art. 10 ustawy z dnia 28 października 2002r. o przewozie materiałów niebezpiecznych ( Dz. U. Nr 199, poz. 1671 z późn. zm.)
- Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Do realizacji przedmiotowego zamówienia nie jest wymagane wykazanie się sytuacją ekonomiczna i finansowa
6) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie „ spełnia – nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
7) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica lub ze strony internetowej: www.konopnica.finn.pl
- Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
- Kryteria oceny ofert - cena - 95%; termin płatności - 5%
- Zamawiający nie wymaga wadium.
- Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Konopnica, dnia , 28.01.2016 r.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk