Zapytania ofertowe


Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych”

23‑11‑2021 09:52:38

Zamawiający: Gmina Konopnica  
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e- mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631

Zapytanie ofertowe

Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych”.

1. Rodzaj zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r. obejmująca:

  • otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących;
  • otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych;
  • realizacja przelewów na rachunek w innym banku krajowym w systemie bankowości elektronicznej;
  • realizacja przelewów na rachunek w innym banku krajowym, złożony w placówce banku;
  • wydawanie blankietów czekowych;
  • wydawanie zaświadczeń;
  • zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej;
  • przyjmowanie wpłat gotówkowych;
  • dokonywanie wypłat gotówkowych;
  • możliwość otwierania dodatkowych rachunków w trakcie obowiązywania umowy;
  • zakładanie lokat terminowych;
  • oprocentowanie środków na rachunkach bankowych;
  • obsługa płatności masowych w Systemie Wirtualnych Rachunków Kontrahenckich;
  • realizacja przelewów w systemie SORBNET;

Przy sporządzaniu oferty proszę wziąć pod uwagę obsługę budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych (Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, Gminne Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Konopnicy, Szkoła Podstawowa w Konopnicy, Szkoła Podstawowa w Rychłocicach, Szkoła Podstawowa w Szynkielowie).

Przedmiotem zamówienia jest usługa.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień 

Kod CPV 66100000-1 Usługi bankowe i inwestycyjne

CPV 66110000-4 Usługi bankowe

2. Wymagania dodatkowe

  1. O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity – Dz.U. z 2018 r. poz.2187 z późn.zm.).
  2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może wykluczyć wykonawcę: w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację tego majątku w trybie art. 332 ust.1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2017 r. poz.1508 oraz z 2018 r. poz.149, 398, 1544 i 1629) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art.366 ust.1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (dz.U. z 2017 r. poz.2344 i 2491 oraz z 2018 r. poz.398, 685, 1544 i 1629).
  3. Zamawiający wymaga, aby stanowiska do bankowości elektronicznej funkcjonowały od dnia obowiązywania    umowy.
  4. Oferent w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodne z przepisami prawa w zakresie bankowości obsługi finansowej budżetu Gminy oraz jednostek organizacyjnych.
  5. Obsługa płatności masowych, zapewnienie dostępności usługi identyfikacji kontrahentów poprzez umieszczanie indywidualnych  oznaczeń w numerze rachunku o charakterze wirtualnym związanym z numerem rachunku rzeczywistego określonego przez Zamawiającego.
  6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający siedzibę firmy w miejscowości Konopnica (98-313 Konopnica).

3. Termin wykonania zamówienia:

Obsługa bankowa będzie prowadzona od 01.01.2022 r. – 31.12.2024 r.

4. Opis sposobu przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „formularz ofertowy wykonawcy”, załączony do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:

-w formie elektronicznej na adres e – mail: urzad@konopnica.pl podpisany podpisem kwalifikowanym lub;

- w formie poczty tradycyjnej lub za pośrednictwem firmy kurierskiej;

Do formularze ofertowego Wykonawcy należy dołączyć zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej.

5. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 30 listopada 2021 r. do godziny 10:00.

6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

  1. Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
  2. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
  3. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
  4. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail:  zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz pani Elżbieta Skakuj, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: skarbnik@konopnica.pl.

7. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenie zamówienia.
    Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.

Załączniki:
1. Formularz ofertowy (wzór)

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O ZŁOŻONYCH OFERTACH I ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

20‑10‑2021 13:51:20

Konopnica, 20.10.2021 r.

Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

 

Znak: GKO.271.5.2021/A

                        WSZYSCY ZAINTERESOWANI:

 

Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne w trybie zapytania ofertowego na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Zakup i dostawa opału”.

 

INFORMACJA O ZŁOŻONYCH OFERTACH I ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

  1. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 3 oferty.
  2. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez: Andrzej Wawrzyniak FIRMA HANDLOWA „ARCO”; Szynkielów 97, 98-313 Konopnica

 

L.p.

Podmiot składający ofertę

Zaproponowana kwota

1

„RID” Radosław Kapiczyński Daniel Kapiczyński sp. Jawna; ul. Kiełczygłowska 26 b; 98-170 Widawa

62 508,60 zł

2

Andrzej Wawrzyniak FIRMA HANDLOWA „ARCO”; Szynkielów 97; 98-313 Konopnica

59 300,00 zł

3

„WĘGLOPASZ” Sp. z o.o.; ul. Piątkowska 149/6; 60-648 Poznań

72 988,20 zł

 

 

Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego na „ Dostawę i montaż kontenera mieszkalno – socjalnego wyposażonego w źródło ciepła w miejscowości Wrońsko, działka 352/8”

07‑10‑2021 10:32:07

Konopnica, 06.10.2021 r.

Znak: GKO.271.4.2021/A

 

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego
Nr: GKO.271.4.2021/A

Zamawiający Gmina Konopnica z siedzibą ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica NIP: 832 19 61 055 REGON 000 538 188 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego nr GKO.271.4.2021/A na „dostawę i montaż kontenera mieszkalno – socjalnego wyposażonego w źródło ciepła w miejscowości Wrońsko, działka 352/8”. Powodem unieważnienia postępowania jest wpływ ofert, których wartość przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Unieważnienie odbywa się zgodnie z punktem 7 zawartym w zapytaniu ofertowym: „Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny”.

 

                        Wójt Gminy Konopnica
                       (-) Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zaproszenie do składania ofert na zadnaie pn.: „Zakup i dostawa opału”

05‑10‑2021 15:20:14

Konopnica, 5 października 2021 r.

Zamawiający: Gmina Konopnica  
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e- mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631

Znak postępowania: GKO.271.5.2021/A

Zaproszenie do składania oferty cenowej
 

Gmina Konopnica zaprasza do złożenia oferty cenowej w ramach zamówienia pn.: „Zakup i dostawa opału”.

Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598). Wartość zamówienia nie przekracza 130.000 zł (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp).

1. Nazwa przedmiotu zamówienia:

Zakup i dostawa opału

2. Istotne warunki zamówienia:

2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę opału w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r. w ilości:

a) 50 ton węgla – ekogroszku;
b) 2 tony węgla kostki;
c) 2 tony Pellet 6 mm.

2.2. Dostawy będą dzielone dla:

a) budynku przy ulicy Parkowej 2 w Konopnicy;
b) budynku „Senior+” przy ulicy Starowiejskiej 22;
c) budynku Ośrodka Zdrowia w Szynkielowie;
d) budynku OSP w Rychłocicach;
e) budynku OSP w Szynkielowie.

2.3. Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry:

a) eko – groszek o parametrach od 5 mm do 25 mm (maks. 31,5 mm), kaloryczność min. 26 000 kJ, popiół maks. – 5 – 10 %, siarka maks. – 0,6 %, wilgotność maks. do 9 %, spiekalność RI do 20;

b) węgiel kostka o wartości opałowej węgla 22 – 28 MJ/kg, klasa wg. PN-82/C-97003, zawartość popiołu do 12 %, zawartość wilgoci do 15 % maks., zawartość siarki 0,9 %, minimalna temperatura mięknięcia popiołu 1000 ºC;

c) pellet – 6 mm.

2.4. Wykonawca zobowiązany jest w dniu dostawy przedstawić dokument stwierdzający ilość dostarczonego opału i dołączyć świadectwo jakości.

2.5. Dostawa opału odbywać się będzie sukcesywnie w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym, na zlecenie telefonicznie w ciągu trzech dni od zgłoszenia. Zamawiający nie dopuszcza jednorazowej dostawy. Jednorazowa dostawa wynosić będzie ok. 3 – 5 ton.

2.6. Opał będzie każdorazowo ważony na koszt Wykonawcy, przy udziale pracownika Urzędu Gminy w Konopnicy.

2.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności danych zawartych w certyfikacie, tj. dokonania analizy dostarczonego opału pod kątem jego wartości opałowej. W przypadku stwierdzenia mniejszej kaloryczności opału niż określona w § 1 ust. 2 kosztami analizy obciąży Wykonawcę.

Wykonawca na własny koszt zamieni dany opał na odpowiadający wymaganiom zawartym  w § 1 ust. 2.

2.8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia maks. o 20 % zamówienia w zależności od warunków pogodowych.

2.9. Do oferty należy dołączyć odpowiedni wpis do rejestru działalności gospodarczej (KRS lub inny dokument).

3. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

3.1 Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;

3.2 Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;

3.3 Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;

3.4 Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail:  zamowienia.publiczne@konopnica.pl

4. Sposób przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „formularz ofertowy wykonawcy”, załączony do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:

- w formie elektronicznej na adres e – mail: urzad@konopnica.pl;

- w formie poczty tradycyjnej lub za pośrednictwem firmy kurierskiej;

do dnia 14 października 2021 r.  do godziny 10:00.

5. Kryterium oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną brutto.

  • Najniższa cena  – 100 % (100 punktów);


6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenie zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
 

Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe na zadanie „Dostawa i montaż kontenera mieszkalno – socjalnego wyposażonego w źródło ciepła w miejscowości Wrońsko, działka 352/8.”

28‑09‑2021 15:41:32

Zapytanie ofertowe

Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia:

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kontenera mieszkalno – socjalnego wyposażonego w źródło ciepła w miejscowości Wrońsko, działka 352/8.

2. Termin realizacji:

Termin realizacji zamówienia – do 15 października 2021 roku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zaproszenie do złożenia oferty na rozgraniczenie nieruchomosci położonej w obrębie Bębnów

22‑09‑2021 08:25:04
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego Nr: GKO.271.3.2021/A

26‑08‑2021 15:26:12

Konopnica, 26.08.2021 r.

 

Znak: GKO.271.3.2021/A

 

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego Nr: GKO.271.3.2021/A

 

Zamawiający Gmina Konopnica z siedzibą ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica NIP: 832 19 61 055 REGON 000 538 188 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego nr GKO.271.3.2021/A na „dostawę i montaż kontenera mieszkalno – socjalnego wyposażonego w źródło ciepła w miejscowości Wrońsko, działka 352/8”. Powodem unieważnienia postępowania jest wpływ tylko dwóch ofert, których wartość przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Unieważnienie odbywa się zgodnie z punktem 7 zawartym w zapytaniu ofertowym: „Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny”.

 

Wójt Gminy Konopnica

(-) Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe na zadanie „Dostawa i montaż kontenera mieszkalno – socjalnego wyposażonego w źródło ciepła w miejscowości Wrońsko, działka 352/8.”

18‑08‑2021 14:53:51
Dokumenty:
Plik pdf Zapytanie ofertowe - GOPS.pdf
18‑08‑2021 14:54:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
208KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Formularz ofertowy - GOPS.docx
18‑08‑2021 14:54:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
14KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Projekt umowy- GOPS.docx
18‑08‑2021 14:54:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
16KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zawiadomienie o wyborze oferty dot. „Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Konopnica do szkół w roku szkolnym 2021/2022”

13‑08‑2021 13:30:01

Konopnica, dnia 13.08.2021 r.

GMINA KONOPNICA                                           

 

Znak : FN.272.1.2021                                    Wszyscy zainteresowani

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE OFERTY

          Wójt Gminy Konopnica informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego na zadanie „Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Konopnica do szkół w roku szkolnym 2021/2022” wybrano  ofertę  złożoną przez  Wykonawcę : Usługi Transportowe „TRANS-BUS” Sławomir Grabowski, 98-310 Czarnożyły, Opojowice 46.

         Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się kryterium najniższej ceny. Cena wykonania zamówienia 1,97 zł/km netto.

Wójt Gminy

/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe na „Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Konopnica do szkół w roku szkolnym 2021/2022”.

06‑08‑2021 15:05:45

                                 Konopnica, 06.08.2021 r. 

Zamawiający:
Gmina Konopnica                                                      
98-313 Konopnica
ul. Rynek 15
NIP 832 196 10 55                                                  

Znak: FN.271.1.2021

Zaproszenie do złożenia oferty

 

W oparciu o Zarządzenie Nr 31/21 Wójta Gminy Konopnica z dnia 1 czerwca 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych w Urzędzie Gminy Konopnica, Gmina Konopnica zaprasza do złożenia oferty na zadanie:

 

„Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Konopnica do szkół w roku szkolnym 2021/2022”.

I. Opis przedmiotu zamówienia :

  1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Konopnica do Zespołu Szkół Specjalnych
    w Wieluniu, ul. Traugutta 12, 98-300 Wieluń oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Gromadzicach, Gromadzice 49, 98-310 Czarnożyły w roku szkolnym 2021/2022.
  2. Szacunkowy przebieg dzienny ok. 120 km. Szacunkowy przebieg
    w okresie realizacji zamówienia – ok. 24 000 km.
  3. Liczba dowożonych uczniów wynosi 4. Zastrzega się, że liczba ta może ulec zmianie w czasie okresu, którym objęte jest zapytanie.
  4. Dowóz uczniów niepełnosprawnych do i ze szkół określonych w ust. 1 będzie odbywał się na trasie:

Kolonia Strobin – Konopnica – Mała Wieś – Gromadzice – Wieluń

5. Usługa ma być świadczona w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2021/2022. Szczegółowy plan przewozów będzie
     dostosowany do planów lekcji.
6. Wykonawca musi posiadać licencję, koncesję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego
     osób.
7. Przewóz dzieci może odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone
    w przepisach ustawy z 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn.zm.)
   i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (t. j.
   Dz.U. z 2021 r. poz. 919 z poźn.zm.)
8. Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów, odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny organizuje i zapewnia
     Wykonawca.
9. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC i NNW dla każdego pojazdu, którym realizuje
     usługę oraz do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
     gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres trwania umowy na kwotę nie mniejszą niż
     100 000,00 (słownie zł: sto tysięcy 00/100 złotych) i przedłożenia Zamawiającemu kopii aktualnej opłaconej polisy
     OC, NNW dla każdego pojazdu  i OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
10.Wykonawca musi posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową autobusów i pasażerów oraz w zakresie
      prowadzonej działalności gospodarczej.
11. Wszystkie elementy kosztów mają być zawarte w cenie 1 km.

II.  Termin realizacji – od 1 września 2021 r. do dnia zakończenia nauki w roku szkolnym 2021/2022.
III.  Wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie na podstawie faktycznej ilości przejechanych kilometrów.
       Termin płatności 14 dni, od daty otrzymania faktury.
IV.  Kryterium wyboru – cena za 1 km (waga - 100%).

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie do dnia 13.08.2021 r. do godz. 10.00 w  sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.

Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Do opisanej oferty „Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Konopnica do szkół w roku szkolnym 2021/2022” należy dołączyć:

1) kserokopię licencji, koncesji lub zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,
2) wykaz środków transportu dostępnych do realizacji przewozów i spełniających określone wymagania techniczne,
3) kserokopie polis ubezpieczeniowych OC i NNW dla każdego pojazdu, którym realizuje usługę oraz OC w zakresie
     prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia;
4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ofertowym stanowiące załącznik nr 3
    do niniejszego zapytania ofertowego

Nie przewiduje się jawnego otwarcia ofert.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.konopnica.finn.pl informację o wyniku postepowania. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy, której projekt stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Osoba do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia:

Izabela Stanek , tel. 43/8424419 w.106, e-mail: place.ksiegowosc@konopnica.pl

                                                                               Wójt Gminy Konopnica

                                                                                  Grzegorz Turalczyk 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 261 Numer strony: 1 .. 11  12  13  14  15  .. 27
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  10‑06‑2014 13:34:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  10‑06‑2014 13:34:00
Data ostatniej aktualizacji:
14‑05‑2024 13:19:13
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie