Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie zapytania ofertowego na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych”
Konopnica, 06.12.2021 r.
Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
Znak: GKO.271.6.2021/A
Informacja z otwarcia ofert
Oferty w terminie do dnia 03.12.2021 r. do godziny 15:30 złożyli:
- Oferta Nr 1 – w dniu 03.12.2021 r. – Bank Spółdzielczy w Poddębicach; ul. Łódzka 33, 99-200 Poddębice; NIP: 828 00 03 209;
- Oferta Nr 2 – w dniu 03.12.2021 r. – Nadwarciański Bank Spółdzielczy w Działoszynie; ul. Piłsudskiego 21A,
98-355 Działoszyn; NIP: 832 00 13 563.
Przeznaczone kwoty na realizację kształtują się następująco:
L.p | Nazwa | Proponowana cena brutto – Oferta Nr 1 | Proponowana cena brutto – Oferta Nr 2 |
1 | Opłata za otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego | 0,00 – otwarcie 5,00 - prowadzenie | 0,00 zł |
2 | Opłata za otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych | 0,00 – otwarcie 5,00 - prowadzenie | 0,00 zł |
3 | Opłata za przelew na rachunek w innym banku krajowym w systemie bankowości elektronicznej | 0,75 zł | 0,00 zł |
4 | Opłata za przelew na rachunek w innym banku krajowym, złożony w placówce banku | 5,00 zł | 0,00 zł |
5 | Opłata za wydanie blankietów czekowych | 2,00 zł | 0,00 zł |
6 | Opłata za wydawanie zaświadczeń | 100,00 zł | 0,00 zł |
7 | Opłata za instalację oprogramowania do usługi bankowości elektronicznej | 0,00 zł | 0,00 zł |
8 | Opłata za przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi elektronicznego systemu obsługi bankowej | 0,00 zł | 0,00 zł |
9 | Prowizja od wpłat gotówkowych | 0,3 % min. 5,00 zł | 0,00 zł |
10 | Prowizja od wypłat gotówkowych | 0,2 % min. 3,00 zł | 0,00 zł |
11 | Opłata z tytułu wykorzystania środków bieżących | 0,00 zł | 0,00 zł |
12 | Oprocentowanie lokat terminowych | WIBID 1M publikowany na | Uzależnione od okresu deponowania środków, wg stawek obowiązujących w aktualnej ofercie Banku |
13 | Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym | WIBID 1M publikowany na | Wg zmiennej stopy procentowej, ustalonej na podstawie stawki WIBID 1M (średnia z miesiąca poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek) pomniejszonej o stały wskaźnik 1,98 p. p. |
14 | Obsługa elektroniczna rachunków | 3,00 zł | 0,00 zł |
15 | Obsługa płatności masowych w Systemie Wirtualnych Rachunków Kontrahenckich | 50,00 zł – aktywacja 0,10 zł/płatność | 0,00 zł |
16 | Opłata za przelewy w systemie SORBNET | 30,00 zł | 15,00 zł |
17 | Opłata za zmianę karty wzorów podpisów | 20,00 zł | 0,00 zł |
Zastępca Wójta Gminy Konopnica
(-) Anna Kowalczyk
Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Konopnicy”
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.
1. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia:
Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.
4. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.
6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa warzyw i owoców dla stołówki szkolnej w Konopnicy”
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa warzyw i owoców dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.
1. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia:
Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.
4. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.
6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa nabiału i produktów mleczarskich, tłuszczy dla stołówki szkolnej w Konopnicy”
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa nabiału i produktów mleczarskich, tłuszczy dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.
1. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i produktów mleczarskich, tłuszczy dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia:
Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.
4. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.
6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa mięsa i wędlin dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa mięsa i wędlin dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.
1. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia:
Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.
4. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.
6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa drobiu dla stołówki szkolnej w Konopnicy”
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa drobiu dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.
1. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia:
Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy ( z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.
4. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.
6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia „Dostawa pieczywa dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa pieczywa dla stołówki szkolnej w Konopnicy”.
1. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa dla stołówki szkolnej w Konopnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia:
Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.
4. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 09.12.2021 r. do godziny 10:00.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
- Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.
6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.
Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zamówienia: „Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Szynkielowie”
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e – mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
Zapytanie ofertowe
Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: „Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Szynkielowie”
1. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Szynkielowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia:
Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). Umowa zostanie zawarta do dnia 31.12.2022 r.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wypełniony w języku polskim „Formularz Ofertowy” – Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w formie papierowej w Urzędzie Gminy Konopnica, sekretariat – pok. Nr 18.
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej (na dany pakiet).
4. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert – sekretariat, pok. Nr 18
Termin składania ofert – do dnia 08.12.2021 r. do godziny 10:00.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
- Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: zamowienia.publiczne@konopnica.pl oraz Inspektor ds. oświaty Urzędu Gminy Konopnica pani Dorota Borczyk, tel: (43) 842 44 19; adres e mail: oswiata@konopnica.pl.
6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.
Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.
Wój Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zaproszenie do złożenia oferty na wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Strobin, gm. Konopnica
Zamawiający: Konopnica, dnia 30 listopada 2021 r.
Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
NIP 832 196 10 55
SO.6830.2.2021
Zaproszenie do złożenia oferty
Wójt Gminy Konopnica zaprasza do złożenia oferty zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym
1. Zamawiający:
Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
2. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Strobin, gm. Konopnica, oznaczonej jako działka ewidencyjna numer 208 o pow. 3,2590 ha z nieruchomością przyległą oznaczoną ewidencyjnie numerem działki 207 o pow. 4,4320 ha obręb Strobin, gm. Konopnica
Prace należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990) i rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczenia nieruchomości (Dz. u. z 1999 r. Nr 45, poz. 453).
3. Termin realizacji zamówienia:
Do 4 miesięcy od dnia podpisania zlecenia/umowy.
4. Sposób przygotowania oferty:
Zgodnie z formularzem ofertowym. Oferta powinna być podpisana i umieszczona w zaklejonej kopercie, na której należy napisać „Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości w obrębie Strobin gm. Konopnica”. Do oferty należy dołączyć aktualny wpis do Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub odpis z KRS.
5. Termin i miejsce składana ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 grudnia 2021 r. do godz. 14.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica pok. Nr 18.
Oferta złożona przez Wykonawcę po w/w terminie nie będzie rozpatrywana.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 grudnia 2021 r. o godz. 14.15
6. Kryterium oceny oferty: 100 %
Sposób oceny oferty: wybór najkorzystniejszej ceny na realizację przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający dopuszcza po złożeniu oferty przeprowadzenie negocjacji z wybranym Wykonawcą.
7. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
Monika Tokarek, tel. 43 842 44 19 wew. 114 w godzinach pracy Urzędu tj. 7.30 – 15.30.
Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk
Zmiana treści zapytania ofertowego na wykonanie zamówienia: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych”
Konopnica, 25.11.2021 r.
Zamawiający: Gmina Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e- mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631
ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Dotyczy: Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Konopnica oraz jednostek organizacyjnych”
Znak sprawy: GKO.271.6.2021/A
Zamawiający informuje, iż punkt 5. Miejsce i termin składania ofert zapytania ofertowego ulega zmianie w następujący sposób:
Było: Oferty należy składać do dnia 30 listopada 2021 r. do godziny 10:00.
Jest: Oferty należy składać do 3 grudnia 2021 r. do godziny 15:30.
Powyższe wyjaśnienia oraz zmiany należy uwzględnić przy składaniu ofert.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk