Zawiadomienie o wynikach postępowania
DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: "Wybór banku do zaciągnięcia kredytu"
1. Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), dalej zwanej "ustawą", Zamawiający - Gmina Konopnica informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano wyboru oferty złożonej przez:
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A
Oddział Sieradz, Filia Konopnica
ul. Parkowa 16, 98-313 Konopnica
Wyłoniony Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść oferty jest zgodna z SIWZ nie podlega odrzuceniu.
Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny ofert zawarte w SIWZ, tj. cena 100 %
Do przetargu przystąpiło 4 Wykonawców.
Zbiorcze zestawienie ofert wraz ze streszczeniem oceny i porównania zawiera poniższa tabela.
Lp. | Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy | Liczba punktów w kryterium cena - 100% | Liczba punktów razem |
1. | Getin Nobile Bank S.A. ul. Domaniewska 39 02-672 Warszawa | 94,401 | 94,401 |
2. | Bank Spółdzielczy w Poddębicach ul. Łódzka 33 99-200 Poddębice | 98,847 | 98,847 |
3. | Nadwarciański Bank Spółdzielczy ul. J. Piłsudskiego 21 A 98-355 Działoszyn | 99,002 | 99,002 |
4. | Bank Polskiej Spółdzielczości S.A Oddział Sieradz, Filia Konopnica ul. Parkowa 16, 98-313 Konopnica | 100 | 100 |
WÓJT GMINY
/-/ MARIOLA HERNAS
Ogłoszenie o zamówieniu - usługi
Konopnica: Wybór banku do zaciągnięcia kredytu
Numer ogłoszenia: 122805 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Znak sprawy: GKO.271.4.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica, Rynek 15, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie, tel. 0-43 842 44 19, faks 0-43 842 43 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTUZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór banku do zaciągnięcia kredytu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu dla Gminy Konopnica w wysokości 1.900.000,00 złotych udzielony na następujących warunkach: 1) W ramach przedmiotu zamówienia finansowany będzie planowany deficyt budżetu Gminy Konopnica i spłata zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2) Uruchomienie kredytu następować będzie w kwotach i transzach zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, w celu pokrycia zobowiązań. Dla sporządzenia oferty należy przyjąć wypłatę kredytu w trzech transzach: - w dniu 31.07.2013 r. w kwocie 300 000,00 zł - w dniu 30.09.2013r. w kwocie 400 000,00 zł - w dniu 30.11.2013 r. w kwocie 1.200.000,00 zł. 3) Spłata kredytu: 2016 r. - 200.000,00 zł (4 raty po 50.000,00 zł płatne w miesiącach: luty, maj, wrzesień, listopad). 2017 r. - 200.000,00 zł (4 raty po 50.000,00 zł płatne w miesiącach: luty, maj, wrzesień, listopad). 2018 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł płatne w miesiącach: luty, maj, wrzesień, listopad). 2019 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł płatne w miesiącach: luty, maj, wrzesień, listopad). 2020 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł płatne w miesiącach: luty, maj, wrzesień, listopad). 2021 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł płatne w miesiącach: luty, maj, wrzesień, listopad). 2022 r. - 300.000,00 zł (4 raty po 75.000,00 zł płatne w miesiącach: luty, maj, wrzesień, listopad). 2023 r. - 200.000,00 zł (4 raty po 50.000,00 zł płatne w miesiącach: luty, maj, wrzesień, listopad). Raty kredytu płatne w ostatnim dniu w/w miesiącach. Dopuszcza się wcześniejszą spłatę kredytu bezponoszenia dodatkowych opłat.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenieoferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenieoferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUBTERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw dowykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nieogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie pokój 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie, pokój 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas