2013


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
78KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Zał. nr 6 - wykaz osób
22‑07‑2013 19:09:51
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
29KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
28KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
23KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
39KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.ms-excel
Rozmiar:
33KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zawiadomienie o wynikach postępowania

15‑07‑2013 09:05:48
Konopnica, 03.07.2013r.

GKO.271.4.2013


DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: "Wybór banku do zaciągnięcia kredytu"

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA


1. Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), dalej zwanej "ustawą", Zamawiający - Gmina Konopnica informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano wyboru oferty złożonej przez:

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A
Oddział Sieradz, Filia Konopnica
ul. Parkowa 16, 98-313 Konopnica


Wyłoniony Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść oferty jest zgodna z SIWZ nie podlega odrzuceniu.
Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny ofert zawarte w SIWZ, tj. cena 100 %
Do przetargu przystąpiło 4 Wykonawców.

Zbiorcze zestawienie ofert wraz ze streszczeniem oceny i porównania zawiera poniższa tabela.

Lp. Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Liczba punktów w kryterium cena - 100% Liczba punktów razem
1. Getin Nobile Bank S.A.
ul. Domaniewska 39
02-672 Warszawa
94,401 94,401
2. Bank Spółdzielczy w Poddębicach
ul. Łódzka 33
99-200 Poddębice
98,847 98,847
3. Nadwarciański Bank Spółdzielczy
ul. J. Piłsudskiego 21 A
98-355 Działoszyn
99,002 99,002
4. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A
Oddział Sieradz, Filia Konopnica
ul. Parkowa 16, 98-313 Konopnica
100 100


WÓJT GMINY
/-/ MARIOLA HERNAS


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi

25‑06‑2013 08:57:36

Konopnica: Wybór banku do zaciągnięcia kredytu
Numer ogłoszenia: 122805 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Znak sprawy: GKO.271.4.2013

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica, Rynek 15, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie, tel. 0-43 842 44 19, faks 0-43 842 43 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTUZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór banku do zaciągnięcia kredytu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu dla Gminy Konopnica w wysokości 1.900.000,00 złotych udzielony na następujących warunkach: 1) W ramach przedmiotu zamówienia finansowany będzie planowany deficyt budżetu Gminy Konopnica i spłata zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2) Uruchomienie kredytu następować będzie w kwotach i transzach zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, w celu pokrycia zobowiązań. Dla sporządzenia oferty należy przyjąć wypłatę kredytu w trzech transzach: - w dniu 31.07.2013 r. w kwocie 300 000,00 zł - w dniu 30.09.2013r. w kwocie 400 000,00 zł - w dniu 30.11.2013 r. w kwocie 1.200.000,00 zł. 3) Spłata kredytu: 2016 r. - 200.000,00 zł (4 raty po 50.000,00 zł płatne w miesiącach: luty, maj, wrzesień, listopad). 2017 r. - 200.000,00 zł (4 raty po 50.000,00 zł płatne w miesiącach: luty, maj, wrzesień, listopad). 2018 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł płatne w miesiącach: luty, maj, wrzesień, listopad). 2019 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł płatne w miesiącach: luty, maj, wrzesień, listopad). 2020 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł płatne w miesiącach: luty, maj, wrzesień, listopad). 2021 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł płatne w miesiącach: luty, maj, wrzesień, listopad). 2022 r. - 300.000,00 zł (4 raty po 75.000,00 zł płatne w miesiącach: luty, maj, wrzesień, listopad). 2023 r. - 200.000,00 zł (4 raty po 50.000,00 zł płatne w miesiącach: luty, maj, wrzesień, listopad). Raty kredytu płatne w ostatnim dniu w/w miesiącach. Dopuszcza się wcześniejszą spłatę kredytu bezponoszenia dodatkowych opłat.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenieoferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenieoferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUBTERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw dowykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nieogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie pokój 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie, pokój 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wójt Gminy

/-/ Mariola Hernas



Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/x-rar-compressed
Rozmiar:
10,4MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
40KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 132 Numer strony: 4  5  6  7  8  .. 14
Informacja wytworzona przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  17‑01‑2013 09:16:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  17‑01‑2013 09:16:00
Data ostatniej aktualizacji:
17‑01‑2013 10:18:40
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie