Nabory na wolne stanowiska urzędnicze


Informacja o wstępnych wynikach selekcji pod względem formalnym kandydatów

08‑01‑2018 12:33:20

 

INFORMACJA

o wynikach wstępnej selekcji pod względem formalnym kandydatów, którzy złożyli dokumenty w ramach naboru na wolne stanowisko ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Gminy Konopnica
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

 

Działając na podstawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Konopnica Komisja Rekrutacyjna dokonała wstępnej selekcji kandydatów pod względem formalnym na podstawie złożonych dokumentów.

Sprawdzona kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne. W wyniku tej selekcji stwierdza się co następuje:

a) we wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 27.12.2017 r. dokumenty złożyła 1 osoba,
b) lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco:

L.p.

Imię i nazwisko

Miejsce zamieszkania

1. 

Monika Tokarek

Konopnica

 

Z osobą umieszczoną na liście Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi rozmowę kwalifikacyjną.
Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.

 

Konopnica, dnia 08.01.2018 r.                                                                                                   Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

                                                                     /-/ Anna Glapa

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Referacie Organizacyjnym

12‑12‑2017 09:47:20

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Referacie Organizacyjnym
w Urzędzie Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

 

Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki nieruchomościami

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Konopnica

ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.

II. Określenie stanowiska:

ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki nieruchomościami.

III. Wymagania:

Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • obywatelstwo polskie,
  • posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
  • znajomość obsługi systemu operacyjnego Windows i obsługi pakietu biurowego Microsoft Office,
  • znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, 
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia,
  • dyspozycyjność,
  • znajomość ustaw i innych przepisów: prawo geodezyjne i kartograficzne, o gospodarce nieruchomościami, ustawy o lasach, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o ochronie przyrody, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenie w sprawie nazw miejscowości ulic i adresów, rozporządzenie w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości, 
  • min. 5 – letni staż pracy,

Dodatkowe:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność organizowania pracy własnej,
  • odporność na stres,
  • wskazany staż pracy na stanowisku urzędniczym,
  • umiejętność skutecznego komunikowania się,
  • umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
  • rzetelność, kreatywność, skrupulatność, wysoka kultura osobista,
  • prawo jazdy kat. B.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa,
  2. prowadzenie spraw z zakresu łowiectwa,
  3. prowadzenie spraw z zakresu ochrony zwierząt,
  4. prowadzenie spraw z zakresu zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych,
  5. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodnej,
  6. prowadzenie spraw związanych z wystąpieniem na terenie gminy klęsk żywiołowych, powodujących zniszczenia w uprawach,:
    - przyjmowanie i rejestracja wniosków,
    - udział w komisji szacującej straty,
    - szacowanie strat oraz sporządzanie protokołów,
    - przygotowanie zbiorczych zestawień z terenów gminy,
    - wysyłanie wniosków o odszkodowanie do Wojewody,
  7. wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości naliczanie kar i opłat za ich usuwanie,
  8. prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i zagospodarowaniem terenów zieleni gminnej,
  9. przygotowywanie i realizacja programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy,
  10. prowadzenie postępowań w zakresie podziałów nieruchomości,
  11. prowadzenie postępowań w zakresie rozgraniczenia nieruchomości,
  12. prowadzenie postępowań przetargowych sprzedaży, dzierżawy nieruchomości będących własnością Gminy,
  13. prowadzenie rejestru nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości w sołectwach,
  14. prowadzenie spraw w zakresie nadawania nazw ulic i placów,
  15. regulacja stanu prawnego nieruchomości pozostających we władaniu Gminy, a w szczególności komunalizacja mienia,
  16. prowadzenie spraw w zakresie wywłaszczania nieruchomości na rzecz Gminy,
  17. wnioskowanie w sprawie ustalenia i aktualizacji za użytkowanie wieczyste, trwały zarząd, dzierżawę, bądź najem składników mienia komunalnego,
  18. przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Wójta oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Gminy i Komisji w ramach stanowiska pracy.

V. Warunki pracy na stanowisku:

  1. Wymiar czasu pracy: praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie jednozmianowym.
  2. Stanowisko administracyjne: Podinspektor.
  3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pierwsza umowa o pracę zawarta na okres 6 miesięcy (z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony).
  4. Wynagrodzenie za pracę: zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Konopnica.
  5. Miejsce pracy: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, praca w pomieszczeniu zlokalizowanym w budynku Urzędu Gminy Konopnica.
  6. Przewiduje się zawarcie umowy o pracę od dnia 15 stycznia 2018 roku.
  7. Rodzaj pracy: wykonywana w pomieszczeniach biurowych i w terenie, wymagająca obsługi komputera i urządzeń biurowych, wyjazdów w delegację, kontaktów z ludźmi, kreatywności, umiejętności organizacyjnych i odporności na stres.

VI. Informacje dodatkowe

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2016 r., poz. 902 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konopnica

w miesiącu listopadzie 2017 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6% .

VIII. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail;

2) curriculum vitae (opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Gminy Konopnica –  zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 922);

3) kwestionariusz osobowy;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy, prawo jazdy itp.);

5) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy zatrudnienia lub oświadczenie kandydata o zatrudnieniu  w przypadku trwającego stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy;

6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

9) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym;

10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 199 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922), na potrzeby przeprowadzenia konkursu na stanowisko ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki nieruchomościami,

11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).

Dokumenty składane, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.

Dokumenty należy składać w terminie do 27 grudnia 2017 r. ( środa ) do godz. 15.30 w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, adres: 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15; bądź listownie na adres Urzędu Gminy Konopnica.
W przypadku nadania dokumentów za pośrednictwem przesyłki pocztowej o zachowaniu terminu decyduje:

  1. w przypadku nadania dokumentów przesyłką rejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. - decyduje data stempla pocztowego;
  2. w przypadku nadania dokumentów przesyłką nierejestrowaną (tzw. listem zwykłym) lub za pośrednictwem innego operatora pocztowego niż Poczta Polska S.A. - o zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu przesyłki do Urzędu Gminy Konopnica.

Uwaga - dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do organizatora po upływie wyżej wskazanego terminu, nie zostaną poddane procedurze konkursowej.

Wójt Gminy Konopnica zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Na kopercie należy umieścić adnotację „Nabór na stanowisko ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki nieruchomościami”.

O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie niezwłocznie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica przy ul. Rynek 15 w Konopnicy.  Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.

Osobą upoważnioną z ramienia organizatora do udzielania wszelkich informacji jest Anna Glapa Sekretarz Gminy, pod numerem telefonu: 043 - 842 - 44 - 19, 661 500 999 lub osobiście w Urzędzie Gminy Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania w pokoju nr 17 po uprzednim telefonicznym umówieniu się na spotkanie.

Konopnica, dn. 12.12.2017 r.

                                                                                                                                                                                              Wójt Gminy Konopnica

                                                                                                                                                                                                /-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze

07‑09‑2017 08:08:07

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki nieruchomościami
w Urzędzie Gminy Konopnica

Komisja Rekrutacyjna informuje, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany:

Jacek Kurowski, zamieszkały Konopnica


Uzasadnienie dokonania wyboru:

Pan Jacek Kurowski podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się znajomością zagadnień przede wszystkim z zakresu ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, o gospodarce nieruchomościami, ustawy o lasach, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o ochronie przyrody, ustawy o samorządzie gminnym.

 

                                                      Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

                                                                                   /-/ Anna Glapa

Konopnica, dnia 6 września 2017 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wstępnych wynikach selekcji pod względem formalnym kandydatów

21‑08‑2017 10:16:13

INFORMACJA
o wynikach wstępnej selekcji pod względem formalnym kandydatów, którzy złożyli dokumenty w ramach naboru na wolne stanowisko ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

 

Działając na podstawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Konopnica, Komisja Rekrutacyjna dokonała wstępnej selekcji kandydatów pod względem formalnym na podstawie złożonych dokumentów.

Sprawdzono kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne. W wyniku tej selekcji stwierdza się co następuje:

  • we wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 02.08.2017 r. dokumenty złożyły 3 osoby,
  • lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco:

L.p.

Imię i nazwisko

Miejsce zamieszkania

1

Jacek Kurowski

Konopnica

 

Z osobą umieszczonymi na liście Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi rozmowę kwalifikacyjną.

 Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.

 

Konopnica, dnia 18.08.2017 r.                                                                                     Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

                                                                                                                                                                       /-/ Anna Glapa

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Referacie Organizacyjnym

20‑07‑2017 08:15:47

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Referacie Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Konopnica
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki nieruchomościami

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Konopnica
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.

II. Określenie stanowiska:

ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki nieruchomościami.

III. Wymagania:

Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • obywatelstwo polskie,
  • posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
  • znajomość obsługi systemu operacyjnego Windows i obsługi pakietu biurowego Microsoft Office,
  • znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, 
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia,
  • dyspozycyjność,
  • znajomość ustaw i innych przepisów: prawo geodezyjne i kartograficzne, o gospodarce nieruchomościami, ustawy o lasach, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o ochronie przyrody, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenie w sprawie nazw miejscowości ulic i adresów, rozporządzenie w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości, 
  • min. 5 – letni staż pracy,
  • prawo jazdy kat. B.

Dodatkowe:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność organizowania pracy własnej,
  • odporność na stres,
  • wskazany staż pracy na stanowisku urzędniczym,
  • umiejętność skutecznego komunikowania się,
  • umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
  • rzetelność, kreatywność, skrupulatność, wysoka kultura osobista.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa,
  2. prowadzenie spraw z zakresu łowiectwa,
  3. prowadzenie spraw z zakresu ochrony zwierząt,
  4. prowadzenie spraw z zakresu zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych,
  5. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodnej,
  6. prowadzenie spraw związanych z wystąpieniem na terenie gminy klęsk żywiołowych, powodujących zniszczenia w uprawach,:
    - przyjmowanie i rejestracja wniosków,
    - udział w komisji szacującej straty,
    - szacowanie strat oraz sporządzanie protokołów,
    - przygotowanie zbiorczych zestawień z terenów gminy,
    - wysyłanie wniosków o odszkodowanie do Wojewody,
  7. wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości naliczanie kar i opłat za ich usuwanie,
  8. prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i zagospodarowaniem terenów zieleni gminnej,
  9. przygotowywanie i realizacja programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy,
  10. prowadzenie postępowań w zakresie podziałów nieruchomości,
  11. prowadzenie postępowań w zakresie rozgraniczenia nieruchomości,
  12. prowadzenie postępowań przetargowych sprzedaży, dzierżawy nieruchomości będących własnością Gminy,
  13. prowadzenie rejestru nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości w sołectwach,
  14. prowadzenie spraw w zakresie nadawania nazw ulic i placów,
  15. regulacja stanu prawnego nieruchomości pozostających we władaniu Gminy, a w szczególności komunalizacja mienia,
  16. prowadzenie spraw w zakresie wywłaszczania nieruchomości na rzecz Gminy,
  17. wnioskowanie w sprawie ustalenia i aktualizacji za użytkowanie wieczyste, trwały zarząd, dzierżawę, bądź najem składników mienia komunalnego,
  18. przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Wójta oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Gminy
    i Komisji w ramach stanowiska pracy.

V. Warunki pracy na stanowisku:

  1. Wymiar czasu pracy: praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie jednozmianowym.
  2. Stanowisko administracyjne: Podinspektor.
  3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pierwsza umowa o pracę zawarta na okres 6 miesięcy (z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony).
  4. Wynagrodzenie za pracę: zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Konopnica.
  5. Miejsce pracy: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, praca w pomieszczeniu zlokalizowanym w budynku Urzędu Gminy Konopnica.
  6. Przewiduje się zawarcie umowy o pracę od dnia 01 września 2017 roku.
  7. Rodzaj pracy: wykonywana w pomieszczeniach biurowych i w terenie, wymagająca obsługi komputera i urządzeń biurowych, wyjazdów w delegację, kontaktów z ludźmi, kreatywności, umiejętności organizacyjnych i odporności na stres.

VI. Informacje dodatkowe

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2016 r., poz. 902 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konopnica
w miesiącu czerwcu 2017 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6% .

VIII. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail;

2) curriculum vitae (opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Gminy Konopnica –  zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 922);

3) kwestionariusz osobowy;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy, prawo jazdy itp.);

5) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy zatrudnienia lub oświadczenie kandydata o zatrudnieniu  w przypadku trwającego stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy;

6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

9) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym;

10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 199 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922), na potrzeby przeprowadzenia konkursu na stanowisko ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki nieruchomościami,

11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).

Dokumenty składane, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.

Dokumenty należy składać w terminie do 2 sierpnia 2017 r. (środa) do godz. 15.30 w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, adres: 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15; bądź listownie na adres Urzędu Gminy Konopnica. W przypadku nadania dokumentów za pośrednictwem przesyłki pocztowej o zachowaniu terminu decyduje:

  1. w przypadku nadania dokumentów przesyłką rejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. - decyduje data stempla pocztowego;
  2. w przypadku nadania dokumentów przesyłką nierejestrowaną (tzw. listem zwykłym) lub za pośrednictwem innego operatora pocztowego niż Poczta Polska S.A. - o zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu przesyłki do Urzędu Gminy Konopnica.

Uwaga - dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do organizatora po upływie wyżej wskazanego terminu, nie zostaną poddane procedurze konkursowej.

Wójt Gminy Konopnica zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.

Na kopercie należy umieścić adnotację „Nabór na stanowisko ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki nieruchomościami”.

O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie niezwłocznie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica przy ul. Rynek 15 w Konopnicy.  Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.

 Osobą upoważnioną z ramienia organizatora do udzielania wszelkich informacji jest Anna Glapa Sekretarz Gminy, pod numerem telefonu: 043 - 842 - 44 - 19, 661 500 999 lub osobiście w Urzędzie Gminy Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania w pokoju nr 17 po uprzednim telefonicznym umówieniu się na spotkanie.

Konopnica, dn. 20.07.2017 r.

                                                                                                                                                                                            Wójt Gminy Konopnica
                                                                                                                                                                                            /-/ Grzegorz Turalczyk

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze

07‑07‑2017 07:59:33

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W REFERACIE ORGANIZACYJNYM
W URZĘDZIE GMINY KONOPNICA STANOWISKO DS. R
OLNICTWA, LEŚNICTWA, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

 

Wójt Gminy Konopnica informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Konopnica  z siedzibą ul. Rynek 15,  98-313 Konopnica konkurs nie został rozstrzygnięty w związku z tym, iż każda ze złożonych przez kandydatów ofert - aplikacji obarczona była nieusuwalnymi brakami formalnymi.

                                                                                                                                                             Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

                                                                                                                                                                                         /-/ Anna Glapa
Konopnica, dnia 07.07.2017 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach naboru

03‑07‑2017 14:35:06

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko Asystent Rodziny w ramach Resortowego Programu Wspierania Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej na Rok 2017 „Program asystent rodziny i koordynator rodzinnej pieczy zastępczej na rok 2017”
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy

 

Komisja Rekrutacyjna informuje, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:

Pani Ewa Rozmarynowska
zamieszkała Ostrówek

 

Uzasadnienie dokonania wyboru:

Pani Ewa Rozmarynowska podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością zagadnień przede wszystkim z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.


                                                                                                                                                             Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
                                                                                                                                                                                           /-/ Anna Glapa

Konopnica, dnia 30.06.2017 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o konkursie na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychłocicach

29‑06‑2017 08:47:52

Wójt Gminy Konopnica
Ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko D
yrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychłocicach,
Rychłocice 108A, 98-313 Konopnica

 

I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. z 2009 r. Nr 184, poz. 1436 z późn. zm.) tj.:

  1. nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który spełnia łącznie następujące wymagania:
    1) ukończył studia magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole, lub ukończył studia pierwszego stopnia lub studia wyższe zawodowe i posiada przygotowanie pedagogiczne, lub ukończył kolegium nauczycielskie, albo nauczycielskie kolegium języków obcych, posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole,
    2) ukończył studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli,
    3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;
    4) uzyskał:
    a) co najmniej dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub
    b) pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo
    c) w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej,
       - przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora, a w przypadku, o którym mowa w art. 36a ust. 4
          oraz ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz.1943, z późn. zm.),
          jeżeli nie przeprowadzono konkursu przed powierzeniem stanowiska dyrektora,
      - wymóg posiadania co najmniej dobrej oceny pracy albo pozytywnej oceny dorobku zawodowego nie dotyczy
         nauczycieli mianowanych lub dyplomowanych zatrudnionych na stanowisku wymagającym kwalifikacji
         pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty,  Centrum Edukacji
         Artystycznej, Centralnej komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych, oraz nauczycieli
         mianowanych lub dyplomowanych urlopowanych lub zwolnionych z obowiązku świadczenia pracy na
         podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1881),
    5) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
    6) nie był karanykarą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1379 z późn. zm.), a w przypadku nauczyciela akademickiego – karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1842 z późn. zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne,
    7) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    8) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
    9) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 168 z późn. zm.).

   2. osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:

1) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej,
2) ukończyła studia magisterskie,
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
4) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych,
5) nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
6) spełnia wymagania określone w pkt 1 ppkt 2, 5, 7 i 9.

II. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać :

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju danej szkoły,
  2. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
  3. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającego w szczególności informację o:
    - stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo
    - stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego,
    - stażu pracy, w tym  stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
  4. oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 3,
  5. oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa
    ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwo ukończenia kursu
    kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
  6. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,wydane przez lekarza uprawnionego do przeprowadzenia badań profilaktycznych,
  7. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
  8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 168 z późn. zm.),
  10. oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz .U. z 2016 r. poz. 1721 z późn. zm.) – dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
  11. oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela,
  12. oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
  13. oświadczenia, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r.- Karta Nauczyciela (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1379 z późn. zm.) lub art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1842 z późn. zm.) - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
  14. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
  15. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

Na żądanie organu prowadzącego publiczną szkołę kandydat jest zobowiązany przedstawić oryginały powyższych dokumentów.

III. Składanie ofert:

  1. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychłocicach"- w terminie do dnia 20 lipca 2017 roku, do godziny 15:00 w Urzędzie Gminy Konopnica ul. Rynek 15 , 98-313 Konopnica.
  2. Decyduje data wpłynięcia ofert do Urzędu,
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
  4. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Konopnica,
  5. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie,
  6. Kandydat zgłasza się z dokumentem tożsamości.

                                                                                                                                                                                                                 Wójt Gminy
                                                                                                                                                                                                 /-/ Grzegorz Turalczyk

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wstępnych wynikach selekcji

27‑06‑2017 08:37:08

INFORMACJA

o wynikach wstępnej selekcji pod względem formalnym kandydatów, którzy złożyli dokumenty w ramach naboru na wolne stanowisko Asystent Rodziny w ramach Resortowego Programu Wspierania Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej na Rok 2017 „Program asystent rodziny i koordynator rodzinnej pieczy zastępczej na rok 2017” w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej  w Konopnicy ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

Działając na podstawie rozdziału VI Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy wprowadzonego zarządzeniem Nr 1/12 Kierownika GOPS w Konopnicy z dnia 02 listopada 2012 r. w związku z §1 ust. 2 zarządzenia Nr 2/2017 Kierownika GOPS w Konopnicy z dnia 01.06.2017 r. Komisja Rekrutacyjna dokonała wstępnej selekcji kandydatów pod względem formalnym na podstawie złożonych dokumentów.

Sprawdzona kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne. W wyniku tej selekcji stwierdza się co następuje:

  1. we wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 12.06.2017 r. dokumenty złożyły 3 osoby,
  2. lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco:

L.p.

Imię i nazwisko

Miejsce zamieszkania

1.

Ewa Rozmarynowska

Ostrówek

 

Z osobą umieszczoną na liście Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi rozmowę kwalifikacyjną.

Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.

 

Konopnica, dnia 26.06.2017 r.                                                                                                Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

                                                                                                                                                                                          /-/ Anna Glapa

 

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

02‑06‑2017 09:38:17

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Referacie Organizacyjnym
w Urzędzie Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

Wójt Gminy Konopnica ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki nieruchomościami

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Konopnica
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.

II. Określenie stanowiska:

ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki nieruchomościami.

III. Wymagania:

Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • obywatelstwo polskie,
  • posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
  • znajomość obsługi systemu operacyjnego Windows i obsługi pakietu biurowego Microsoft Office,
  • znajomość tematyki administracji publicznej a w szczególności samorządu gminnego,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, 
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia,
  • dyspozycyjność,
  • znajomość ustaw i innych przepisów: prawo geodezyjne i kartograficzne, o gospodarce nieruchomościami, ustawy o lasach, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o ochronie przyrody, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenie w sprawie nazw miejscowości ulic i adresów, rozporządzenie w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości, 
  • min. 5 – letni staż pracy,
  • prawo jazdy kat. B.

Dodatkowe:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność organizowania pracy własnej,
  • odporność na stres,
  • wskazany staż pracy na stanowisku urzędniczym,
  • umiejętność skutecznego komunikowania się,
  • umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność,
  • rzetelność, kreatywność, skrupulatność, wysoka kultura osobista.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa,
  2. prowadzenie spraw z zakresu łowiectwa,
  3. prowadzenie spraw z zakresu ochrony zwierząt,
  4. prowadzenie spraw z zakresu zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych,
  5. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodnej,
  6. prowadzenie spraw związanych z wystąpieniem na terenie gminy klęsk żywiołowych, powodujących zniszczenia w uprawach:
    - przyjmowanie i rejestracja wniosków,
    - udział w komisji szacującej straty,
    - szacowanie strat oraz sporządzanie protokołów,
    - przygotowanie zbiorczych zestawień z terenów gminy,
    - wysyłanie wniosków o odszkodowanie do Wojewody,
  7. wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości naliczanie kar i opłat za ich usuwanie,
  8. prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i zagospodarowaniem terenów zieleni gminnej,
  9. przygotowywanie i realizacja programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy,
  10. prowadzenie postępowań w zakresie podziałów nieruchomości,
  11. prowadzenie postępowań w zakresie rozgraniczenia nieruchomości,
  12. prowadzenie postępowań przetargowych sprzedaży, dzierżawy nieruchomości będących własnością Gminy,
  13. prowadzenie rejestru nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości w sołectwach,
  14. prowadzenie spraw w zakresie nadawania nazw ulic i placów,
  15. regulacja stanu prawnego nieruchomości pozostających we władaniu Gminy, a w szczególności komunalizacja mienia,
  16. prowadzenie spraw w zakresie wywłaszczania nieruchomości na rzecz Gminy,
  17. wnioskowanie w sprawie ustalenia i aktualizacji za użytkowanie wieczyste, trwały zarząd, dzierżawę, bądź najem składników mienia komunalnego,
  18. przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Wójta
    oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Gminy
    i Komisji w ramach stanowiska pracy.

V. Warunki pracy na stanowisku:

  1. Wymiar czasu pracy: praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie jednozmianowym.
  2. Stanowisko administracyjne: Podinspektor.
  3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pierwsza umowa o pracę zawarta na okres 6 miesięcy (z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony).
  4. Wynagrodzenie za pracę: zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Konopnica.
  5. Miejsce pracy: Urząd Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, praca
    w pomieszczeniu zlokalizowanym w budynku Urzędu Gminy Konopnica.
  6. Przewiduje się zawarcie umowy o pracę od dnia 26 czerwca 2017 roku.
  7. Rodzaj pracy: wykonywana w pomieszczeniach biurowych i w terenie, wymagająca obsługi komputera i urządzeń biurowych, wyjazdów w delegację, kontaktów z ludźmi, kreatywności, umiejętności organizacyjnych i odporności na stres.

VI. Informacje dodatkowe

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2016 r., poz. 902 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 6 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konopnica
w miesiącu maju 2017 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6% .

VIII. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail;

2) curriculum vitae (opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Gminy Konopnica –  zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 922);

3) kwestionariusz osobowy;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy itp.);

5) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy zatrudnienia lub oświadczenie kandydata o zatrudnieniu  w przypadku trwającego stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy;

6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

9) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym;

10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 199 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922), na potrzeby przeprowadzenia konkursu na stanowisko ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki nieruchomościami,

11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).

Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.

Dokumenty należy składać w terminie do 12 czerwca 2017 r. (poniedziałek) do godz. 15.30 w Sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, adres: 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15; bądź listownie na adres Urzędu Gminy Konopnica. W przypadku nadania dokumentów za pośrednictwem przesyłki pocztowej o zachowaniu terminu decyduje:

  1. w przypadku nadania dokumentów przesyłką rejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. - decyduje data stempla pocztowego;
  2. w przypadku nadania dokumentów przesyłką nierejestrowaną (tzw. listem zwykłym) lub za pośrednictwem innego operatora pocztowego niż Poczta Polska S.A. - o zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu przesyłki do Urzędu Gminy Konopnica.

Uwaga - dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do organizatora po upływie wyżej wskazanego terminu, nie zostaną poddane procedurze konkursowej.

Wójt Gminy Konopnica zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Na kopercie należy umieścić adnotację „Nabór na stanowisko ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki nieruchomościami”.
O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie niezwłocznie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konopnica przy ul. Rynek 15 w Konopnicy.  Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.

 Osobą upoważnioną z ramienia organizatora do udzielania wszelkich informacji jest Anna Glapa Sekretarz Gminy, pod numerem telefonu: 043 - 842 - 44 - 19, lub osobiście w Urzędzie Gminy Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania w pokoju nr 17 po uprzednim telefonicznym umówieniu się na spotkanie.

 

Konopnica, dn. 01.06.2017 r.

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Grzegorz Turalczyk

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 153 Numer strony: 4  5  6  7  8  .. 16
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Data ostatniej aktualizacji:
17‑05‑2024 14:28:59
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie