Zapytania ofertowe


Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Zakup i dostawa opału”

17‑01‑2022 14:56:00

Konopnica, 17.01.2022 r.

Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

Znak: GKO.271.1.2022/A

Informacja z otwarcia ofert
Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne w trybie zapytania ofertowego na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Zakup i dostawa opału”.

 

Oferty w terminie do dnia 17.01.2022 r. do godziny 10:00 złożyli:

Oferta Nr 1 – Andrzej Wawrzyniak Firma Handlowa „ARCO”, Szynkielów 97, 98-313 Konopnica; NIP: 832 139 85 65;

Oferta Nr 2 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo-Usługowe Beata Pająk, Biała 49, 98-332 Rząśnia; NIP: 769 147 88 76;

Oferta Nr 3 - ”TOKAR” Michał Tokarek, Ul. Parkowa 7, 98-313 Konopnica; NIP: 832 151 05 71;

Oferta Nr 4 - ”WĘGLOPASZ” Sp. z o.o., Ul. Piątkowska 149/6, 60-648 Poznań;  NIP: 781 18 98 441;

Oferta Nr 5 - ”RID” Radosław Kapiczyński Daniel Kapiczyński sp. jawna, ul. Kiełczygłowska 26b 98-170 Widawa; NIP: 831 160 09 01;

Oferta Nr 6 - FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ”DIANA” Szczerek Sławomir, Wólka Kłucka 201, 26-080 Mniów; NIP 658 107 51 83.

Przeznaczone kwoty na realizację zamówienia oraz liczba punktów przeznaczona poszczególnym Wykonawcom kształtuje się następująco:

Lp.

Dane Wykonawcy

Cena jednostkowa netto

Cena jednostkowa brutto

Cena całkowita brutto

Liczba punktów

1

Andrzej Wawrzyniak Firma Handlowa „ARCO”
NIP: 832 139 85 65
Szynkielów 97, 98-313 Konopnica

934,96 zł

1 150,00 zł

63 250,00 zł

84,82 pkt

2

Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo-Usługowe Beata Pająk
NIP: 769 147 88 76
Biała 49, 98-332 Rząśnia

1 047,00 zł

1 287,81 zł

70 829,55 zł

75,74 pkt

3

”TOKAR” Michał Tokarek
NIP: 832 151 05 71
Ul. Parkowa 7, 98-313 Konopnica

1 013,82 zł

1 247,00 zł

68 585,00 zł

78,22 pkt

4

”WĘGLOPASZ” Sp. z o.o.
NIP: 781 18 98 441
Ul. Piątkowska 149/6, 60-648 Poznań

835,00 zł

1 027,05 zł

56 487,75 zł

94,97 pkt

5

”RID” Radosław Kapiczyński Daniel Kapiczyński sp. jawna
NIP: 831 160 09 01
Ul. Kiełczygłowska 26b                         
98-170 Widawa

793,00 zł

975,39 zł

53 646,45 zł

100 pkt.

6

FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ”DIANA” Szczerek Sławomir
NIP 658 107 51 83
Wólka Kłucka 201, 26-080 Mniów

1 219,51 zł

1 500,00 zł

82 500,00 zł

65,03 pkt

 

 

Wójt Gminy 
/-/ Grzegorz Turalczyk 

 

 

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zmiana załączników w zapytaniu ofertowym na wykonanie zamówienia: „Zakup i dostawa opału”

14‑01‑2022 12:24:27
Dokumenty:
Plik docx Projekt umowy - węgiel.docx
14‑01‑2022 12:25:33
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
19KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Formularz ofertowy - węgiel.doc
14‑01‑2022 12:25:33
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
38KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja z otwarcia ofert na zadanie „Zakup oraz dostawa posypywarko – piaskarki”.

12‑01‑2022 13:58:24

Konopnica, 12.01.2022 r.

Gmina Konopnica
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

Znak: GKO.271.2.2022/A

Informacja z otwarcia ofert

Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne w trybie zapytania ofertowego na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Zakup oraz dostawa posypywarko – piaskarki”.

 

Oferty w terminie do dnia 12.01.2022 r. do godziny 12:00 złożyli:

  1. Oferta Nr 1 – w dniu 12.01.2022 r. – MIR – RAD Mirosław Godek;  Węglewo 8, 62-010 Pobiedziska; NIP: 77724917 40.

Przeznaczone kryteria oraz ocena tych kryteriów kształtują się następująco:

Lp.

Cena brutto (zł)

Gwarancja

Kryterium Cena Brutto

Kryterium Gwarancja

Suma punktów

1

65 000 zł

12 miesięcy

90 pkt

0 pkt

90 pkt

 
 

Wójt Gminy 
/-/ Grzegorz Turalczyk

 

 

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zmiana treści zapytania ofertowego na wykonanie zamówienia: „Zakup i dostawa opału”

11‑01‑2022 10:10:45

Konopnica, 11.01.2022 r.

Zamawiający: Gmina Konopnica  
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e- mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631

 

ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Dotyczy: Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia: „Zakup i dostawa opału”

Znak sprawy: GKO.271.1.2022/A

Zamawiający informuje, iż podpunkt 2.1. a) ulega zmianie w następujący sposób:

Było:

2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę opału w okresie od podpisania umowy do 30 kwietnia 2022 r. w ilości:

a) 40 ton węgla – ekogroszku;

Jest:

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę opału w okresie od podpisania umowy do 30 kwietnia 2022 r. w ilości:

a) 55 ton węgla – ekogroszku;

W związku z powyższym Zamawiający przedłuża termin składania ofert z 13 stycznia 2022 r. godz. 10:00 do 17 stycznia 2022 r. do godziny 10:00.

Powyższe wyjaśnienia oraz zmiany należy uwzględnić przy składaniu ofert.

Wójt Gminy Konopnica
(-) Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze oferty dot.: „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Konopnica”

05‑01‑2022 13:32:19

Konopnica, dnia 04.01.2022 r.

Informacja o wyborze oferty

Dotyczy: przedstawienia oferty na „Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Konopnica” na okres od 01.02.2022-31.12.2022

Na zapytanie ofertowe z dnia 23.12.2021 r. dotyczące „Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Konopnica” w  terminie do 31.12.2021 r. wpłynęła 1 oferta.  

Przedłożona oferta przez Stowarzyszenie Centrum Wsparcia Społecznego ul. Brzozowa 5 96-314 Baranów, Stowarzyszenie Centrum Wsparcia Społecznego Schronisko Dla osób Bezdomnych z usługami opiekuńczymi Biłgoraj 1, 97-410 Kleszczów spełnia wszystkie wymogi formalne.

 

                                                                                                                                     Katarzyna Gołębiowska

                                                                                                                                     Kierownik GOPS w Konopnicy

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe na zadanie „Zakup oraz dostawa posypywarko – piaskarki"

04‑01‑2022 19:45:23

Zamawiający: Gmina Konopnica                                         Znak postępowania: GKO.271.2.2022/A

 

Zapytanie ofertowe

Gmina Konopnica zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia:

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa posypywarko – piaskarki.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

  • Ładowność – 7000 kg;
  • Masa własna – 2400 kg;
  • Pojemność ładunkowa – 4,45 ;
  • Długość skrzyni ładunkowej – 3000 mm;
  • Szerokość skrzyni ładunkowej – 1930 mm;
  • Wysokość skrzyni ładunkowej – 1050 mm;
  • Wymiary gabarytowe (długość/ szerokość/ wysokość) – 5700/2400/2600 mm;
  • Grubość blachy ścian – 3 mm;
  • Rozstaw kół – 1850 mm;
  • Zawieszenie: jednoosiowe, sztywne;
  • Rozmiar ogumienia – 52x21,0 R22;
  • Prędkość – 40 km/h;
  • Mechanizm podający – łańcuchowy;
  • Szerokość taśmy mechanizmu podającego – 400 mm;
  • Liczba tarcz adaptera rozsypującego – 2;
  • Maksymalne obroty tarcz adaptera rozsypującego – 540 obr/min;
  • Napęd rozsiewacza – hydrauliczny;
  • Stalowa skrzynia z łańcuchowym przenośnikiem podłogowym;
  • Rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika lub górnym zaczepem;
  • Stopa podporowa mechaniczna;
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoobwodowa lub dwuobwodowa;
  • Napęd łańcuchowy: przekładnia walcowa z napędem hydraulicznym;
  • Napęd tarcz adaptera rozsypującego: dwa silniki hydrauliczne;
  • Podset serwisowy;
  • Dwa kliny do kół, umieszczone w kielichach;
  • Pełne oświetlenie LED;
  • Gwarancja – minimum 12 miesięcy.
  • Maszyna musi posiadać Certyfikat CE;
  • Krata na górę – tak;
  • Stan – nowy;
  • Dostawa w cenie na adres – Urząd Gminy Konopnica; ul. Rynek 15; 98-313 Konopnica;
  • Szerokość rozsypywania – 2,0 – 6,0 m;
  • Przeznaczona do ciągnika o mocy – 100 km

3. Termin realizacji:

Termin realizacji zamówienia – do 30 stycznia 2022 roku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zaproszenie do składania oferty cenowej Gmina Konopnica zaprasza do złożenia oferty cenowej w ramach zamówienia pn.: „Zakup i dostawa opału”.

04‑01‑2022 15:25:33

Konopnica, 4 stycznia 2022 r.

Zamawiający: Gmina Konopnica        
98-313 Konopnica
Telefon: (43) 842 44 19
Adres e- mail: urzad@konopnica.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
NIP: 832 19 61 055
Regon: 730 934 631

Znak postępowania: GKO.271.1.2022/A

 

Zaproszenie do składania oferty cenowej

Gmina Konopnica zaprasza do złożenia oferty cenowej w ramach zamówienia pn.: „Zakup i dostawa opału”.

Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598). Wartość zamówienia nie przekracza 130.000 zł (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp).

1. Nazwa przedmiotu zamówienia:

Zakup i dostawa opału

2. Istotne warunki zamówienia:

2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę opału w okresie od podpisania umowy do 30 kwietnia 2022 r. w ilości:

a) 40 ton węgla – ekogroszku;

2.2. Dostawy będą dzielone dla:

a) budynku przy ulicy Parkowej 2 w Konopnicy;

b) budynku Ośrodka Zdrowia w Szynkielowie;

3) budynku OSP w Szynkielowie.

2.3. Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry:

a) eko – groszek o parametrach od 5 mm do 25 mm (maks. 31,5 mm), kaloryczność min. 26 000 kJ, popiół maks. – 5 – 10 %, siarka maks. – 0,6 %, wilgotność maks. do 9 %, spiekalność RI do 20;

2.4. Wykonawca zobowiązany jest w dniu dostawy przedstawić dokument stwierdzający ilość dostarczonego opału i dołączyć świadectwo jakości.

2.5. Dostawa opału odbywać się będzie sukcesywnie w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym, na zlecenie telefonicznie w ciągu trzech dni od zgłoszenia. Zamawiający nie dopuszcza jednorazowej dostawy. Jednorazowa dostawa wynosić będzie ok. 3 – 5 ton.

2.6. Opał będzie każdorazowo ważony na koszt Wykonawcy, przy udziale pracownika Urzędu Gminy w Konopnicy.

2.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności danych zawartych w certyfikacie, tj. dokonania analizy dostarczonego opału pod kątem jego wartości opałowej.  W przypadku stwierdzenia mniejszej kaloryczności opału niż określona w § 1 ust. 2 kosztami analizy obciąży Wykonawcę.

Wykonawca na własny koszt zamieni dany opał na odpowiadający wymaganiom zawartym w § 1 ust. 2.

2.8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia maks. o 20 % zamówienia w zależności od warunków pogodowych.

2.9. Do oferty należy dołączyć odpowiedni wpis do rejestru działalności gospodarczej (KRS lub inny dokument).

3. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

  1. Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą przez Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną;
  2. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną;
  3. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści zaproszenia udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
  4. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Referent ds. zamówień publicznych Urzędu Gminy Konopnica pani Angelika Kaczmarek, tel: (43) 842 44 19; adres e mail:  zamowienia.publiczne@konopnica.pl

4. Sposób przygotowania oferty:

Wypełniony w języku polskim „formularz ofertowy wykonawcy”, załączony do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć:

- w formie elektronicznej na adres e – mail: urzad@konopnica.pl lub;
- w formie poczty tradycyjnej lub za pośrednictwem firmy kurierskiej;

do dnia 13 stycznia 2022 r.  do godziny 10:00.

5. Kryterium oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną brutto.

  • Najniższa cena  – 100 % (100 punktów);

6. Gmina Konopnica zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenie zamówienia. Niniejsza procedura zapytania ofertowego może zostać unieważniona na każdym etapie bez podania przyczyny.


Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk 

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zaproszenie do składania ofert na „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Konopnica”

23‑12‑2021 11:05:43

Zaproszenie do składania ofert
 „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Konopnica”

I. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Konopnica - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy  ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica Tel. 43 842- 44-19 Fax. 43 842-44-90 E-mail: gops_konopnica@post.pl

II. Określenie sposobu komunikowania się:

Adres, pod którym można uzyskać informacje:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

Pracownik uprawniony do kontaktów z Wykonawcami jest:

Imię i Nazwisko : Katarzyna Gołębiowska – Kierownik GOPS
Tel. 43 43 842 44 19 wew. 111 e-mail: gops_konopnica@post.pl 
W godzinach od 7.30-15.30

III. Przedmiot zamówienia:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie schronienia osobom bezdomnym (kobietom i mężczyznom) w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu gminy Konopnica oraz innym osobom bezdomnym w uzasadnionych przypadkach, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych.

3.2. Wymagany zakres usług w ramach przedmiotu zamówienia:

a) całodobowe schronienie z zapewnieniem miejsca do spania (materac, poduszka, kołdra lub koc i poszwy oraz prześcieradło) w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20° C oraz stałego dostępu do WC i łazienki z ciepłą i zimną wodą,

b) umożliwienie spożycia posiłku w pokoju mieszkalnym, a w razie potrzeby- karmienie, dostęp do pomieszczenia umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zapewnienie osobom bezdomnym posiłku lub całodziennego wyżywienia.

c) umożliwienie skorzystania z prysznica, w razie potrzeby pomoc w myciu, kąpaniu i ubieraniu,

d) umożliwienie skorzystania z wymiany odzieży (umożliwienie prania i suszenia odzieży),

e) opieka higieniczna, zapewnienie usług opiekuńczych w wydzielonym pomieszczeniu lub pokoju mieszkalnym, jeżeli łóżko jest oddzielone zasłoną,

f) zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży, w przypadku braku możliwości jej wymiany,

g) niezbędna pomoc w załatwianiu spraw osobistych,

h) zapewnienie pomocy w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych przysługujących na podstawie odrębnych przepisów, i) zapewnienie usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmocnienie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej m.in. przez: trening umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych, trening umiejętności interpersonalnych i umiejętności rozwiązywania problemów oraz uczestnictwo w grupach wsparcia,

j) zapewnienie opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 15 osób przebywających w schronisku oraz nie mniej niż 1 pracownika socjalnego na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku.

3.3. Zamawiający zastrzega, aby standard usług oraz obiektu świadczonych w prowadzonych przez oferentów placówkach był zapewniony na poziomie określonym w rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896 z późn. zm.).

3.4. Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Konopnica.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia/zmniejszenia ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty wyłącznie za czas rzeczywistego pobytu w schronisku skierowanych osób bezdomnych.

Każdorazowe umieszczenie osoby, o której mowa w pkt 3.1. odbywa się na podstawie decyzji administracyjnej o udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, którą wydaje Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy. Decyzja administracyjna wydawana jest w trybie art. 104 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.).

Z wybranym oferentem Gmina Konopnica podpisze umowę określającą prawa i obowiązki jej stron, w tym zapewnienia gotowości do przyjęcia osób kierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy, a także tryb kontroli wykonania zleconej usługi.

3.5. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, za który rozliczenie następować będzie do 21 grudnia.

Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do GOPS.

Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia.

3.6. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej  i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.

3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.

3.8. Termin realizacji zamówienia: od 01.02.2022 do 31.12.2022 r.

3.9. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

1. Wymagania niezbędne:

a) w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi prowadzonego przez odpowiedniego miejscowo Wojewodę.

b) wymagania dotyczące lokalu schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi: na poziomie określonym w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni ( Dz.U. z 2018 poz. 896 z późn. zm.)

c) posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, niezbędnego do prawidłowego wykonania usług oraz zatrudnianie kadry posiadającej kwalifikacje określone w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,

d) miejscem udzielonego schronienia powinno być województwo łódzkie

e) posiadanie niezbędnej kadry specjalistów do realizacji usługi o wymaganych przepisami prawa kwalifikacjach,

Podmioty nie spełniające ww. wymagań nie będą brane pod uwagę przy wyborze oferty.

2.Warunki i zakres realizacji :

1. Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia miejscem udzielonego schronienia powinno być województwo łódzkie.

2. Stawkę za dobę należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1).

3. Wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.

4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

5. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy ( zał. nr 3).

IV. Kryteria wyboru oferty:

1. Kryteria oceny oferty:

cena- 100%, tj. Zamawiający wybiera ofertę, która odpowiada wszystkim postawionym przez niego wymaganiom i o najniższej cenie za cały zakres usług koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku dwóch ofert o jednakowej cenie zostanie wybrana oferta w najbliższej odległości od Gminy Konopnica.

2.Sposób przygotowania oferty :

a) wypełniony formularz ofertowy wg złącznika nr. 1 – wzór oferty.

3.Wymagane dokumenty :

a) wyciąg z rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia funkcjonujących  na terenie województwa łódzkiego prowadzonego przez wojewodę łódzkiego,

b) w przypadku osób prawnych, w tym stowarzyszeń i fundacji – aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS),

c) w przypadku pozostałych podmiotów aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),

d) dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,

e) inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające :

 • upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,
• zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę umowy z Gminą Konopnica,
• upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń w tym zakresie.

f) odpis statutu lub umowy.

4.Miejsce i termin składania ofert:

Oferty można składać w następujący sposób :

a) drogą elektroniczną na adres e‐ mail : gops_konopnica@post.pl

b) drogą pocztową na adres: Gmina Konopnica 98-313 Konopnica ul. Rynek 15 z dopiskiem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Oferty należy składać do 31.12.2021 r. do godz. 14.00. Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

5. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w ciągu 7 dni i zostanie opublikowane na stronie  https://gopskonopnica.pl,   https://www.konopnica.finn.pl

Załączniki do pobrania :

1. Formularz ofertowy
2.Oświadczenie o spełnianiu warunków
3. Projekt umowy
4. Klauzula RODO.

Konopnica, dnia 23.12.2021 r.

Kierownik GOP w Konopnicy
/-/ Katarzyna Gołębiowska

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 261 Numer strony: 1 .. 7  8  9  10  11  .. 27
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  10‑06‑2014 13:34:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
14‑05‑2024 13:19:13
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive