Informacja o wynikach naboru
04‑11‑2011 09:37:03
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Inspektora ds. planowania przestrzennego i inwestycji Urzędu Gminy Konopnica
na stanowisko Inspektora ds. planowania przestrzennego i inwestycji Urzędu Gminy Konopnica
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko nie została zatrudniona żadna osoba.
Uzasadnienie:
Osoba, która złożyła ofertę nie spełniła wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze.
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Anna Glapa
/-/ Anna Glapa
Konopnica, dnia 02.11.2011 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika GOPS
18‑10‑2011 14:33:43
WÓJT GMINY KONOPNICA ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
- Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej określona przez Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2004 r. (Dz.U.Nr 219, poz. 2224).
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, świadczeniach rodzinnych, alimentacyjnych, samorządu gminnego, postępowania administracyjnego.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
- Znajomość obsługi komputera na poziomie podstawowym.
- Samodzielność i kreatywność.
- Znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych.
- Umiejętność skutecznego komunikowania się.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- Zarządzanie i kierowanie gminnym ośrodkiem pomocy społecznej.
- Zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie i prowadzenie spraw osobowych pracowników GOPS.
- Nadzór i kontrola pracy pracowników GOPS.
- Rozpoznanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
- Opracowanie planu środków finansowych koniecznych na zabezpieczenie prawidłowej realizacji zadań ośrodka.
- Podejmowanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
- Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi, instytucjami, kościołami, związkami wyznaniowymi w zakresie udzielania różnorodnych form pomocy i realizacji zadań pomocy społecznej.
- Realizacja innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Konopnica.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
- Kserokopie dokumentów powierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
- Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
- Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.
Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 31 października 2011 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica ( www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.
wz. Wójta
/-/ Anna Glapa
Zastępca Wójta
/-/ Anna Glapa
Zastępca Wójta
Konopnica, dnia 18.10.2011 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
14‑10‑2011 12:28:30
WÓJT GMINY KONOPNICA ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTORA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I INWESTYCJI
W URZĘDZIE GMINY KONOPNICA
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTORA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I INWESTYCJI
W URZĘDZIE GMINY KONOPNICA
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
WYMAGANIA DODATKOWE:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
WYMAGANE DOKUMENTY:
Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej.
Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko >>Inspektora ds. planowania przestrzennego i inwestycji Urzędu Gminy Konopnica<<" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 26 października 2011 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica ( www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: budownictwo, architektura, urbanistyka, gospodarka przestrzenna, geodezja).
- Co najmniej 3-letni staż pracy.
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, prawa budowlanego, planowania i zagospodarowania przestrzennego, gospodarki komunalnej, kodeksu postępowania administracyjnego, ewidencji działalności gospodarczej.
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- Przygotowanie inwestycji gminnych do realizacji.
- Współpraca z inspektorami nadzoru.
- Nadzorowanie przebiegu robót inwestycyjnych i remontów dróg powiatowych.
- Uczestnictwo w odbiorach i rozliczeniach końcowych inwestycji.
- Prowadzenie spraw w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego gminy.
- Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację inwestycji.
- Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego.
- Prowadzenie spraw dodatków mieszkaniowych.
- Ochrona zabytków cmentarzy w tym grobów wojennych.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
- Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych).
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
- Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.
Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej.
Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko >>Inspektora ds. planowania przestrzennego i inwestycji Urzędu Gminy Konopnica<<" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 26 października 2011 r. do godziny 15:30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
UWAGA:
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica ( www.konopnica.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko urzędnicze.
wz. Wójta
/-/ Anna Glapa
Zastępca Wójta
/-/ Anna Glapa
Zastępca Wójta
Konopnica, dnia 14.10.2011 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Nabór na stanowisko pracy
07‑09‑2011 15:47:34
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy ogłasza ponowny nabór na stanowisko pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY (1/2 etatu)
GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY (1/2 etatu)
- Wymagania niezbędne:
- osoba ubiegająca się o wyżej wymienione stanowisko jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwa umyślne,
- stan zdrowia pozwala na zatrudnienie jej na wyżej wymienionym stanowisku,
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka zawodowa w księgowości,
- średnie kierunkowe, policealne lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 letnia praktyka zawodowa w księgowości, lub inne wymienione zgodnie z przepisami określonymi w odrębnych przepisach (ustawa o finansach publicznych ).
- posiada umiejętności w zakresie obsługi programów komputerowych w zakresie księgowości jednostek finansów publicznych, bankowych i innych niezbędnych do wykonywania zadań.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera (w szczególności Pakiet Office - Microsoft Word, Excel, Internet),
- znajomość obsługi programów komputerowych niezbędnych do wykonywania zadań,
- biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń, podatków i innych niezbędnych do wykonywania zadań,
- wiedza specjalistyczna z zakresu prawa związana z zakresem wykonywanych zadań,
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
- umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z EFS,
- znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną i innych prowadzonych przez jednostkę,
- gotowość do stałego samokształcenia, dokształcania się oraz podnoszenia kwalifikacji.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
- prowadzenie obsługi finansowo-księgowej jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
- prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników,
- sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz,
- obsługa programu Płatnik,
- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności z ZUS, Urzędem Skarbowym,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą świadczeń z pomocy społecznej, rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych realizowanych przez jednostkę,
- prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej dotyczącej projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego,
- opracowywanie planów finansowych, budżetu oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki dotyczących spraw finansowych,
- właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy i przekazywanie jej do archiwum,
- wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
- Informacje dodatkowe:
- osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodowe,
- kserokopia świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa karnoskarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)".
Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 30 września 2011r.
Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja o wynikach naboru
08‑08‑2011 09:14:07
Konopnica, dnia 05.08.2011 r.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica informuje, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze: GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY nie wyłoniono żadnego kandydata ze względu na brak ofert.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
/-/ Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Nabór na stanowisko pracy
19‑07‑2011 10:31:04
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy ogłasza nabór na stanowisko pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy,
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY (1/2 etatu od 10.08.2011 r.)
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY (1/2 etatu od 10.08.2011 r.)
- Wymagania niezbędne:
- osoba ubiegająca się o wyżej wymienione stanowisko jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwa umyślne,
- stan zdrowia pozwala na zatrudnienie jej na wyżej wymienionym stanowisku,
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 letnia praktyka zawodowa w księgowości,
- średnie kierunkowe, policealne lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 letnia praktyka zawodowa w księgowości, lub inne wymienione zgodnie z przepisami określonymi w odrębnych przepisach (ustawa o finansach publicznych).
- posiada umiejętności w zakresie obsługi programów komputerowych w zakresie księgowości jednostek finansów publicznych, bankowych i innych niezbędnych do wykonywania zadań.
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych.
- Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość obsługi komputera (w szczególności Pakiet Office-Microsoft Word, Excel, Internet),
- znajomość obsługi programów komputerowych niezbędnych do wykonywania zadań,
- biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń, podatków i innych niezbędnych do wykonywania zadań,
- wiedza specjalistyczna z zakresu prawa związana z zakresem wykonywanych zadań,
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
- umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z EFS,
- znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną i innych prowadzonych przez jednostkę,
- gotowość do stałego samokształcenia, dokształcania się oraz podnoszenia kwalifikacji.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
- prowadzenie obsługi finansowo-księgowej jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
- prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników,
- sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz,
- obsługa programu Płatnik,
- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności z ZUS, Urzędem Skarbowym,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą świadczeń z pomocy społecznej, rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych realizowanych przez jednostkę,
- prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej dotyczącej projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego,
- opracowywanie planów finansowych, budżetu oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki dotyczących spraw finansowych,
- właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy i przekazywanie jej do archiwum,
- wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
- Informacje dodatkowe:
- osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodowe,
- kserokopia świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa karnoskarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)".
Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 02 sierpnia 2011 r.
Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja o wynikach naboru
19‑07‑2011 10:20:17
Konopnica, dnia 18.07.2011 r.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica informuje, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze: GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY nie wyłoniono żadnego kandydata ze względu na brak ofert.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy
Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Gminnego Ośrodka Pomocy
Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Nabór na stanowisko pracy
04‑07‑2011 11:50:26
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy ogłasza nabór na stanowisko pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY (1/4 etatu od 01.08.2011 r.)
GŁÓWNY KSIĘGOWY W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY (1/4 etatu od 01.08.2011 r.)
- Wymagania niezbędne:
- osoba ubiegająca się o wyżej wymienione stanowisko jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwa umyślne,
- stan zdrowia pozwala na zatrudnienie jej na wyżej wymienionym stanowisku,
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 letnia praktyka zawodowa w księgowości,
- średnie kierunkowe, policealne lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 letnia praktyka zawodowa w księgowości, lub inne wymienione zgodnie z przepisami określonymi w odrębnych przepisach (ustawa o finansach publicznych).
- posiada umiejętności w zakresie obsługi programów komputerowych w zakresie księgowości jednostek finansów publicznych, bankowych i innych niezbędnych do wykonywania zadań.
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych.
- Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość obsługi komputera (w szczególności Pakiet Office-Microsoft Word, Excel, Internet),
- znajomość obsługi programów komputerowych niezbędnych do wykonywania zadań,
- biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń, podatków i innych niezbędnych do wykonywania zadań,
- wiedza specjalistyczna z zakresu prawa związana z zakresem wykonywanych zadań,
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
- umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z EFS,
- znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną i innych prowadzonych przez jednostkę,
- gotowość do stałego samokształcenia, dokształcania się oraz podnoszenia kwalifikacji.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
- prowadzenie obsługi finansowo-księgowej jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
- prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników,
- sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz,
- obsługa programu Płatnik,
- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności z ZUS, Urzędem Skarbowym,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą świadczeń z pomocy społecznej, rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych realizowanych przez jednostkę,
- prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej dotyczącej projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego,
- opracowywanie planów finansowych, budżetu oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki dotyczących spraw finansowych,
- właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy i przekazywanie jej do archiwum,
- wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
- Informacje dodatkowe:
- osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodowe,
- kserokopia świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa karnoskarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)".
Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 15 lipca 2011 r.
(nie mniej jednak niż 10 dni od opublikowania w BIP)
Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Ewa Wąsowska-Łuszczyk
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.