Urząd Gminy - Informacje, Komunikaty, Zawiadomienia

Dane teleadresowe Urzędu. Kompetencje, uprawnienia i zadania poszczególnych Referatów i Stanowisk. Podstawa prawna działania. Składy osobowe - dane kontaktowe (telefon, e-mail, adres).

Zgodnie z art. 33 Ustawy o samorządzie gminnym, Wójt wykonuje zadania przy pomocy urzędu gminy. Organizację i zasady funkcjonowania urzędu gminy określa regulamin organizacyjny, nadany przez wójta w drodze zarządzenia. Kierownikiem urzędu jest wójt. Wójt może powierzyć prowadzenie określonych spraw gminy w swoim imieniu zastępcy wójta lub sekretarzowi gminy. Kierownik urzędu wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

 

 

Komunikat w sprawie składania wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego na kolejny okres 2017/2018

26‑07‑2017 13:06:07

Alternatywny tekst z opisem obrazu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacja dla osób ubiegających się  o świadczenie 500+ , zasiłek rodzinny i świadczenia z funduszu alimentacyjnego na okres 2017/2018

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy,  informuje,  iż 1 sierpnia 2017 r. to  data początku składnia wniosków o świadczenie wychowawcze z rządowego Programu „Rodzina 500+” i świadczenia z funduszu alimentacyjnego na nowy okres, rozpoczynający się 1 października 2017 r. Ponadto od 1 sierpnia br., osoby zainteresowane będą mogły również składać wnioski o zasiłki rodzinne i specjalne zasiłki opiekuńcze na kolejny, rozpoczynający się 1 listopada 2017 r., okres zasiłkowy.

Do wniosku o świadczenie wychowawcze na dziecko drugie i kolejne  należy dołączyć:

  1. Akt urodzenia dziecka/dzieci (w przypadku składania wniosku po raz pierwszy)
  2. Nr konta bankowego
  3. Oświadczenie wnioskodawcy o ochronie danych

Do wniosku o świadczenie wychowawcze na dziecko pierwsze i kolejne, należy dołączyć:

  1. Akt urodzenia dziecka/dzieci (w przypadku składania wniosku po raz pierwszy)
  2. Nr konta bankowego
  3. Zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego, dotyczące członków rodziny rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne zawierające inf. o: formie opłacanego podatku, wysokości przychodu, stawce podatku, wysokości opłaconego podatku w roku 2016
  4. Oświadczenia  wnioskodawcy o dochodach swoich albo  członka rodziny osiągniętych w roku kalendarzowym poprzedzającym okres, na który ustalane jest prawo do świadczenia wychowawczego, innych niż dochody podlegające opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych  (należy uwzględnić m.in. otrzymane alimenty, stypendium szkolne, stypendia dla bezrobotnych finansowane ze środków Unii Europejskiej, dochód z gospodarstwa rolnego, pozostałe)
  5. Oświadczenie wnioskodawcy o wysokości jego składek na ubezpieczenie zdrowotne albo składek członka rodziny w 2016r.  – Dotyczy tylko osób, które mają opłacone składki zdrowotne od dochodów z tytułu emerytury lub renty KRUS
  6. Oświadczenie wnioskodawcy o ochronie danych osobowych
  7. Świadectwo pracy/inny dokument potwierdzający utratę dochodu oraz Pit 11 z 2016r.- w przypadku utraty pracy w 2016r.
  8. Umowę o pracę oraz Pit 11 z 2016r.- w przypadku podjęcia zatrudnienia w 2016 r.
  9. Umowę o pracę oraz zaświadczenie/oświadczenie  o dochodzie za drugi przepracowany miesiąc- w przypadku uzyskania dochodu w  2017r. (np. podjęcie zatrudnienia 05.06.2017r. – zaświadczenie o dochodzie za m-c lipiec 2017r.)
  10. Zaświadczenie o wielkości gospodarstwa rolnego w 2016r. lub nakaz płatniczy i oświadczenie wnioskodawcy o wielkości jego gospodarstwa rolnego albo gospodarstwa członka rodziny wyrażonej w hektarach przeliczeniowych ogólnej powierzchni w 2016r.
  11. Odpis wyroku sądu zasądzający rozwód lub/i alimenty od drugiego z rodziców
  12. Dokument potwierdzający kwotę alimentów świadczonych na rzecz innych osób oraz wyrok z sądu potwierdzający zasądzone alimenty
  13. Orzeczenie o niepełnosprawności (jeżeli w rodzinie wychowuje się dziecko niepełnosprawne)

Kryterium dochodowe w okresie zasiłkowym 2017/2018: 800zł (netto) w przeliczeniu na osobę (1200zł-jeżeli członkiem rodziny jest niepełnosprawne dziecko)

Do wniosku o zasiłek rodzinny należy dołączyć:                             

  1. Akt urodzenia dzieci (w przypadku składania wniosku po raz pierwszy)
  2. Zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego, dotyczące członków rodziny rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne zawierające inf. o: formie opłacanego podatku, wysokości przychodu, stawce podatku, wysokości opłaconego podatku w roku 2016
  3. Oświadczenia  wnioskodawcy o dochodach swoich albo  członka rodziny osiągniętych w roku kalendarzowym poprzedzającym okres na który ustalane jest prawo do świadczenia wychowawczego, innych niż dochody podlegające opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych  (należy uwzględnić m.in. otrzymane alimenty, stypendium szkolne, stypendia dla bezrobotnych finansowane ze środków Unii Europejskiej, dochód z gospodarstwa rolnego, pozostałe)
  4. Oświadczenie wnioskodawcy o ochronie danych osobowych
  5. Oświadczenie wnioskodawcy o wysokości jego składek na ubezpieczenie zdrowotne albo składek członka rodziny w 2016r.  – Dotyczy tylko osób, które mają opłacone składki zdrowotne od dochodów z tytułu emerytury lub renty KRUS
  6. Świadectwo pracy/inny dokument potwierdzający utratę dochodu oraz Pit 11 za 2016r.- w przypadku utraty pracy w 2016r.
  7. Umowę o pracę oraz pit 11 za 2016r. - w przypadku podjęcia zatrudnienia w 2016r.
  8. Umowę o pracę oraz zaświadczenie/oświadczenie o dochodzie za drugi przepracowany miesiąc- w przypadku uzyskania dochodu w 2017r. (np. podjęcie zatrudnienia 05.06.2017 r. – zaświadczenie o dochodzie netto za m-c lipiec 2017 r.)
  9. Zaświadczenie o wielkości gospodarstwa rolnego w 2016 r. lub nakaz płatniczy i oświadczenie wnioskodawcy o wielkości jego gospodarstwa rolnego albo gospodarstwa członka rodziny wyrażonej w hektarach przeliczeniowych ogólnej powierzchni w 2016r.
  10. Odpis wyroku sądu zasądzający rozwód lub/i alimenty od drugiego z rodziców
  11. Dokument potwierdzający kwotę alimentów świadczonych na rzecz innych osób oraz wyrok z sądu potwierdzający zasądzone alimenty
  12. Orzeczenie o niepełnosprawności (jeżeli w rodzinie wychowuje się dziecko niepełnosprawne)
  13. Zaświadczenie o wysokości pobranego w 2016r. stypendium szkolnego, socjalnego itp.
  14. Zaświadczenie ze szkoły w przypadku ubiegania się o dodatek z tytułu dojazdu do miejscowości, w której znajduje się szkoła
  15. Zaświadczenie z bursy, internatu o tymczasowym zameldowaniu (w przypadku ubiegania się o dodatek z tyt. zamieszkiwania dziecka w miejscowości, w której znajduje się szkoła)
  16. Zaświadczenie od pracodawcy o udzielonym urlopie wychowawczym, umowy o pracę (w przypadku ubiegania się o dodatek z tyt. przebywania na urlopie wychowawczym)
  17. Zaświadczenie od lekarza prowadzącego/położnej o pozostawaniu pod opieką medyczną od 10 tyg. ciąży, PESEL dziecka ( w przypadku ubiegania się o dodatek z tyt. urodzenia się dziecka)

Kryterium dochodowe w okresie zasiłkowym 2017/2018: 674 zł. (netto) w przeliczeniu na osobę (764zł./os. - jeżeli członkiem rodziny jest niepełnosprawne dziecko)

Kwoty świadczeń rodzinnych w okresie zasiłkowym 2017/2018:              
zasiłek rodzinny:                                                                                        
do 5 r.ż. - 95,00zł.                                                                                     
od 5 r.ż. do 18r.ż. – 124,00 zł.                                                                
od 18r.ż. do 24 r.ż. – 135,00 zł.                                                              

dodatek z tyt. samotnego wychowywania – 193,00 zł.                    
dodatek z tyt. wychowywania dziecka w rodzinie wielodzietnej – 95,00 zł.             
dodatek z tyt. kształcenia i rehabilitacji:                                              
do 5 r.ż. – 90,00 zł.                                                                                   
od 5 r.ż. do 24 r.ż. – 110,00 zł.                                                               

dodatek z tyt. dojazdów – 69,00 zł.                                                      
dodatek z tyt. zamieszkania w bursie – 113,00 zł.                             
dodatek z tyt. rozpoczęcia roku szkolnego 2018/2019 – 100,00 zł.             

Do wniosku o świadczenia z funduszu alimentacyjnego należy dołączyć:

  1. Akt urodzenia dzieci (w przypadku składania wniosku po raz pierwszy)
  2. Zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego, dotyczące członków rodziny rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne zawierające inf. o: formie opłacanego podatku, wysokości przychodu, stawce podatku, wysokości opłaconego podatku w roku 2016
  3. Oświadczenie wnioskodawcy o dochodach swoich albo  członka rodziny osiągniętych w roku kalendarzowym poprzedzającym okres na który ustalane jest prawo do świadczenia wychowawczego, innych niż dochody podlegające opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych  (należy uwzględnić m.in. otrzymane alimenty, stypendium szkolne, stypendia dla bezrobotnych finansowane ze środków Unii Europejskiej, dochód z gospodarstwa rolnego, pozostałe)
  4. Oświadczenie wnioskodawcy o ochronie danych osobowych
  5. Oświadczenie wnioskodawcy o wysokości jego składek na ubezpieczenie zdrowotne albo składek członka rodziny w 2016r.  – Dotyczy tylko osób, które mają opłacone składki zdrowotne od dochodów z tytułu emerytury lub renty KRUS
  6. Świadectwo pracy/inny dokument potwierdzający utratę dochodu oraz Pit 11 za 2016r.- w przypadku utraty pracy w 2016r.
  7. Umowę o pracę oraz pit 11 za 2016r. - w przypadku podjęcia zatrudnienia w 2016r.
  8. Umowę o pracę oraz zaświadczenie o dochodzie netto za drugi osiągnięty miesiąc- w przypadku uzyskania dochodu w 2017r. (np. podjęcie zatrudnienia 05.06.2017r. – zaświadczenie o dochodzie netto za m-c lipiec 2017r.)
  9. Zaświadczenie o wielkości gospodarstwa rolnego w 2016r. lub nakaz płatniczy i oświadczenie wnioskodawcy o wielkości jego gospodarstwa rolnego albo gospodarstwa członka rodziny wyrażonej w hektarach przeliczeniowych ogólnej powierzchni w 2016r.
  10. Odpis wyroku sądu zasądzający  alimenty od drugiego z rodziców
  11. Zaświadczenie organu prowadzącego postępowanie egzekucyjne o bezskuteczności egzekucji świadczeń alimentacyjnych zawierające informacje o stanie egzekucji, przyczynach jej bezskuteczności oraz o działaniach podejmowanych w celu wyegzekwowania zasądzonych świadczeń alimentacyjnych
  12. Zaświadczenie o wysokości wyegzekwowanych alimentów w roku 2016
  13. Numer konta bankowego

Świadczenia te przysługują, jeżeli dochód rodziny w przeliczeniu na osobę w rodzinie nie przekracza kwoty 725 zł.

Świadczenia z funduszu alimentacyjnego przysługują w wysokości bieżąco ustalonych alimentów, jednakże nie wyższej niż 500 zł miesięcznie.        
 

Wnioski o  ww. świadczenia można pobrać a następnie złożyć osobiście, listownie lub przez internet. W tym ostatnim przypadku zainteresowani mają do dyspozycji Portal Informacyjno-Usługowy Emp@tia, Profil Zaufany, Bankowość elektroniczną oraz PUE ZUS. Wnioski w wersji tradycyjnej udostępni w swojej siedzibie Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy.

 Więcej informacji możecie Państwo uzyskać w następujący sposób:

  1. Bezpośrednio w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, pok. Nr 12
  2. Pod numerem telefonu:  43 842 44 90 lub 43 842 44 19 (wew.112)
  3. Ze strony internetowej Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej:

http://www.mpips.gov.pl/wsparcie-dla-rodzin-z-dziecmi/rodzina-500-plus/
http://www.mpips.gov.pl/wsparcie-dla-rodzin-z-dziecmi/swiadczenia-rodzinne/
http://www.mpips.gov.pl/wsparcie-dla-rodzin-z-dziecmi/fundusz-alimentacyjny/

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
357KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.ms-excel
Rozmiar:
54KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja na temat utylizacji azbestu

23‑05‑2017 13:02:50

Mieszkańcy Gminy Konopnica, którzy są jeszcze zainteresowani utylizacją azbestu proszeni są o kontakt z  tutejszym Urzędem Gminy Konopnica pokój nr 22 lub tel. (0-43) 842 44 19 wew.122.

 

                                                                                                                                                                                                  Wójt Gminy
                                                                                                                                                                                    /-/ Grzegorz Turalczyk

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja Wójta Gminy o rekrutacji do oddziałów przedszkolnych i klas I

10‑03‑2017 09:34:07

Wójt Gminy Konopnica informuje, że od dnia 13 marca 2017 r. do dnia 14 kwietnia 2017 r. będą trwać zapisy dzieci do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Konopnica na rok szkolny 2017/2018, natomiast zapisy do klas I szkół podstawowych  będą trwać od dnia 10 marca 2017 r. do 11 kwietnia 2017 r.

Szczegółowych informacji udzielają dyrektorzy szkół.

Dokumenty:
Plik pdf Terminy postepowania rekrutacyjnego do oddziałów przedszkolnych.pdf
10‑03‑2017 09:37:31
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
39KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Terminy postępowania rekrutacyjnego do klas I.pdf
10‑03‑2017 09:37:31
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
39KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Konsultacje z organizacjami pozarządowymi na rok 2017

19‑01‑2017 12:29:39

Konsultacje z organizacjami pozarządowymi

Ogłoszenie o konsultacji z organizacjami pozarządowymi projektu "Programu Współpracy Gminy Konopnica z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017"

Przedkładam Państwu do publicznej konsultacji projekt "Programu Współpracy Gminy Konopnica z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017".

Zapraszam przedstawicieli organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego na terenie Gminy Konopnica do zapoznania się z projektem „Programu Współpracy Gminy Konopnica z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017” oraz zgłaszania ewentualnych uwag i opinii do Sekretarza Gminy - Anny Glapa (pokój Nr 17 I piętro) w Sekretariacie lub
pocztą elektroniczną na adres: urzad@konopnica.pl w terminie do dnia 26 stycznia 2017 roku.

Forma konsultacji: pisemna z wykorzystaniem formularza do konsultacji.
Termin rozpoczęcia konsultacji 19 stycznia 2017 r.
Termin zakończenia konsultacji 26 stycznia 2017 r.

Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk

 

Dokumenty:
Plik pdf FORMULARZ KONSULTACJ.pdf
19‑01‑2017 12:32:31
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
260KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Projekt Uchwaly i Programu wspolpracy na 2017.doc
19‑01‑2017 12:32:31
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
80KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Konsultacje z organizacjami pozarządowymi

18‑11‑2016 09:01:27

Ogłoszenie o konsultacji z organizacjami pozarządowymi projektu "Programu Współpracy Gminy Konopnica z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017"

Przedkładam Państwu do publicznej konsultacji projekt "Programu Współpracy Gminy Konopnica z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017".

Zapraszam przedstawicieli organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego na terenie Gminy Konopnica do zapoznania się z projektem „Programu Współpracy Gminy Konopnica z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017” oraz zgłaszania ewentualnych uwag i opinii do Sekretarza Gminy - Anny Glapa (pokój Nr 17 I piętro) w Sekretariacie lub
pocztą elektroniczną na adres: urzad@konopnica.pl w terminie do dnia 25 listopada 2016 roku.

Forma konsultacji: pisemna z wykorzystaniem formularza do konsultacji.
Termin rozpoczęcia konsultacji 18 listopada 2016 r.
Termin zakończenia konsultacji 25 listopada 2016 r.

Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk

Dokumenty:
Plik pdf Formularz konsultacji.pdf
18‑11‑2016 09:07:31
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
191KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Projekt uchwały w spr. przyjęcia programu współpracy Gminy Konopnica z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017.doc
18‑11‑2016 09:07:31
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
54KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Obwieszczenie

19‑10‑2016 12:08:16

Konopnica,  dnia 19.10.2016 r.

OBWIESZCZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica

wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Na podstawie art. 11 pkt 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2016 r. poz. 778 ze zm.) oraz uchwały Nr VIII/39/15 Rady Gminy Konopnica z dnia 13 lipca 2015 r.                                                           

z a w i a d a m i a m   o  wyłożeniu do publicznego wglądu

Projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w dniach od 25 października do  15 listopada 2016 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Konopnicy, ul.Rynek 15 pok. Nr 21 w godz. od 800 do 1500.                                                               

Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany studium oraz w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 15 listopada 2016 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Konopnicy,  początek o godz. 1000 w sali konferencyjnej.

Uwagi do wyłożonych do wglądu dokumentów należy składać na piśmie do Wójta Gminy Konopnica  z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 grudnia 2016 r. Jako wniesione na piśmie uznaje się również uwagi wniesione w postaci elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu.                              

Jednocześnie, na podstawie art. 39 ust.1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2916 r. poz. 353) zawiadamiam, że  w tym samym terminie i w tym samym miejscu zostanie wyłożona do publicznego wglądu prognoza oddziaływania na środowisko. Przedmiotem prognozy jest projekt zmiany studium, o którym wyżej mowa.

Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją spraw w siedzibie Urzędu Gminy w Konopnicy, ul.Rynek 15 pok. 21 mogą też składać uwagi do wyżej wymienionej prognozy w terminie do dnia 6 grudnia 2016 r.

Uwagi można składać w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy w Konopnicy albo w formie elektronicznej na adres: urzad@konopnica.pl

W temacie wniosku należy wpisać „Prognoza do zmiany studium” .

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Konopnica.

W przedmiotowej sprawie postępowania o transgranicznym oddziaływaniu na środowisko nie są prowadzone.

                                                                                                                    Wójt Gminy
/-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Zdjęcie tablica_azbest(1).jpg
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o terminie składania wniosków o zwrot podatku akcyzowego

26‑07‑2016 12:43:04

Urząd Gminy Konopnica przypomina, że wnioski o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego dla producentów rolnych za II półrocze można składać w terminie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2016 r.

Do wniosku należy dołączyć faktury za zakup oleju napędowego do produkcji rolnej za okres 01.02.2016 r. - 31.07.2016 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 547 Numer strony: 1 .. 37  38  39  40  41  .. 55
Informacja wytworzona przez:
Mariusz Banaś
email: it@konopnica.pl
, w dniu:  24‑08‑2007 14:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  24‑08‑2007 14:46:00
Data ostatniej aktualizacji:
24‑04‑2025 13:55:45
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie