Nabory na wolne stanowiska


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

19‑02‑2013 10:39:06
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy,
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

Wolne stanowisko urzędnicze: Główny Księgowy na 3/4 etatu

  1. Wymagania niezbędne:
    1. osoba ubiegająca się o wyżej wymienione stanowisko jest obywatelem polskim,
    2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    3. nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwa umyślne,
    4. stan zdrowia pozwala na zatrudnienie jej na wyżej wymienionym stanowisku,
    5. spełnia jeden z poniższych warunków:
      1. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnią praktykę zawodową w księgowości,
      2. ukończona szkoła średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, (zgodnie z przepisami określonymi w ustawie o finansach publicznych),
    6. posiada umiejętności w zakresie obsługi programów komputerowych w zakresie księgowości jednostek finansów publicznych, bankowych i innych niezbędnych do wykonywania zadań.
      Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. biegła znajomość obsługi komputera (w szczególności Pakiet Office - Microsoft Word, Excel, Internet),
    2. znajomość obsługi programów komputerowych m.in. Księgowość Budżetowa, Kadry i Płace oraz Płatnik,
    3. biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
    4. wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń, podatków i innych niezbędnych do wykonywania zadań,
    5. wiedza specjalistyczna z zakresu prawa związana z zakresem wykonywanych zadań,
    6. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
    7. umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
    8. umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z EFS,
    9. zdolności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne,
    10. kreatywność, sumienność, odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu zadań,
    11. znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną i innych prowadzonych przez jednostkę,
    12. gotowość do stałego samokształcenia, dokształcania się oraz podnoszenia kwalifikacji.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
    1. prowadzenie obsługi finansowo-księgowej jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    2. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
    3. prowadzenie spraw kadrowo-płacowych pracowników,
    4. sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, sprawozdań i analiz,
    5. obsługa programu Płatnik (pracownicy i podopieczni),
    6. sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności z ZUS, Urzędem Skarbowym,
    7. wydawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia, o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp-7,
    8. prowadzenie spraw związanych z obsługą funduszu socjalnego,
    9. prowadzenie spraw związanych z obsługą świadczeń z pomocy społecznej, rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych realizowanych przez jednostkę,
    10. prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej dotyczącej projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego,
    11. opracowywanie planów finansowych, budżetu oraz bieżąca kontrola jego wykonania,
    12. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki dotyczących spraw finansowych,
    13. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy i przekazywanie jej do archiwum,
    14. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
  4. Informacje dodatkowe:
    1. osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu końcowego kończącego służbę przygotowawczą.
  5. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
    1. życiorys (CV ze zdjęciem i numerem telefonu kontaktowego),
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodowe,
    4. kserokopia świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
    5. zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,
    6. kwestionariusz osobowy,
    7. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
    8. oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
    9. oświadczenie z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223,poz.1458 z późn. zm.)",
    10. oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".

Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 01.03.2013r.


Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl.

Kierownik GOPS w Konopnicy
/-/ Aneta Łudczak

Konopnica, 18 lutego 2013 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o unieważnieniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze

09‑01‑2013 10:31:33

OGŁOSZENIE

O UNIEWAŻNIENIU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


Kierownik Gminnego Ośrodka Opieki Społecznej w Konopnicy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223. poz. 1458 z poźn. zm.) unieważnia nabór na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.

Dotychczas złożone dokumenty aplikacyjne można odebrać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.45 do 15.30 w pokoju Nr 11 w terminie 14 dni od unieważnienia.


Kierownik GOPS

w Konopnicy

( - ) Aneta Łudczak



Konopnica, dnia 08.01.2013r

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach wstepnej selekcji kandydatów

04‑01‑2013 14:57:58
I N F O R M A C J A
o wynikach wstępnej selekcji pod względem formalnym kandydatów, którzy złożyli dokumenty w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze: referenta ds. świadczeń rodzinnych
i funduszu alimentacyjnego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy


Działając na podstawie rozdziału VI Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy wprowadzonego zarządzeniem Nr 1/12 Kierownika GOPS w Konopnicy z dnia 02 listopada 2012r. w związku z § 1 ust.2 zarządzenia Nr 1/2013 Kierownika GOPS Konopnica z dnia 04 stycznia 2013 r. Komisja Rekrutacyjna dokonała wstępnej selekcji kandydatów pod względem formalnym na podstawie złożonych dokumentów.
Sprawdzono kompletność wymaganych dokumentów, a także oceniono stopień spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne.
W wyniku takiej selekcji stwierdza się co następuje:
  1. We wskazanym w ogłoszeniu terminie tj. do dnia 31 grudnia 2012 r. dokumenty złożyło 8 osób.
  2. Lista osób, które spełniły wymagania formalne przedstawia się następująco (w kolejności wpływu ofert):

Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Katarzyna Kubiak Osjaków
2. Paulina Włodarczyk Wielgie

Nie umieszczenie na w/w liście jest jednoznaczne z niespełnieniem warunków określonych w ogłoszeniu o naborze i nie zakwalifikowaniu do następnego etapu prowadzonego naboru.
Osoby nie spełniające wymogów formalnych mogą odebrać złożone dokumenty w pokoju Nr 11.
Z osobami umieszczonymi na tej liście Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
Nieobecność na rozmowie kwalifikacyjnej będzie traktowana jako rezygnacja z ubiegania się o zatrudnienie.

Kierownik GOPS
/-/ Aneta Łudczak

Konopnica, dnia 04.01.2013 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

14‑12‑2012 14:29:09
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.

Wolne stanowisko urzędnicze:
Referent ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego na 1 etat.

  1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
    • obywatelstwo polskie,
    • wykształcenie wyższe - preferowane wykształcenie administracyjne lub ekonomiczne,
    • minimalny 6 miesięczny staż pracy w jednostkach pomocy społecznej,
    • praktyczna umiejętność obsługi sprzętu komputerowego oraz znajomość podstawowych programów komputerowych,
    • nieposzlakowana opinia,
    • znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego,
    • znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych,
    • znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    • dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  2. Wymagania dodatkowe:
    • znajomość obsługi programu komputerowego do świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,
    • znajomość obsługi komputerów od strony programowej i sprzętowej,
    • umiejętność analizy dokumentów,
    • umiejętność dobrej organizacji pracy,
    • rzetelność, kreatywność, samodyscyplina, komunikatywność,
    • umiejętność pracy w zespole.
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    • przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych, w tym zasiłków rodzinnych, dodatków do nich oraz zasiłków pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
    • opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych, oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
    • prowadzenie postępowań wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych,
    • prowadzenie postępowań wobec osób zobowiązanych do świadczenia alimentacyjnego na podstawie tytułu wykonawczego, jeżeli egzekucja przez komornika sądowego jest bezskuteczna,
    • prowadzenie stosownych postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, utraty do nich prawa oraz spraw odwoławczych,
    • sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego dla osób uprawnionych,
    • przygotowywanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji osób uprawnionych do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
    • sporządzanie sprawozdań w zakresie realizowanych spraw,
    • współpraca z komornikiem sądowym oraz innymi instytucjami w zakresie realizowanych zadań,
    • ewidencjonowanie świadczeń w systemie komputerowym,
    • udzielanie pełnej informacji klientom o przysługujących im świadczeniach.
  4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
    • list motywacyjny,
    • cv (ze zdjęciem i numerem telefonu kontaktowego),
    • kserokopię świadectw, dyplomów, zaświadczeń potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności,
    • kserokopię świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
    • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie kandydata o treści: "nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
    • oświadczenie z klauzulą: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223,poz.1458 z późn. zm.)",
    • oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".

Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENTA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica
w terminie do dnia 31 grudnia 2012r.


Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica.

Kierownik GOPS w Konopnicy
/-/ Aneta Łudczak
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Unieważnienie naboru

15‑11‑2012 15:06:28
OGŁOSZENIE
O UNIEWAŻNIENIU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Kierownik Gminnego Ośrodka Opieki Społecznej w Konopnicy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223. poz. 1458 z poźn. zm.) unieważnia nabór na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
Dotychczas złożone dokumenty aplikacyjne można odebrać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.45 do 15.30 w terminie 14 dni od unieważnienia.

Kierownik GOPS w Konopnicy
/-/ Aneta Łudczak
Konopnica, dnia 15.11.2012r
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

13‑11‑2012 09:24:27
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica

Wolne stanowisko urzędnicze:Referent ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego na 1 etat.
  1. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie,
    • wykształcenie wyższe - preferowane wykształcenie wyższe na kierunku prawo, politologia lub administracja,
    • znajomość programu świadczenia rodzinne i funduszu alimentacyjnego "Sygnity",
    • udokumentowane doświadczenie pracy przy obsłudze świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - co najmniej 6-miesięczne,
    • znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego,
    • znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych,
    • znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    • dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  2. Wymagania dodatkowe:
    • praktyczna umiejętność obsługi sprzętu komputerowego oraz znajomość podstawowych programów komputerowych,
    • umiejętność dobrej organizacji pracy,
    • umiejętność samodzielnej pracy, rzetelność, kreatywność, samodyscyplina,
    • odporność na stres,
    • komunikatywność,
    • znajomość co najmniej jednego języka obcego,
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    • prowadzenie dokumentacji z zakresu świadczeń rodzinnych/funduszu alimentacyjnego,
    • przyjmowanie, rejestrowanie i kompletowanie wniosków,
    • sporządzanie decyzji administracyjnych,
    • sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeniobiorców,
    • wydawanie zaświadczeń i udzielanie bieżących informacji,
    • sporządzanie sprawozdań i zapotrzebowań na środki finansowe,
    • obsługa programów komputerowych w zakresie świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,
  4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
    • list motywacyjny,
    • cv (ze zdjęciem i numerem telefonu kontaktowego),
    • kserokopię świadectw, dyplomów, zaświadczeń potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności,
    • kserokopię świadectw pracy potwierdzających staż pracy,
    • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie kandydata o treści: "Nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe" (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych),
    • oświadczenie z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223,poz.1458 z późn. zm.)",
    • oświadczenie: "Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".

Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENTA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONOPNICY" należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Konopnicy w godzinach pracy (od 7:45 do 15:30) lub przesłać w terminie do dnia 23 listopada 2012r. na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
98-313 Konopnica

Aplikacje, które wpłyną po terminie podanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną, ani poza ogłoszeniem. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej pisemnie bądź telefonicznie. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.konopnica.finn.pl.

Konopnica, 12 listopada 2012 r.
Kierownik GOPS w Konopnicy
/-/ Aneta Łudczak
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wynikach naboru

21‑03‑2012 15:09:07
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
w Konopnicy

Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:

Pani Monika Madeja
zamieszkała Konopnica

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Monika Madeja podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dużą wiedzą z zakresu przepisów prawnych o aktach stanu cywilnego, KPA, Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego.
Posiada doświadczenie zawodowe w wieloletniej pracy w administracji samorządowej, które ułatwi pracę na w/w stanowisku.

Konopnica, dnia 21.03.2012 r.

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Anna Kowalczyk
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 166 Numer strony: 1 .. 12  13  14  15  16  
Informacja wytworzona przez:
Mariusz Banaś
email: it@konopnica.pl
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  04‑07‑2011 11:48:00
Data ostatniej aktualizacji:
24‑10‑2025 13:36:23
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie