Urząd Gminy - Informacje, Komunikaty, Zawiadomienia

Dane teleadresowe Urzędu. Kompetencje, uprawnienia i zadania poszczególnych Referatów i Stanowisk. Podstawa prawna działania. Składy osobowe - dane kontaktowe (telefon, e-mail, adres).

Zgodnie z art. 33 Ustawy o samorządzie gminnym, Wójt wykonuje zadania przy pomocy urzędu gminy. Organizację i zasady funkcjonowania urzędu gminy określa regulamin organizacyjny, nadany przez wójta w drodze zarządzenia. Kierownikiem urzędu jest wójt. Wójt może powierzyć prowadzenie określonych spraw gminy w swoim imieniu zastępcy wójta lub sekretarzowi gminy. Kierownik urzędu wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

 

 

Informacja o obowiązującej od 11 czerwca 2020 r. ceny wody i ścieków

09‑06‑2020 14:52:00

Zgodnie z Decyzją nr PO.RET.070.151.2.2018.KS Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu w sprawie zatwierdzenia taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Konopnica oraz podjętą uchwałą Nr VII/40/19 Rady Gminy Konopnica z dnia  29 maja 2019 r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie dopłat do taryfy dla zbiorowego odprowadzania ścieków i zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Konopnica z dniem 11 czerwca 2020 r. nastąpi zmiana cen:   
- cena za dostarczenie 1 m3 wody wynosić będzie 3,42 zł brutto,
- cena za odprowadzenie 1 m3 ścieków wynosić będzie 5,40 zł brutto.

                                                                                                                                                                                                    Wójt Gminy
                                                                                                                                                                                         /-/ Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
360KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja

02‑06‑2020 11:43:18

 

Informuję, że wszyscy interesanci załatwiający sprawy w Urzędzie Gminy Konopnica, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobligowani są do noszenia maseczek ochronnych.

 

                                                                                                                                                                                                Wójt Gminy
                                                                                                                                                                                   /-/ Grzegorz Turalczyk  

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wytyczne MRiRW i GIS dla producentów rolnych zatrudniających cudzoziemców przy pracach sezonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS COV-2

27‑05‑2020 09:22:43
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja dotycząca zmiany terminów postępowania uzupełniającego do oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Konopnica

22‑05‑2020 15:16:38

 

Wójt Gminy Konopnica informuje, że postępowanie uzupełniające do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Konopnica na rok szkolny 2020/2021, będzie trwać od 25 maja 2020 r. do 10 czerwca 2020 r.

Szczegółowych informacji udzielają dyrektorzy szkół.
                                                                                                                                                                                            Wójt Gminy 
                                                                                                                                                                               /-/ Grzegorz Turalczyk 

 

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
74KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
53KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wdrożeniu nowej odsłony Programu Czyste Powietrze 2.0.

18‑05‑2020 13:15:25

Szanowni Państwo,

Informujemy o wdrożeniu nowej odsłony Programu Czyste Powietrze 2.0.

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi ogłasza, że od dnia 15.05.2020 r. nabór wniosków o dofinansowanie będzie prowadzony w oparciu o:

  • zmienioną wersję programu priorytetowego „Czyste Powietrze” (dalej: Program),
  • nowy wzór formularza wniosku o dofinansowanie,
  • nowy regulamin naboru wniosków.

Wnioski o dofinansowanie złożone przed dniem 15.05.2020 r., będą rozpatrywane i realizowane na warunkach dotychczasowego  Programu, a także z zastosowaniem wzorów formularzy w brzmieniu obowiązującym na dzień złożenia wniosku. Jeżeli Wnioskodawca złożył wniosek o dofinansowanie przed dniem 15.05.2020 r., ale nie zawarł umowy o dofinansowanie może wycofać wniosek i złożyć go ponownie na zmienionych warunkach Programu, z zastrzeżeniem spełnienia wymogów dotyczących terminu rozpoczęcia i zakończenia przedsięwzięcia wskazanych w zmienionej wersji Programu.

Dla kogo i od kiedy dofinansowanie?

W dniu 15.05.2020 r. zostanie uruchomiony nabór wniosków dla Beneficjentów kwalifikujących się do Części 1 Programu (podstawowy poziom dofinansowania).

Nabór dla Beneficjentów kwalifikujących się do Części 2 Programu (podwyższony poziom dofinansowania) będzie się odbywał na podstawie odrębnego ogłoszenia. Do uruchomienia Części 2 Programu niezbędne są zmiany legislacyjne umożliwiające gminom wydawanie zaświadczeń o dochodach.

Gdzie składać wnioski?

Wnioski o dofinansowanie należy składać do:

  • WFOŚiGW obejmującego swoim działaniem teren  województwa, w którym zlokalizowany jest budynek/lokal mieszkalny, którego dotyczy przedsięwzięcie,
  • lub za pośrednictwem gmin, które zawarły porozumienia w sprawie ustalenia zasad wspólnej realizacji Programu z WFOŚiGW.

Wnioski o dofinansowanie można składać:

  • poprzez aplikację internetową, tj. Portal Beneficjenta dostępny na stronie internetowej właściwego wfośigw lub
  • poprzez serwis gov.pl. (usługa ta będzie aktywowana na przełomie maja i czerwca 2020 r.)

Szczegółowe informacje o składaniu i rozpatrywaniu wniosków o dofinansowanie zawarte są w Regulaminie naboru wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w ramach Programu.

Rozpoczęte i zakończone przedsięwzięcia

Od dnia 15.05.2020 r. wprowadzona zostaje możliwość finansowania przedsięwzięć rozpoczętych do 6 miesięcy przed datą złożenia wniosku o dofinansowanie, oraz nie wcześniej niż 15.05.2020 r.

Zmieniona wersja Programu umożliwia także dofinansowanie przedsięwzięć zakończonych pod warunkiem, że nie zostały rozpoczęte wcześniej niż 6 miesięcy przed datą złożenia wniosku o dofinansowanie oraz nie wcześniej niż 15.05.2020 r.

Obecna zmiana Programu jest efektem prowadzonych od kilku miesięcy konsultacji, ustaleń i analiz dotychczasowego wdrażania Programu. Wprowadzana zmiana wynika z potrzeby przyspieszenia tempa realizacji Programu pozwalającego na wymianę trzech milionów nieefektywnych źródeł ciepła na niskoemisyjne w okresie jego obowiązywania.

Najważniejsze zmiany w Programie:

  • uproszczenie i skrócenie procesu aplikacyjnego w ramach Programu;                                     
  • zmiana i uproszczenie kryteriów dochodowych, rezygnacja z powiązania intensywności dofinansowania z siedmioma grupami dochodowymi;
  • wprowadzenie dwóch grup dochodowych:                                                                                                                                               - dla Beneficjentów uprawnionych do podstawowego poziomu dofinansowania, 
    - dla Beneficjentów uprawnionych do podwyższonego poziomu dofinansowania;
  • uproszczony wniosek o dotację, bazujący tam gdzie to możliwe na oświadczeniach Wnioskodawcy;
  • możliwość składania wniosków online w serwisie gov.pl;
  • skrócony czas rozpatrywania wniosków o dofinansowanie – z 90 do 30 dni;
  • integracja z programem „Mój Prąd” przez możliwość uzyskania dotacji na montaż instalacji fotowoltaicznej, bez konieczności składania dwóch osobnych wniosków;
  • poziom dotacji powiązany z efektem ekologicznym – bonus za niskoemisyjność i odnawialność;
  • dotacje na realizację zadań związanych z ociepleniem budynku oraz wymianą stolarki okiennej i drzwiowej dla tych, którzy wymienili już źródło ciepła;
  • włączenie w kolejnym etapie w realizację Programu sektora bankowego, który będzie źródłem finansowania uzupełniającego i pomostowego;
  • wzmocnienie współpracy z gminami;
  • wyłączenie z dofinansowania przedsięwzięć w nowobudowanych budynkach;
  • docelowo stworzenie platformy internetowej z informacjami na temat kwalifikujących się urządzeń, materiałów i usług (w tym charakterystyk technicznych), które będą finansowane w ramach Programu.

Więcej na stronie: https://czystepowietrze.gov.pl/

W załączeniu przesyłamy broszurę informacyjną Programu Priorytetowego 2.0. Apelujemy o publikację informacji o aktualizacji Programu na stronach www oraz w mediach społecznościowych.

Z Poważaniem

Zespół Promocji

NIP 7272755012,   REGON  100804793

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Łodzi
ul. Dubois 118
93-465 Łódź

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o otwarciu Urzędu Gminy Konopnica dla interesantów

18‑05‑2020 10:38:31

 

Uprzejmie informuję, że od dnia 18 maja 2020 r. ( poniedziałek ) Urząd Gminy Konopnica będzie otwarty dla interesantów z wyjątkiem kasy. 

      

                                                                                                                                                                                          Wójt Gminy
                                                                                                                                                                            ( - ) Grzegorz Turalczyk

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 515 Numer strony: 1 .. 23  24  25  26  27  .. 52
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  24‑08‑2007 14:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
17‑04‑2024 13:52:21
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive