Urząd Gminy - Informacje, Komunikaty, Zawiadomienia

Dane teleadresowe Urzędu. Kompetencje, uprawnienia i zadania poszczególnych Referatów i Stanowisk. Podstawa prawna działania. Składy osobowe - dane kontaktowe (telefon, e-mail, adres).

Zgodnie z art. 33 Ustawy o samorządzie gminnym, Wójt wykonuje zadania przy pomocy urzędu gminy. Organizację i zasady funkcjonowania urzędu gminy określa regulamin organizacyjny, nadany przez wójta w drodze zarządzenia. Kierownikiem urzędu jest wójt. Wójt może powierzyć prowadzenie określonych spraw gminy w swoim imieniu zastępcy wójta lub sekretarzowi gminy. Kierownik urzędu wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

 

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
30KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.ms-excel
Rozmiar:
35KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Obwieszczenie Wojewody Łódzkiego
20‑05‑2013 14:39:44
Zawiadomienie o wydaniu decyzji zmieniającej decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
505KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie

15‑04‑2013 13:05:11
Konopnica, 2013-04-02
OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu Projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012 r. poz. 647 z późn.zm.) oraz uchwały Nr XV/76/12 Rady Gminy Konopnica z dnia 29 marca 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu "Projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Konopnica w części obejmującej projektowany przebieg drogi gminnej w obrębie geodezyjnym Strobin" wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w dniach od 18 kwietnia do 9 maja 2013 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Konopnicy, w pokoju Nr 21 w godz. od 8:00 do 15:00.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 9 maja 2013 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Konopnicy, ul. Rynek 15, o godz. 10:00 w sali konferencyjnej.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Uwagi należy składać na piśmie do Wójta Gminy Konopnica z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 maja 2013 r. Jako wniesione na piśmie uznaje się również uwagi wniesione w postaci elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Jednocześnie, na podstawie art. 39 ust.1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.Nr 199, poz. 1227 z późn.zmianami) zawiadamiam, że w tym samym terminie i w tym samym miejscu zostanie wyłożona do publicznego wglądu prognoza oddziaływania na środowisko. Przedmiotem prognozy jest projekt planu miejscowego, o którym wyżej mowa.
Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Urzędu Gminy w Konopnicy pok. Nr 21, mogą też składać uwagi do wyżej wymienionej prognozy w terminie do dnia 23 maja 2013 r.
Uwagi można składać w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy w Konopnicy albo w formie elektronicznej na adres: inwestycje@konopnica.pl. W temacie wniosku należy wpisać "Prognoza do planu miejscowego dla drogi w Strobinie".
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Konopnica.
W przedmiotowej sprawie postępowanie o transgranicznym oddziaływaniu na środowisko nie jest prowadzone.

Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

15‑04‑2013 13:05:39
I N F O R M A C J A

Uprzejmie informuję, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców naszej gminy, od 1 kwietnia 2013 roku zmianie ulegają godziny otwarcia Urzędu Gminy Konopnica, który czynny będzie w następujących godzinach:

Poniedziałek od 7:45 do 15:30
Wtorek od 7:45 do 17:00
Środa od 7:45 do 15:30
Czwartek od 7:45 do 15:30
Piątek od 7:45 do 15:30


Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zbiórka opon

15‑04‑2013 13:11:36
O G Ł O S Z E N I E

Urząd Gminy Konopnica informuje, że w dniach 02.04.2013 r. - 19.04.2013 r. mieszkańcy gminy będą mogli nieodpłatnie dostarczyć na bazę Urzędu Gminy przy ulicy Bohaterów Września 16 w Konopnicy zużyte opony od samochodów: osobowych, ciężarowych, dostawczych i rolniczych.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonu:

  • 693 060 211 Pan Andrzej Gleń
  • 693 060 227 Pan Jan Kamieniak

Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas



Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
555KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja

30‑01‑2013 12:59:23
Informacja

Każdy rolnik, który chce odzyskać w 2013 roku część pieniędzy wydatkowanych na zakup oleju napędowego winien złożyć wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.

Przyjmowanie wniosków:

  • od 1 lutego do 28 lutego 2013 r. (faktury za okres od 01.09.212 r. - 31.01.2013 r.)
  • od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2013 r. (faktury za okres od 01.02.2013 r. - 31.07.2013 r.)

Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
311KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
985KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 547 Numer strony: 1 .. 45  46  47  48  49  .. 55
Informacja wytworzona przez:
Mariusz Banaś
email: it@konopnica.pl
, w dniu:  24‑08‑2007 14:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  24‑08‑2007 14:46:00
Data ostatniej aktualizacji:
24‑04‑2025 13:55:45
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie