Ogłoszenie o wyniku konkursu
Wójt Gminy Konopnica informuje, że w wyniku przeprowadzonego konkursu na powierzenie realizacji zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej polegającego na prowadzeniu Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie, wybrano ofertę złożoną przez Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Nadzieja" w Strobinie 12.
Termin realizacji zadania: od 1.01.20015 r. do 31.12.2019 r.
Roczna kwota dotacji wynosi 648,- zł.
24.11.2014 r.
/-/ Mariola Hernas
Ogłoszenie przetargu
I. Przedmiot zadania
Powierzenie realizacji zadania publicznego polegającego na prowadzeniu Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie - zabezpieczeniu pobytu dziennego dla 60 osób przewlekle psychicznie chorych i osób niepełnosprawnych intelektualnie z terenu Gminy Konopnica i innych gmin zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013 r., poz. 182 ze zm.).II. Wysokość środków publicznych na realizację zadania
1. Na realizację zadania w roku 2015 przeznacza się kwotę w wysokości 648 000,00 złIV. Terminy i warunki realizacji zadania
2. Zasady przyznawania dotacji
Dotacja przekazywana będzie w miesięcznych ratach w wysokości 54 000,00 zł
1. Czas realizacji zadania: od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2019 r.V. Termin i warunki składania ofert
2. Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz.1118 ).
3. Zadanie powinno być realizowane zgodnie z zawartą umową.
1. Oferty należy złożyć na formularzu określonym w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 roku w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczącego realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011 r., Nr 6, poz. 25) do dnia 20 listopada 2014 roku w Urzędzie Gminy Konopnica, ul. Rynek 15 , 98-313 Konopnica.VI. Termin, tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty
2. Oferty powinny być złożone w zaklejonych kopertach. Koperty należy opisać podając nazwę i adres podmiotu składającego ofertę oraz nazwy zadania określonego w ogłoszeniu o konkursie.
3. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone oferentowi bez rozpatrzenia.
4. Oferta musi spełniać wymagania określone w art. 14 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
5. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a) prawidłowo i kompletnie wypełniony formularz oferty z dokładnie określonym w nagłówku oferty rodzajem zadania;6. Załączniki do oferty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone przez osobę upoważnioną do reprezentowania organizacji za zgodność z oryginałem (data, pieczątka, podpis).
b) aktualny odpis z rejestru KRS lub odpowiednio wyciąg z ewidencji lub inne dokumenty potwierdzające status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących;
c) sprawozdanie merytoryczne i finansowe z działalności za ostatni rok (bilans, rachunek wyników lub rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa), jeżeli podmiot działalność prowadził;
d) umowę partnerską lub oświadczenie partnera (w przypadku wskazania partnera w ofercie);
e) statut organizacji oraz jego zmiany;
f) kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem (data, pieczątka, podpis) potwierdzających kwalifikacje osób, przy udziale których organizacja pozarządowa lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy, zamierzają realizować zadanie publiczne;
g) rekomendacje, listy polecające dla oferenta wystawione nie wcześniej niż w ciągu 12 miesięcy poprzedzających złożenie oferty;
h) oświadczenie o posiadaniu wyodrębnionego rachunku bankowego dla potrzeb realizacji zadania;
7. Oferty sporządzone wadliwie, bądź niekompletne co do wymaganego zestawu dokumentów, bądź informacji, jak również oferty dotyczące udzielenia dotacji na działania wykraczające poza określone zadania nie będą rozpatrywane ze względów formalnych. Ponadto, ze względów formalnych nie będą rozpatrywane oferty podmiotów, które w okresach poprzednich wykorzystały środki finansowe w sposób niezgodny z zapisami umowy.
1. Komisja konkursowa po sprawdzeniu ofert pod względem formalnych dokonuje ich oceny w oparciu o następujące kryteria:VII. Informacja dotycząca realizacji zadania:
1) możliwość zrealizowania zadania publicznego przez oferenta (skala oceny: 0-5 pkt)2. Przy rozpatrywaniu ofert komisja konkursowa uwzględni analizę i ocenę realizacji zleconych zadań publicznych w przypadku podmiotów, które w latach poprzednich realizowały zlecone zadania publiczne, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.
2) ocena kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania publicznego (skala oceny: 0-5 pkt)
3) jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale których oferent będzie realizował zadanie (skala oceny: 0-5 pkt)
4) planowany wkład rzeczowy, osobowy, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków (skala oceny: 0-5 pkt)
3. Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę, która uzyskała największa liczbę punktów.
4. Oferty rozpatrzy komisja konkursowa powołana przez Wójta.
5. Komisja sporządzi ze swoich posiedzeń protokół, zawierający punktację i wniosek o przyjęciu lub odrzuceniu oferty. Decyzja komisji podlega zatwierdzeniu przez Wójta.
6. Od decyzji Wójta nie przysługuje tryb odwoławczy.
7. Konkurs unieważnia się w sytuacji, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub żadna ze złożonych ofert nie spełni wymogów zawartych w ogłoszeniu.
8. Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w terminie do 25 listopada 2014 r.
Rok 2013
Koszt ogółem zadania - 685 800,00 złRok 2014
Dotacja - 685 800,00 zł
Koszt ogółem zadania - 697 300,00 zł
Dotacja - 697 300,00 zł
/-/ Mariola Hernas
Ogłoszenie o przetargu pisemnym nieograniczonym
ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na najem na okres 3 lat lokalu użytkowego o pow. 211,08 m2, położonego w budynku nr 2 przy ul. Parkowej w Konopnicy, zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 469/55 o pow. 0,4078 ha obręb 5 Konopnica, stanowiącej własność Gminy Konopnica, uregulowanej w księdze wieczystej SR1W/00040276/4 prowadzonej w Sądzie Rejonowym w Wieluniu.
Lokal użytkowy składa się z dwóch gabinetów rehabilitacyjnych, wiatrołapu, pomieszczenia socjalnego, WC, szatni oraz poczekalni, przeznaczony jest na prowadzenie świadczeń fizjoterapeutycznych.
Na nieruchomościach nie ciążą żadne zobowiązania.
Przetarg odbędzie się w dniu 27 października 2014 r. (poniedziałek) o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Konopnica, ul. Rynek 15.
Cena wywoławcza miesięcznej opłaty czynszowej wynosi 1.750 zł netto (słownie: jeden tysiąc siedemset pięćdziesiąt złotych). Czynsz nie zawiera opłat z tytułu: zużytej energii elektrycznej, centralnego ogrzewania, zużytej wody oraz odprowadzania ścieków.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 175 zł (słownie: sto siedemdziesiąt pięć złotych) w gotówce, w kasie Urzędu Gminy lub przelewem na konto: 21 9263 0000 0900 1386 2009 0002, najpóźniej do dnia 23 października 2014 r. do godz. 15:00.
Wadium zostanie zwrócone w terminie do trzech dni po odwołaniu, zamknięciu, unieważnieniu przetargu lub zakończeniu przetargu wynikiem negatywnym.
W przypadku uchylenia się przez osobę, która wygra przetarg od zawarcia umowy, wadium przepadnie na rzecz Gminy Konopnica.
Oferty pisemne wraz kopią dowodu wniesienia wadium należy składać w zamkniętych kopertach w terminie do dnia 23 października 2014 r.
Oferta powinna zawierać dane osobowe oraz adres oferenta, datę sporządzenia oferty, oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z warunkami przetargu, oferowaną cenę oraz proponowany sposób realizacji dodatkowych warunków przetargu.
Zastrzega się prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Z dodatkowymi warunkami przetargu można zapoznać się w Urzędzie Gminy Konopnica w dniach 1 - 23 października 2014 r. lub pod nr tel. (43) 842 44 91.
Konopnica, dnia 26 września 2014 r.
/-/ Mariola Hernas
Informacja o wyborze oferty
INFORMACJA
O WYBORZE OFERTY
Nazwa zamawiającego | Gmina Konopnica, Powiat wieluński |
Adres zamawiającego | Rynek 15, 98-313 Konopnica |
Województwo | Łódzkie |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Nr postępowania | GKO.271.6.2014 |
Przedmiot zamówienia | Remont drogi gminnej Nr 117303E w obrębie Strobin |
Najkorzystniejsza oferta | Nr 2 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX Sp.z.o.o. 42-700 Lubliniec ul. Klonowa 11 Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 100, 00 pkt. |
Pozostałe oferty uzyskały ocenę
| Nr 1 SIDROG Sp.z.o.o 98-235 Błaszki, Domaniew 9 Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 98,78 pkt. |
Konopnica,16.09.2014r.
Wójt
/-/ Mariola Hernas
Ogłoszenie przetargu
ogłasza przetargi ustne nieograniczone na sprzedaż niezabudowanych nieruchomości gruntowych, położonych w obrębie Strobin gmina Konopnica
Nr działki | Powierzchnia (ha) | Nr księgi wieczystej | Cena wywoławcza (zł) | Wadium (zł) |
20/35 obręb 8 Strobin | 0,0880 | SR1W/00009883/3 | 18.500,00 + podatek VAT | 1.850,00 |
20/37 obręb 8 Strobin | 0,0875 | SR1W/00009883/3 | 18.400,00 + podatek VAT | 1.840,00 |
20/38 obręb 8 Strobin | 0,0880 | SR1W/00009883/3 | 18.500,00 + podatek VAT | 1.850,00 |
Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica zatwierdzonym uchwałą Rady Gminy Konopnica Nr XI/55/03 z dnia 30 grudnia 2003 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica ww. działki znajdują się w terenie indywidualnej zabudowy rekreacyjnej oznaczonym symbolem 5ML.
Nieruchomości posiadają dostęp do sieci energetycznej i wodociągowej.
Na nieruchomościach nie ciążą żadne zobowiązania.
Przetargi odbędą się w dniu 16 października 2014 r. (czwartek) w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Konopnica, ul. Rynek 15 w godzinach:
- godz. 10:00 (działka nr 20/35);
- godz. 11:00 (działka nr 20/37);
- godz. 12:00 (działka nr 20/38).
Warunkiem przystąpienia do danego przetargu jest wpłacenie wadium (według tabeli) w gotówce, w kasie Urzędu Gminy lub przelewem na konto: 21 9263 0000 0900 1386 2009 0002, najpóźniej do dnia 13 października 2014 r. do godz. 15:00.
Wadia zostaną zwrócone w terminie do trzech dni po odwołaniu, zamknięciu przetargów lub zakończeniu przetargów wynikiem negatywnym.
Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który wygra przetarg, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, a w przypadku uchylenia się przez tę osobę od zawarcia umowy, przepadnie na rzecz sprzedającego.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienia bez podawania przyczyn.
Szczegółowe informacje na temat przetargu udzielane są w Urzędzie Gminy Konopnica lub pod nr tel. (43) 842 44 91.
Konopnica, dnia 15 września 2014 r.
/-/ Mariola Hernas
Ogłoszenie przetargu
- Przedmiot zamówienia:
KOD CPV:
45233140-2 - roboty drogowe;
45110000-1 - roboty we zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych;
45233300-2 - roboty ziemne i podbudowy;
45233253-7 i 45233100-0 - roboty w zakresie nawierzchni dróg i ulic;
45233221-4 - oznakowanie;
31527200-8 - oświetlenie ulic.
Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa drogi gminnej Nr 117303 E w obrębie Strobin- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- wymiana istniejącej podbudowy na skrajnych pasach jezdni o szerokości 2 x 0,7 m o grubości 20 cm - km 0+790 do 1+ 670;
- ułożenie i wyprofilowanie podbudowy dla uzyskania spadku daszkowego jezdni z zagęszczeniem mechanicznym grub. 10 cm, odcinek w km 0+790 do 1+670;
- ułożenie warstwy wiążącej AC 16 W 50/70 (wymiana istniejącej) o szerokości 5,10 m, grubości 4 cm w km 0+790 do 1+670;
- ułożenie warstwy ścieralnej AC 11S 50/70 szerokości 5,0 m grubości 4 cm w km 0+000 do 1+ 670 ; włączenie do drogi powiatowej Nr 4536 E wyokrąglić łukami R6;
- warstwę ścieralną ułożyć na zjeździe na drogi poprzeczne na skrzyżowaniu w km 0+ 785 w obrębie dz. nr 448 , wyokrąglone łukami R5;
- połączenia międzywarstwowe skropić emulsją asfaltową 0,5 kg/m2 ;
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm grub. 10 cm szerokości 50 cm;
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;
- wymiana opraw oświetleniowych 2 szt. w obrębie skrzyżowania w km 0+000.
-
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ:
Załącznik Nr 10 do SIWZ -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Załącznik Nr 11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
Załącznik Nr 12 do SIWZ - Przedmiary robót.
-
- Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23 tel. (43) 8424419 w.123 i Łukasz Bernaś - Inspektor ds. planowania przestrzennego i inwestycji - pok. Nr 21, tel. (43) 8424419 w.121.
- Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na remont drogi gminnej Nr 117303 E w obrębie Strobin" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 16.09.2014 r. do godziny 10:00.
- Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10:15.
- Termin realizacji zamówienia - do 30.11.2014 r.
- W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
- posiadania uprawnień do wykonywania działalności:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych; - posiadania wiedzy i doświadczenia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uważać będzie budowę, przebudowę, modernizację lub remont drogi o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 złotych brutto.
Wykonawca musi również posiadać dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:- drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
-
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. - sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli:- posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej(deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia minimum na 400 000 PLN (czterysta tysięcy PLN).
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500 000 zł (pięćset tysięcy PLN)
-
-
- Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica oraz na stronie internetowej: www.konopnica.finn.pl.
- Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
- Kryteria oceny ofert - cena - 100 % (waga).
- Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
- Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy).
- Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
- Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i na okres związania z ofertą.
- Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Poddębicach o / Zduńska Wola Filia w Konopnicy nr 69 9263 0000 0900 1386 2009 0011.
- Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
- Projekt zostanie dofinansowany w ramach programu "Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność- Rozwój" w roku 2014.
/-/ Mariola Hernas
Konopnica, dnia 29.08.2014 r.
Informacja o wyborze oferty
Informacja o wyborze oferty
Nazwa zamawiającego | Gmina Konopnica, Powiat wieluński |
Adres zamawiającego | Rynek 15, 98-313 Konopnica |
Województwo | Łódzkie |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Nr postępowania | GKO.271.5.2014 |
Przedmiot zamówienia | Wybór banku do zaciągnięcia kredytu |
Najkorzystniejsza oferta | Nr 5 Nadwarciański Bank Spółdzielczy 98-355 Działoszyn ul. J. Piłsudskiego 21 A Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
|
Pozostałe oferty uzyskały ocenę | Nr 1 Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim ul. Senatorska 2a , 95-070 Aleksandrów Łódzki Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
Łączna ocena - 97,57 pkt. |
| Nr 2 Bank Spółdzielczy w Bełchatowie 97-400 Bełchatów ul. Piłsudskiego 14 Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
|
| Nr 3 Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie 98-360 Lututów ul. Klonowska 2 Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
|
| Nr 4 Bank Spółdzielczy w Poddębicach ul. Łódzka 33 ,99-200 Poddębice Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:
|
Konopnica, 7.07.2014r.
Wójt Gminy Konopnica
/-/ Mariola Hernas
Informacja o wyborze oferty
Nazwa zamawiającego | Gmina Konopnica, Powiat wieluński |
Adres zamawiającego | Rynek 15, 98-313 Konopnica |
Województwo | Łódzkie |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Nr postępowania | GKO.271.4.2014 |
Przedmiot zamówienia | Remont chodników, budowa obiektów małej architektury i zagospodarowanie powierzchni działki w miejscowości Rychłocice. |
Najkorzystniejsza oferta | Nr 4 Usługi Ogólno-Budowlane Jarosław Błach Pątnów 239, 98-335 Pątnów Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę: - Kryterium cena brutto 100,00 pkt. Łączna ocena - 100, 00 pkt. |
Pozostałe oferty uzyskały ocenę
| Nr 1 Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "AN-MA-DA" Eugeniusz Święcicki, 97-565 Lgota Wielka, ul. Rolnicza 7 Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę: - Kryterium cena brutto 72,50 pkt Łączna ocena - 72,50 pkt. |
Nr 2 Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "Jolanta" Krzysztof Trzepizur, 42-200 Częstochowa, ul. Wręczycka 172 Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę: - Kryterium cena brutto 71,10 pkt. Łączna ocena - 71,10 pkt. | |
Nr 3 "TEL-BRUK" Radosław Telenga 42-202 Częstochowa, ul. Czartoryskiego 13/57 Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę: - Kryterium cena brutto 69,30 pkt. Łączna ocena - 69,30 pkt. | |
Nr 5 Firma PUH "WADRI" Zuzanna Wawrzyńczak ul. Zachodnia 2 A, 98-200 Sieradz Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę: - Kryterium cena brutto 82,20 pkt. Łączna ocena - 82,20 pkt. |
Konopnica, 4.07.2014r.
/-/ Mariola Hernas