2013


Ogłoszenie

30‑12‑2013 10:17:48
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych.


Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15, e-mail: ug_konopnica@post.pl ogłasza przetarg na "Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Rychłocice"

1. Przedmiot zamówienia:
KOD CPV:

kod. PCV 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do doprowadzania ścieków
kod. PCV 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
kod. PCV 45.11.20.00-5 Roboty z zakresie usuwania gleby
kod. PCV 45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni autostrad, dróg i placów

1) Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Rychłocice.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Wykonanie sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej Ø 200 mm x 5,9 mm PCV o długości równej 973,85 m ze studniami rewizyjnymi w ilości 40 szt.:
w tym:
Ø 400 - 14 szt.
studzienki kanalizacyjne inspekcyjne Ø 425 - 2 szt.
studzienki kanalizacyjne inspekcyjne Ø 600 - 1 szt.
Ø 1000 żel.- bet. - 22 szt.
Ø 1200 żel.- bet. - 1 szt.
przy zagłębieniu na kanale Ø 200 od 1,86 do 3,18 m
b) Wykonanie przyłączy kanalizacyjnych w ilości 42 szt. o długości całkowitej
Ø 160 mm x 4,7 mm PCV równej 299,85 mb ze studzienkami rewizyjnymi Ø 315 PCV w ilości 42 szt.
c) Odtworzenie nawierzchni dróg;
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ:
Załącznik Nr 10 do SIWZ -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Załącznik Nr 11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
Załącznik Nr 12 do SIWZ - Przedmiary robót - kosztorysy nakładcze.

2. Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23 i Łukasz Bernaś - Inspektor ds. planowania przestrzennego i inwestycji, pok. 21, tel. (043) 842-44-98.
3. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na "Budowę kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Rychłocice" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 14.01.2014 r. do godziny 10.00.
4. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10.10.
5. Termin realizacji zamówienia - do 31.08.2014 r.
6. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:

1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej z przyłączami o długości minimum 1 km każda. Wykonawca musi również posiadać dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże że dysponuje:
a) osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
Ø sanitarnej (w zakresie sieci kanalizacyjnej) bez żadnych ograniczeń z minimum 5 letnim doświadczeniem liczonym od dnia uzyskania uprawnień lub od dnia uzyskania decyzji o uznaniu uprawnień, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy minimum 2 zadań polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 1 km każda.
Ø drogowej bez żadnych ograniczeń z minimum 3 letnim doświadczeniem liczonym od dnia uzyskania uprawnień lub od dnia uzyskania decyzji o uznaniu uprawnień,
a) osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia geodety uprawnionego do geodezyjnych pomiarów sytuacyjno wysokościowych,
W zakresie potencjału technicznego Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli:
a) posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż cena ofertowa zamówienia.
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.000.000,00 zł
7. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
8. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica oraz na stronie internetowej: www.konopnica.finn.pl
9. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
10. Kryteria oceny ofert - cena - 100 % (waga)
11. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 groszy).
2) Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i na okres związania z ofertą.
4) Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. o/Sieradz Filia w Konopnicy nr 38 1930 1305 2044 4419 3959 0006.
12. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
20. Projekt zostanie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

WÓJT
/-/ Mariola Hernas
Konopnica, dnia 23.12.2013 r.


Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
3,2MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży

29‑10‑2013 11:47:46
Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży

Wójt Gminy Konopnica działając na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości gruntowej niezabudowanej, przeznaczonej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.

Oznaczenie nieruchomości Opis nieruchomości Położenie nieruchomości Przeznaczenie nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica Termin zagospodarowania nieruchomości Forma sprzedaży
Nr KW Numer działki Pow. działki [ha] Wielkość udziału w nieruchomości Obręb ewidencyjny
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
SR1W/00040276/2 469/51 0,01 5 Konopnica Konopnica nieruchomość niezabudowana Konopnica ul. Spółdzielcza teren o funkcji usługowej (handel, gastronomia, targowiska (symbol 4UH) nieruchomość niezagospodarowana Sprzedaż bezprzetargowa

Cena sprzedaży [zł] Wysokość stawek % opłat z tytułu użytkowania wieczystego Wysokość opłat z tytułu użytkowania, najmu lub dzierżawy Termin wnoszenia opłat Zasady aktualizacji opłat Termin do złożenia wniosku przez osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości na podstawie art.. 34 ust 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami Uwagi
11 12 13 14 15 16 17
Wartość rynkowa nieruchomości = 2.600 zł Cena sprzedaży = 2.600 zł nie dotyczy nie dotyczy Cena sprzedaży płatna jednorazowo przed zawarciem aktu notarialnego nie dotyczy Termin do złożenia wniosku wynosi 6 tygodni licząc od dnia wywieszenia wykazu tj. od dnia 22.10.2013r. do dnia 03.12.2013r.


Wykaz zostaje podany do publicznej wiadomości na okres 21 dni tj. od dnia 22.10.2013 r. 13.11.2013 r.

Konopnica, dnia 22.10.2013 r.

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Mariola Hernas


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży

29‑10‑2013 11:44:09
Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży

Wójt Gminy Konopnica działając na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości stanowiącej lokal mieszkalny, przeznaczonej do sprzedaży.

Oznaczenie nieruchomości Opis nieruchomości Położenie nieruchomości Przeznaczenie nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica Termin zagospodarowania nieruchomości Forma sprzedaży
Nr KW Numer działki Pow. działki [ha] Wielkość udziału w nieruchomości Obręb ewidencyjny
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
SR1W/00063741/2 437/6 0,1295 0,113 5 Konopnica nieruchomość zabudowana Konopnica ul. Spółdzielcza 4 teren o funkcji mieszkaniowej - zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna (symbol MN) nieruchomość zagospodarowana Sprzedaż na rzecz najemcy

Cena sprzedaży [zł] Wysokość stawek % opłat z tytułu użytkowania wieczystego Wysokość opłat z tytułu użytkowania, najmu lub dzierżawy Termin wnoszenia opłat Zasady aktualizacji opłat Termin do złożenia wniosku przez osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości na podstawie art.. 34 ust 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami Uwagi
11 12 13 14 15 16 17
Wartość rynkowa lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniem przynależnym oraz udziałem w nieruchomości wspólnej = 56.900 zł Cena sprzedaży = 56.900 zł nie dotyczy nie dotyczy Cena sprzedaży płatna jednorazowo przed zawarciem aktu notarialnego nie dotyczy Termin do złożenia wniosku wynosi 6 tygodni licząc od dnia wywieszenia wykazu tj. od dnia 22.10.2013r. do dnia 03.12.2013r.


Wykaz zostaje podany do publicznej wiadomości na okres 21 dni tj. od dnia 22.10.2013 r. 13.11.2013 r.

Konopnica, dnia 22.10.2013 r.

Wójt Gminy Konopnica
/-/ Mariola Hernas
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zawiadomienie o wynikach postępowania

11‑10‑2013 14:08:52
Konopnica,11.10.2013r.

GKO.271.9.2013

DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: "Dostawa węgla".

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

1.Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907), dalej zwanej "ustawą", Zamawiający - Gmina Konopnica informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano wyboru oferty złożonej przez:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "GABIKO"

Romuald Godliński

ul. Bohaterów Września10a

98-313 Konopnica

Wyłoniony Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść oferty jest zgodna z siwz i nie podlega odrzuceniu.
Cena zaoferowana przez Wykonawcę jest najtańszą ofertą złożoną w postępowaniu i mieści się w środkach finansowych jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zbiorcze zestawienie ofert wraz ze streszczeniem oceny i porównania zawiera poniższa tabela.

Lp.

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz

adres wykonawcy

Cena ofertowa brutto

Liczba punktów w kryterium cena - 100%

Liczba punktów razem

1.

"ELBRUS" Sp. z o.o.

Stróża 36; 98-332 Rząśnia

36 395,70

96,468

96,468

2.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Beata Pająk

Biała 49; 98-332 Rząśnia

35 178,00

99,808

99,808

3.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo -Usługowe "GABIKO" Romuald Godliński

ul. Bohaterów Września 10a; 98-313 Konopnica

35 110,35

100

100

4.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "AGROPLON" Małgorzata Wołczańska

ul. Główna 38; 46-134 Głuszyna

35 854,50

97,924

97,924

WÓJT GMINY

/-/ MARIOLA HERNAS


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zamówieniu

02‑10‑2013 15:41:27

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Konopnica: Dostawa węgla

Znak sprawy: GKO.271.9.2013


Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Konopnica, Rynek 15, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie,
tel. 0-43 842 44 19, faks 0-43 842 43 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Dostawa węgla.

II.1.2)Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Dostawa węgla dla:

1. Budynku przy ulicy Parkowej 2 w Konopnicy w ilości: 30 ton węgla - ekogroszek.

2.Urzędu Gminy Konopnica: w ilości 25 ton węgla - ekogroszek.

Węgiel musi spełniać następujące parametry: wysoka kaloryczność (min.26 tys./KJ/kg), niska zawartość popiołu (max.6%) i siarki (max.0,6%), wilgotność ( max. 9%), granulacja 5-25 mm. 3.Wykonawca zobowiązany jest w dniu dostawy dołączyć świadectwo jakości dostarczonego węgla..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):09.11.12.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 31.12.2013.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:nie dotyczy.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca spełni warunek jeśli dostarczy wykaz wykonanych trzech dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy węgla z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (referencje itp.)

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże że dysponuje: W zakresie potencjału technicznego Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca spełni ten warunek jeśli: a) posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1)W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.konopnica.finn.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Gminy Konopnica ul. Rynek 15 98-313 Konopnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:10.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Konopnica ul. Rynek 15 98-313 Konopnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie


Wójt Gminy

/-/ Mariola Hernas


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik doc SIWZ
02‑10‑2013 15:37:54
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
118KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik Nr 1do SIWZ
02‑10‑2013 15:37:32
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
18KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik Nr 2 do SIWZ
02‑10‑2013 15:37:15
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
15KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik Nr 3 do SIWZ
02‑10‑2013 15:36:56
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
14KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 132 Numer strony: 1  2  3  4  5  .. 14
Informacja wytworzona przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  17‑01‑2013 09:16:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Izabela Frymarkiewicz
email: ifrymarkiewicz@finn.pl tel.:(42) 235 20 34 fax: (42) 684 98 92
, w dniu:  17‑01‑2013 09:16:00
Data ostatniej aktualizacji:
17‑01‑2013 10:18:40
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie