Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych.
Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15, e-mail: ug_konopnica@post.pl ogłasza przetarg na "Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Rychłocice"
1. Przedmiot zamówienia:
KOD CPV:
kod. PCV 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do doprowadzania ścieków
kod. PCV 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
kod. PCV 45.11.20.00-5 Roboty z zakresie usuwania gleby
kod. PCV 45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni autostrad, dróg i placów
1) Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Rychłocice.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Wykonanie sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej Ø 200 mm x 5,9 mm PCV o długości równej 973,85 m ze studniami rewizyjnymi w ilości 40 szt.:
w tym:
Ø 400 - 14 szt.
studzienki kanalizacyjne inspekcyjne Ø 425 - 2 szt.
studzienki kanalizacyjne inspekcyjne Ø 600 - 1 szt.
Ø 1000 żel.- bet. - 22 szt.
Ø 1200 żel.- bet. - 1 szt.
przy zagłębieniu na kanale Ø 200 od 1,86 do 3,18 m
b) Wykonanie przyłączy kanalizacyjnych w ilości 42 szt. o długości całkowitej
Ø 160 mm x 4,7 mm PCV równej 299,85 mb ze studzienkami rewizyjnymi Ø 315 PCV w ilości 42 szt.
c) Odtworzenie nawierzchni dróg;
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ:
Załącznik Nr 10 do SIWZ -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Załącznik Nr 11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
Załącznik Nr 12 do SIWZ - Przedmiary robót - kosztorysy nakładcze.
2. Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23 i Łukasz Bernaś - Inspektor ds. planowania przestrzennego i inwestycji, pok. 21, tel. (043) 842-44-98.
3. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na "Budowę kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Rychłocice" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 14.01.2014 r. do godziny 10.00.
4. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10.10.
5. Termin realizacji zamówienia - do 31.08.2014 r.
6. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej z przyłączami o długości minimum 1 km każda. Wykonawca musi również posiadać dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże że dysponuje:
a) osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
Ø sanitarnej (w zakresie sieci kanalizacyjnej) bez żadnych ograniczeń z minimum 5 letnim doświadczeniem liczonym od dnia uzyskania uprawnień lub od dnia uzyskania decyzji o uznaniu uprawnień, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy minimum 2 zadań polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 1 km każda.
Ø drogowej bez żadnych ograniczeń z minimum 3 letnim doświadczeniem liczonym od dnia uzyskania uprawnień lub od dnia uzyskania decyzji o uznaniu uprawnień,
a) osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia geodety uprawnionego do geodezyjnych pomiarów sytuacyjno wysokościowych,
W zakresie potencjału technicznego Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli:
a) posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż cena ofertowa zamówienia.
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.000.000,00 zł
7. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
8. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica oraz na stronie internetowej: www.konopnica.finn.pl
9. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
10. Kryteria oceny ofert - cena - 100 % (waga)
11. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 groszy).
2) Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i na okres związania z ofertą.
4) Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. o/Sieradz Filia w Konopnicy nr 38 1930 1305 2044 4419 3959 0006.
12. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
20. Projekt zostanie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
/-/ Mariola Hernas
Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży
Wójt Gminy Konopnica działając na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości gruntowej niezabudowanej, przeznaczonej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
Oznaczenie nieruchomości | Opis nieruchomości | Położenie nieruchomości | Przeznaczenie nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica | Termin zagospodarowania nieruchomości | Forma sprzedaży | ||||
Nr KW | Numer działki | Pow. działki [ha] | Wielkość udziału w nieruchomości | Obręb ewidencyjny | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
SR1W/00040276/2 | 469/51 | 0,01 | 5 Konopnica | Konopnica | nieruchomość niezabudowana | Konopnica ul. Spółdzielcza | teren o funkcji usługowej (handel, gastronomia, targowiska (symbol 4UH) | nieruchomość niezagospodarowana | Sprzedaż bezprzetargowa |
Cena sprzedaży [zł] | Wysokość stawek % opłat z tytułu użytkowania wieczystego | Wysokość opłat z tytułu użytkowania, najmu lub dzierżawy | Termin wnoszenia opłat | Zasady aktualizacji opłat | Termin do złożenia wniosku przez osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości na podstawie art.. 34 ust 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami | Uwagi |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
Wartość rynkowa nieruchomości = 2.600 zł Cena sprzedaży = 2.600 zł | nie dotyczy | nie dotyczy | Cena sprzedaży płatna jednorazowo przed zawarciem aktu notarialnego | nie dotyczy | Termin do złożenia wniosku wynosi 6 tygodni licząc od dnia wywieszenia wykazu tj. od dnia 22.10.2013r. do dnia 03.12.2013r. |
Wykaz zostaje podany do publicznej wiadomości na okres 21 dni tj. od dnia 22.10.2013 r. 13.11.2013 r.
Konopnica, dnia 22.10.2013 r.
/-/ Mariola Hernas
Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży
Wójt Gminy Konopnica działając na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości stanowiącej lokal mieszkalny, przeznaczonej do sprzedaży.
Oznaczenie nieruchomości | Opis nieruchomości | Położenie nieruchomości | Przeznaczenie nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Konopnica | Termin zagospodarowania nieruchomości | Forma sprzedaży | ||||
Nr KW | Numer działki | Pow. działki [ha] | Wielkość udziału w nieruchomości | Obręb ewidencyjny | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
SR1W/00063741/2 | 437/6 | 0,1295 | 0,113 | 5 Konopnica | nieruchomość zabudowana | Konopnica ul. Spółdzielcza 4 | teren o funkcji mieszkaniowej - zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna (symbol MN) | nieruchomość zagospodarowana | Sprzedaż na rzecz najemcy |
Cena sprzedaży [zł] | Wysokość stawek % opłat z tytułu użytkowania wieczystego | Wysokość opłat z tytułu użytkowania, najmu lub dzierżawy | Termin wnoszenia opłat | Zasady aktualizacji opłat | Termin do złożenia wniosku przez osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości na podstawie art.. 34 ust 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami | Uwagi |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
Wartość rynkowa lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniem przynależnym oraz udziałem w nieruchomości wspólnej = 56.900 zł Cena sprzedaży = 56.900 zł | nie dotyczy | nie dotyczy | Cena sprzedaży płatna jednorazowo przed zawarciem aktu notarialnego | nie dotyczy | Termin do złożenia wniosku wynosi 6 tygodni licząc od dnia wywieszenia wykazu tj. od dnia 22.10.2013r. do dnia 03.12.2013r. |
Wykaz zostaje podany do publicznej wiadomości na okres 21 dni tj. od dnia 22.10.2013 r. 13.11.2013 r.
Konopnica, dnia 22.10.2013 r.
/-/ Mariola Hernas
Zawiadomienie o wynikach postępowania
GKO.271.9.2013
DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: "Dostawa węgla".
ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
1.Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907), dalej zwanej "ustawą", Zamawiający - Gmina Konopnica informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano wyboru oferty złożonej przez:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "GABIKO"
Romuald Godliński
ul. Bohaterów Września10a
98-313 Konopnica
Wyłoniony Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść oferty jest zgodna z siwz i nie podlega odrzuceniu.
Cena zaoferowana przez Wykonawcę jest najtańszą ofertą złożoną w postępowaniu i mieści się w środkach finansowych jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zbiorcze zestawienie ofert wraz ze streszczeniem oceny i porównania zawiera poniższa tabela.
Lp. | Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy | Cena ofertowa brutto | Liczba punktów w kryterium cena - 100% | Liczba punktów razem |
1. | "ELBRUS" Sp. z o.o. Stróża 36; 98-332 Rząśnia | 36 395,70 | 96,468 | 96,468 |
2. | Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Beata Pająk Biała 49; 98-332 Rząśnia | 35 178,00 | 99,808 | 99,808 |
3. | Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo -Usługowe "GABIKO" Romuald Godliński ul. Bohaterów Września 10a; 98-313 Konopnica | 35 110,35 | 100 | 100 |
4. | Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "AGROPLON" Małgorzata Wołczańska ul. Główna 38; 46-134 Głuszyna | 35 854,50 | 97,924 | 97,924 |
WÓJT GMINY
/-/ MARIOLA HERNAS
Ogłoszenie o zamówieniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Konopnica: Dostawa węgla Znak sprawy: GKO.271.9.2013
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Konopnica, Rynek 15, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie, I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Dostawa węgla. II.1.2)Rodzaj zamówienia:dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa węgla dla: 1. Budynku przy ulicy Parkowej 2 w Konopnicy w ilości: 30 ton węgla - ekogroszek. 2.Urzędu Gminy Konopnica: w ilości 25 ton węgla - ekogroszek. Węgiel musi spełniać następujące parametry: wysoka kaloryczność (min.26 tys./KJ/kg), niska zawartość popiołu (max.6%) i siarki (max.0,6%), wilgotność ( max. 9%), granulacja 5-25 mm. 3.Wykonawca zobowiązany jest w dniu dostawy dołączyć świadectwo jakości dostarczonego węgla.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):09.11.12.10-5. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium:nie dotyczy. III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca spełni warunek jeśli dostarczy wykaz wykonanych trzech dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy węgla z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (referencje itp.) III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże że dysponuje: W zakresie potencjału technicznego Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca spełni ten warunek jeśli: a) posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1)W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert:najniższa cena. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.konopnica.finn.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Gminy Konopnica ul. Rynek 15 98-313 Konopnica. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:10.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Konopnica ul. Rynek 15 98-313 Konopnica. IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie |
Wójt Gminy /-/ Mariola Hernas |