Zapytania ofertowe


Plik doc Załącznik Nr 1
17‑06‑2014 12:37:57
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
41KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Załącznik Nr 2
17‑06‑2014 12:37:34

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
58KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o zamówieniu

10‑06‑2014 14:02:31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH
RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30.000 EURO


1) opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dotyczących zadania pn. "Organizacja placu zabaw" dla SP Konopnica, SP Rychłocice, SP Szynkielów.
Zakres prac związanych z budową poszczególnych placów zabaw: montaż elementów wyposażenia wraz z zakotwieniem ich w podłożu oraz wykonanie nawierzchni (obszaru upadku - tylko dla SP Konopnica) oraz wykonanie projektów (rozmieszczenie urządzeń na placu zabaw). Wszystkie elementy muszą zostać dostarczone przez Wykonawcę.
Produkty muszą być zgodne z PN EN 1176.
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres minimum 36 miesięcy.
Opis elementów zagospodarowania placów zabaw:

Plac zabaw w SP Konopnica
1. Piaskownica z zadaszeniem - 1 szt.
  • Piaskownica zadaszona: Siedziska z kolorowej płyty HDPE oraz rur stalowych.
  • Konstrukcja dachu z profilu stalowego oraz płyty HPL.
  • Wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo i malowane farbami strukturalnymi. Wymiary: min. 400 x 400 cm; Wysokość całkowita: min. 45 cm; Wysokość swobodnego upadku: max. 45 cm.
  • Montaż w cenie.
2. Huśtawka podwójna - 1 szt.
  • Huśtawka dwu-osobowa:
  • Konstrukcja huśtawki wykonana jest z profili stalowych 40x40x3 i 80x40x3 mm.
    • powierzchnia urządzenia: 3,3 x 2 m
    • strefa bezpieczeństwa: 8,0 x 2,9 m
    • wysokość całkowita: 2,7 m
  • 1 siedzisko bocianie gniazdo i 1 siedzisko zwykłe płaskie
  • Zawiesie huśtawki z łańcucha chromowego = 5mm, teflonu i elementów chromowych.
  • Zastosowanie tulejek z teflonu huśtanie jest płynne, a układ wahadłowy nie wymaga konserwacji.
  • Gumowane siedziska huśtawki zbrojone są profilami aluminiowymi, zwiększającymi ich wytrzymałość.
  • Konstrukcja urządzenia ocynkowana metodą ogniową i malowana lakierem akrylowym, strukturalnym.
  • W komplecie części ułatwiające montaż huśtawki w gruncie.
  • Montaż w cenie.

3. Bujak dwuosobowy - 2 szt.
  • Bujak podwójny sprężynowy.
  • Materiał: Stal sprężynowa 20 mm dwukrotnie malowana proszkowo.
  • Płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków atmosferycznych. Wymiary: min. 31 x 171 cm; Strefa bezpieczeństwa: min. 331 x 471 cm;
  • Wysokość całkowita: 90 cm;
  • Wysokość swobodnego upadku: 50 cm;
  • Wysokość siedziska: 50 cm;
  • Montaż w cenie.
4. Karuzela tarczowa - 1 szt.
  • Karuzela tarczowa o średnicy 150 cm : cztery ramiona zaprojektowane w taki sposób, aby zagwarantować maksymalne bezpieczeństwo użytkowników. Konstrukcja karuzeli wykonana z rur Ø 114,3x4mm (słupek) i Ø 38x2,6 mm (uchwyt).
  • Karuzela wyposażona jest w łożyskowy system obrotowy nie wymagających konserwacji.
  • Podstawa urządzenia wykonana z blachy łezki, która zapewnia dobre zabezpieczenie antypoślizgowe.
  • Konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo i malowana lakierem akrylowym, strukturalnym.
  • W zestawie znajdują się prefabrykaty betonowe ułatwiające montaż karuzeli w gruncie. Śruby: Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.
  • Montaż w cenie.
5. Karuzela z kierownicą - 1 szt.
  • Karuzela obrotowa z siedziskami:
  • Konstrukcja karuzeli wykonana z rur Ø 114,3x4mm (słupek), i Ø 30x2 mm (oparcie).
  • Siedziska karuzeli wykonywane są z kolorowej płyty HDPE. Wymiary: 150 x 150 cm; Strefa bezpieczeństwa: 550 x 550 cm; Wysokość całkowita: 70 cm;
  • Karuzela posiada obrotowy układ łożyskowy nie wymagających konserwacji.
  • Podstawa urządzenia wykonana z płyty HDPE, która zapewnia dobre zabezpieczenie antypoślizgowe.
  • Konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo i malowana lakierem akrylowym, strukturalnym.
  • W zestawie znajdują się części ułatwiające montaż karuzeli w gruncie.
  • Montaż w cenie.
6. Zestaw dwie wieże - 1 zestaw
Zestaw zabawowy zawiera:
  • Drabinka pionowa - 3 sztuk
  • Drabinka pozioma, dł. 244cm - 1 sztuk
  • Mostek z lin, dł. 150cm - 1 sztuk
  • Mostek łukowy, dł. 228cm - 1 sztuk
  • Pomost ruchomy, dł. 228cm - 1 sztuk
  • Rura strażacka wys. 150cm - 1 sztuk
  • Ścianka wspinaczkowa wys. 90cm - 1 sztuk
  • Ścianka wspinaczkowa wys.150cm - 1 sztuk
  • Trap wejściowy wys. 90cm - 1 sztuk
  • Wieża z dachem, podest wys. 120cm - 1 sztuk
  • Wieża z dachem, podest wys. 150cm - 1 sztuk
  • Wieża z dachem, podest wys. 90cm - 2 sztuk
  • Zjeżdżalnia wys. 150cm, ślizg nierdzewny o dł. 315cm - 1 sztuk
  • Zjeżdżalnia wys. 90cm, ślizg nierdzewny o dł. 236cm - 1 sztuk
  • Stalowe elementy nośne, podłogi ze sklejki wodoodpornej,
  • Wypełnienia i daszki z płyty HDPE,
  • Przeplotnie z lin wysokiej gładkości, wzmacnianych wewnątrz plecionką stalową.
  • Wszystkie elementy metalowe ocynkowane ogniowo i malowane farbami strukturalnymi.
  • Ślizgi zjeżdżalni oraz "tunel" ze stali chromoniklowej.
  • W zestawie części ułatwiające montaż w gruncie.
  • Montaż w cenie.
7. Panel edukacyjny "Kółko i krzyżyk" - 1 szt.
  • Konstrukcja urządzenia wykonana jest ze stali ocynkowanej.
  • Szerokość 0,18 m
  • Długość 0,89 m
  • Wysokość ~1,71 m
  • Strefa funkcjonowania urządzenia F 10,41 m2
  • Wymiary strefy funkcjonowania długość 3,88 m
  • Wymiary strefy funkcjonowania szerokość 3,18 m
  • Montaż w cenie.
8. Nawierzchnia - 90 m 2
  • Modułowo-elastyczna, wielofunkcyjna nawierzchnia polipropylenowa.
  • Cechy: zdolność amortyzacji upadku dziecka z wysokości do 1,5 m., wykonanie piankowe lub gumowe, zgodność z Polskimi Normami, nawierzchnia syntetyczna typu tartan lub równoważna nawierzchnia syntetyczna. Nawierzchnia jedynie w miejscach zainstalowanego sprzętu rekreacyjnego.
  • Pozostała część nawierzchni pokryta zielenią lub inna nawierzchnia syntetyczna bezpieczna dla wysokości upadku (HIC) 1,5m
  • Montaż w cenie
9. Ogrodzenie - 200 mb
  • Przęsło panela długości 2,50 m wykonane z drutu Ø 5,00 mm a następnie ocynkowane lub ocynkowane i malowane proszkowo, w kolorze zielonym
  • Wielkość oczek występujących w panelu min. 50 mm x 200 mm. wysokość 1,5m;
  • panel z dodatkowym drutem zabezpieczający
  • 1 furtka w cenie, słupki w cenie
  • Montaż w cenie
10. Ławka - 1 szt.
  • Dwustronna ławka z siedziskami po dwóch stronach z oparciem i szerokimi siedziskami wykonanymi z desek o długości 180 cm, zamontowanymi na metalowej ramie zakotwiczonej w gruncie.
  • Montaż w cenie
11. Kosz na śmieci - 1 szt.
  • Kosz metalowy z daszkiem malowany proszkowo o średnicy 25cm i wysokości 40 cm.
  • Montaż w cenie
12. Regulamin placu zabaw - 1 szt.
  • Konstrukcja urządzenia wykonana z rur stalowych 35x2mm.
  • Tablica regulaminu z płyty HPL mocowana jest do konstrukcji za pomocą pary uszu stalowych 120x32x5mm i śrub M10x25. Całość urządzenia ocynkowana ogniowo, nie wymagająca konserwacji. W zestawie wraz z regulaminem części ułatwiające montaż w gruncie.
  • Montaż w cenie.
Plac zabaw w SP Rychłocice
1. Huśtawka podwójna - 1 szt.
  • Huśtawka dwu- osobowa:
  • Konstrukcja huśtawki wykonana jest z profili stalowych 40x40x3 i 80x40x3 mm.
    • powierzchnia urządzenia: 3,3 x 2 m
    • strefa bezpieczeństwa: 8,0 x 2,9 m
    • wysokość całkowita: 2,7 m
  • Zawiesie huśtawki z łańcucha chromowego = 5mm, teflonu i elementów chromowych.
  • Zastosowanie tulejek z teflonu huśtanie jest płynne, a układ wahadłowy nie wymaga konserwacji.
  • Gumowane siedziska huśtawki zbrojone są profilami aluminiowymi, zwiększającymi ich wytrzymałość.
  • Konstrukcja urządzenia ocynkowana metodą ogniową i malowana lakierem akrylowym, strukturalnym.
  • W komplecie części ułatwiające montaż huśtawki w gruncie.
  • Montaż w cenie
2. Piaskownica kwadratowa - 1 szt.
  • Piaskownica o wym. min. 185 x 185 cm, wysokość całkowita min. 34 cm, strefa bezpieczeństwa: 489 x 489 cm.
  • Materiał: Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
  • Płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działania atmosferyczne.
  • Montaż w cenie.
3. Ławka - 1 szt.
  • Stelaż ławki ze stali ocynkowanej ogniwo, lakierowany, proszkowo.
  • Siedzisko i oparcie - płyta HDPE o gr. min. 19 mm; śr. rury 48 mm; wym. 170 x 50 x 86 cm.
  • Montaż w cenie.
4. Kosz na śmieci - 1 szt.
  • Kosz metalowy z daszkiem o wym. 40 x40 x 110 cm wykonany ze stali malowanej proszkowo.
  • Montaż w cenie.
5. Karuzela tarczowa - 1 szt.
  • Okrągła. Posiada trzy ramiona zaprojektowane w taki sposób, aby zagwarantować maksymalne bezpieczeństwo użytkownikom.
  • Wykonana ze stali cynkowanej, dwukrotnie malowanej proszkowo. Wymiary: 122 X 122 cm, wysokość całkowita min. 69 cm Strefa bezpieczeństwa; 522 x 522 cm.
  • Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.
  • W komplecie części ułatwiające montaż karuzeli w gruncie.
  • Montaż w cenie.
6. Most liniowy - 1szt.
  • Most linowy wykonany ze stali nierdzewnej, płyty polietylenowej HDPE całkowicie odpornej na działania warunków atmosferycznych.
  • Wymiary: min. 66 x 530 cm. Strefa bezpieczeństwa: 366 x 830 cm, wysokość całkowita min. 144 cm.
  • Montaż w cenie.
7. Kładka sprawnościowa - 1 szt.
  • Kładka do ćwiczeń równowagi. Wykonana ze stali nierdzewnej, płyty polietylenowej HDPE całkowicie odpornej na działania warunków atmosferycznych.
  • Wymiary: min. 54 x 186 cm. Strefa bezpieczeństwa: 354 x 486 cm, wysokość całkowita min. 55 cm.
  • Montaż w cenie.
8. Domek - 1 szt.
  • Wieżyczka ze ślizgiem, pochylnią wspinaczkową, daszkiem oraz balkonem.
  • Materiał: Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo. Płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działania atmosferyczne.
  • Wymiary: min. 192 x 228 cm, strefa bezpieczeństwa: 494 x 577 cm, wysokość całkowita: min. 361 cm, wysokość podestu: min. 90 cm.
  • Montaż w cenie.
9. Huśtawka wagowa - 1 szt.
  • Huśtawka wagowa o stalowej konstrukcji zabezpieczonej przed korozją poprzez cynkowanie oraz dwukrotne malowanie proszkowe. Oś osadzona w łożyskach.
  • Siedziska oraz elementy ozdobne wykonane z płyty HDPE.
  • Wymiary: min. 37 x 264 cm, strefa bezpieczeństwa: 260 x 500 cm, wysokość całkowita min. 114 cm.
  • Montaż w cenie.
Plac zabaw w SP Szynkielów
1. Bujak dwuosobowy - 1 szt.
  • Bujak podwójny sprężynowy.
  • Materiał: Stal sprężynowa 20 mm dwukrotnie malowana proszkowo. Płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków atmosferycznych.
  • Wymiary: min. 31 x 171 cm; Strefa bezpieczeństwa: 331 x 471 cm; Wysokość całkowita: 90 cm; Wysokość swobodnego upadku: 50 cm; Wysokość siedziska: 50 cm;
  • Montaż w cenie.
2. Zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią - 1 szt.
  • Urządzenie wielofunkcyjne z dwoma podestami, dwiema zjeżdżalniami na wys. min.60 i min. 90 cm oraz wejściem w formie ścianki wspinaczkowej.
  • Materiał: drewno sosnowe klejone, impregnowane ciśnieniowo oraz całkowicie odporna na warunki atmosferyczne płyta polietylenowa.
  • Zabezpieczone daszkami z tworzywa.
  • Elementy metalowe - ocynkowane ogniowo i dwukrotnie lakierowane proszkowo.
  • Mocowanie w podłożu - ocynkowane ogniowo kotwy, osadzone na fundamentach. Powierzchnia urządzenia min: 310 x 245 cm, strefa bezpieczeństwa: 610 x 545 cm.
  • Montaż w cenie.
Wszystkie urządzenia oraz nawierzchnia (obszar upadku SP Konopnica) muszą spełniać wymagania obowiązujących norm bezpieczeństwa. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej w dniu odbioru końcowego, certyfikatów zgodności z obowiązującymi normami.
Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem, na którym mają być realizowane roboty budowlane oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z:
  • sztuką budowlaną;
  • obowiązującymi przepisami i normami, przy zachowaniu przepisów BHP;
  • zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
Występujące nazwy, znaki towarowe, typy lub pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca może złożyć ofertę z rozwiązaniem równoważnym, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych (np. może oferować wykonanie robót budowlanych z zastosowaniem materiałów o parametrach lepszych niż wskazane przez Zamawiającego).

Nazwa i kod CPV:
37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw


2) termin wykonania zamówienia: 31.07.2014 rok

3) warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania działalności:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
b) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wykonawca Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli w w/w wykazie wykazana zostanie co najmniej 1 robota budowlana w zakresie:
  • urządzenia lub wyposażenia placu/ów zabaw o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto łącznie lub
  • budowy /przebudowy/rozbudowy placu/ów zabaw, podczas której/ych Wykonawca zamontował wyposażenie placu/ów zabaw o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto łącznie
c) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
d) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
e) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli:
posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł.

4) wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania z postępowania z powodu nie spełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 2 do zapytania;
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d)caktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu zgodnym z załączonym do oferty - Załącznik Nr 3 do zapytania;
b) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz
z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- wzór stanowi Załącznik Nr 4 do zapytania. Dowodami są poświadczenia wydawane przez podmioty na rzecz których dane roboty były wykonywane. Wykonawca, w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót (np. referencje,).
Wykonawca Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli w w/w wykazie wykazana zostanie co najmniej 1 robota budowlana w zakresie:
  • urządzenia lub wyposażenia placu/ów zabaw o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto łącznie lub
  • budowy /przebudowy/rozbudowy placu/ów zabaw, podczas której/ych Wykonawca zamontował wyposażenie placu/ów zabaw o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto łącznie
c) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł;
d) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 5 do zapytania;
e) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 6 do oferty;
f) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5) informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

W niniejszym zapytaniu ofertowym oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informację Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.
Korespondencję do Zamawiającego, związaną z niniejszą ofertą, należy przekazywać:
  • pisemnie; Gmina Konopnica, ul. Rynek 15; 98-313 Konopnica
  • e-mail: urząd@konopnica.pl
Osoba upoważniona do kontaktu ze strony Zamawiającego; Anna Glapa, tel. 43 842 44 19 w godz. Pracy Urzędu Gminy Konopnica.

6) wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

7) termin związania ofertą:

Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

8) opis sposobu przygotowywania ofert:

Opakowanie i adresowanie oferty.
Ofertę należy umieścić w zaklejonym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym i opisanym:
Nadawca:
Pełna nazwa i dokładny adres Wykonawcy (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) - (dopuszcza się czytelny odcisk pieczęci).
Adresat: Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
Oferta na "Organizację placu zabaw"
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
tj. ........

Zaleca się, aby:

  • każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była parafowana i ponumerowana kolejnymi numerami,
  • kartki oferty były spięte,
  • oferta została opracowana na wzorze lub wg wzoru załączonego do oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do zapytania) - niezastosowanie wzoru podanego przez Zamawiającego nie spowoduje odrzucenia oferty (jednak Wykonawca musi zawrzeć w swojej ofercie wszystkie dane wymagane przez Zamawiającego),

9) miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Konopnicy, sekretariat (pokój nr 18), w terminie do dnia 17.06.2014 roku, godz. 10:00.
Złożona oferta zostanie zarejestrowana (data i godzina wpływu).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego jak wyżej, pokój nr 26 dnia 17.06.2014 roku, godz. 10:15.

UWAGA - za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).

10) opis sposobu obliczenia ceny:

Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i oddaniem obiektu do użytkowania w tym m. in. podatek VAT, upusty, rabaty. Cena oferty obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty np. długość okresu gwarancyjnego.

11) opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) oferta co do treści spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem,
b) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją,
c) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
d) oferta została złożona w określonym przez zamawiającego terminie.
Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które:
a) oceniane będą w odniesieniu do niejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium cenowego ,
b) za parametry najkorzystniejsze w rium cenowym oferta otrzyma maksymalną liczbę punktów ustaloną w poniższym opisie, a pozostałe będą oceniane odpowiednio do parametru najkorzystniejszego,
c) wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustalonej punktacji: punktacja 0-100 (100% = 100 pkt).
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium cenowym otrzyma maksymalne liczbę punktów. Pozostałym ofertom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Kryteria oceny oferty:
Cena - znaczenie - 100%
KC = Cn/Cob x 100 pkt x 100%
gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena
COB - cena zaoferowana w ofercie badanej
Realizacja zamówienia zostanie powierzona wy konawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów po ich zsumowaniu z każdego kryterium.
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie nie możliwy z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taka samą liczbę punktów zamawiający wezwie oferentów którzy otrzymali taką samą liczbę punktów do złożenia ofert dodatkowych.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt.

12) informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający jednocześnie zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o:

  • wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;
  • wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;
  • wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;
  • terminie, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści informacje, o których mowa w pkt 1, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.

13) wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia:

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach wymienionych w art. 148 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 148 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
Jeżeli zabezpieczenie wnoszone jest w formie innej niż pieniądz z jego treści musi jednoznacznie wynikać, iż podmiot je wystawiający (Gwarant) bezwarunkowo zobowiązuje się do wypłaty żądanej przez Zamawiającego kwoty na jego pierwsze wezwanie.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach o/Zduńska Wola Filia w Konopnicy nr 69 9263 0000 0900 1386 2009 0011
z podaniem tytułu wpłaty: (zabezpieczenie należytego wykonania umowy, nr sprawy GKO.A.271.1.2014
Zamawiający zwróci kwotę stanowiąca 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
Pozostawione 30% wysokości zabezpieczenia będzie służyło zabezpieczeniu roszczeń z tytułu rękojmi za wady.

14) istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach: stanowi Załącznik Nr 7

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, udostępnionego na stronie internetowej www.konopnica.finn.pl oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.).

WÓJT GMINY
/-/ MARIOLA HERNAS


02.06.2014r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
42KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
28KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
30KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
36KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
32KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
32KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
132KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 260 Numer strony: 1 .. 22  23  24  25  26  
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Drab
email: iod@konopnica.pl
, w dniu:  10‑06‑2014 13:34:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  10‑06‑2014 13:34:00
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2024 17:31:14
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie