Informacja o wyborze oferty
Podstawa prawna trybu zamówienia: art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 późn. zmianami).
DOTYCZY:
Projektu "Nasza szansa" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy na podstawie umowy ramowej o dofinansowanie w/w projektu zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Łodzi w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty na przygotowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla 10 uczestników projektu "Nasza szansa" realizowanego w 2014 roku.
Spośród złożonych czterech ofert na realizację szkoleń (dwóch kursów zawodowych), jedna okazała się niekompletna - nie spełniała wszystkich istotnych wytycznych określonych w zapytaniu ofertowym. Spośród trzech pozostałych za najkorzystniejszą z uwagi na cenę oraz z uwzględnieniem innych warunków realizacji zamówienia sprecyzowanych w zapytaniu ofertowym uznano ofertę złożoną przez firmę GLOBAL Training Centre Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa.
Punktacja otrzymanych ofert prezentowała się następująco (w kolejności składania ofert):
lp. | Nazwa i adres oferenta | CENA brutto/netto | INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERTY | Łączna ocena punktowa |
1 | WIELKOPOLSKA AKADEMIA SZKOLEŃ TOMASZ MŁOKOSIEWICZ; 63-720 KOŹMIN WLKP.;UL. JANA PAWŁA II 16 | 15 340,00 | 70 | |
2 | EUROPEJSKA AKADEMIA HANDLU I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ROBERT STALUSZKA; 88-430 JANOWIEC WLKP.; UL. ZIELONA 8 | 6 735,00 | ODRZUCONA | - |
3 | ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W ŁODZI; 90-563 ŁÓDŹ; UL. ŁĄKOWA 4 | 14 225,00 | 64 | |
4 | GLOBAL TRAINING CENTRE SP. Z O.O.; 00-024 WARSZAWA; AL. JEROZOLIMSKIE 44 | 14 000,00 | 76 |
Wszystkim oferentom dziękujemy za zainteresowanie oraz odpowiedzi.
Zapytanie ofertowe
Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług szkoleniowych w ramach projektu "Nasza szansa" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz świadczenie dostaw i usług ściśle z tymi usługami związanych.
kod CPV 80500000-9 (usługi szkoleniowe)
kod CPV 80530000-8 (usługi szkolenia zawodowego)
Uczestnikami Projektu jest 10 osób w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy.
Podstawa prawna trybu zamówienia: art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami)
I. Zamawiający:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy
98-313 Konopnica
ul. Rynek 15
II. Przedmiot zamówienia:
1. miejsce realizacji: Konopnica
2. zamówienie obejmuje następujące zadania:
3. Zakres szczegółowy świadczonych usług obejmuje organizację:
- przygotowanie szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych;
- realizację zadania przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie;
- koordynację oraz nadzór merytoryczny nad realizowanymi zadaniami;
- bieżącą współpracę z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia;
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji warsztatów, ściśle wg wytycznych Zamawiającego;
- zapewnienie materiałów szkoleniowych i dydaktycznych dla wszystkich uczestników kursu (notatnik, długopis oraz materiały szkoleniowe i dydaktyczne);
- zapewnienie wyżywienia w formie obiadów i przerw kawowych dla 5 uczestników kursu w każdym dniu szkoleniowym;
- zapewnienie ubezpieczenia NNW dla 10 uczestników na czas realizacji kursu;
- wydanie uczestnikom kursów skierowanych na podnoszenie kwalifikacji zawodowych zaświadczeń MEN, na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 186);
- zapewnienie sali szkoleniowej do przeprowadzenia kursu na terenie Gminy Konopnica.
- 55 godzin dydaktycznych kursu "Bukieciarz" dla 5 Uczestników projektu.
- 64 godziny dydaktyczne kursu "Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej" dla 5 Uczestników projektu.
III. Termin realizacji zamówienia:
- zamówienie musi zostać zrealizowane w okresie od miesiąca lipca 2014 r. do miesiąca sierpnia 2014 r., zgodnie z harmonogramem realizacji Projektu;
- zamówienie realizowane będzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 16:00 - zorganizowane w ilości 7 lub 8 spotkań (kurs bukieciarz) oraz w godzinach od 14.00 do 20.30 - zorganizowane w ilości 10 spotkań (kurs sprzedawca);
- zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w harmonogramie zajęć i ilości osób objętych szkoleniem.
IV. Inne istotne warunki zamówienia:
a. zamówienie musi być realizowane przez firmę szkoleniową
1. posiadającą wpis do rejestru instytucji szkoleniowych WUP;
2. z minimum 3 letnim, poświadczonym referencjami, doświadczeniem w realizacji projektów szkoleniowo - doradczych, których celem jest aktywizacja zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym przeprowadzenie
min. 5 kursów związanych z florystyką oraz min. 5 kursów związanych z zawodem sprzedawcy i obsługą kasy fiskalnej;
3. nie podlegającą wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie;
4. zapewniająca kompleksowość wykonania usług szkoleniowo-doradczych stanowiących przedmiot niniejszego zapytania ofertowego.
V. Sposób przygotowania oferty
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis "Oferta na szkolenia w ramach projektu "Nasza szansa" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego".
Załączniki do oferty:
- Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy;
- Opis sposobu realizacji zamówienia;
- Wykaz usług szkoleniowo-doradczych zrealizowanych w ramach projektów z Poddziałania 7.1.1 /7.1.2 POKL o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia;
- Oświadczenie o braku wykluczenia z ubiegania się o zamówienie.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę prosimy złożyć osobiście, faxem, pocztą lub pocztą elektroniczną do dnia 14 lipca 2014 roku, do godziny 08:00 pod adresem:
98-313 Konopnica
ul. Rynek 15
tel./fax 043 842 44 90
e-mail: gops_konopnica@post.pl
VI. Kryterium i sposób oceny oferty:
1) cena - 50 %
Najwyższą liczbę punktów - 50 otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę za wykonanie niniejszego zamówienia, a każda następna według poniższego wzoru:
Koszt oferty = Najniższa cena oferty/Cena oferty badanej x 100 x waga kryterium
W kryterium oceny koszt oferty Wykonawca może uzyskać maksymalnie 50 pkt.
2) doświadczenie firmy w realizacji projektów szkoleniowo - doradczych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń z zakresu florystyki oraz min. 5 kursów związanych z zawodem sprzedawcy i obsługą kasy fiskalnej; - 20 %.
Za każdy zrealizowany projekt szkoleniowo - doradczy dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń z zakresu florystyki oraz min. 5 kursów związanych z zawodem sprzedawcy i obsługą kasy fiskalnej; Wykonawca otrzyma 1 pkt, przy czym maksymalnie Wykonawca może uzyskać 20 pkt. Kryterium oceny
są potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
3) Wartość merytoryczna oferty - Opis sposobu realizacji usługi - 30 %
Opis sposobu realizacji usługi zostanie oceniony pod kątem przedstawionych poniżej podkryteriów:
a) zabezpieczenie logistyczne, kadrowe, techniczne i merytoryczne projektu;Wobec wskazanych powyżej w lit. od a) do b) podkryteriów zostaną przyznane punkty pomocnicze w sposób następujący:
b) nadzór nad prawidłowością realizacji usługi szkoleniowej.
0 pkt | Brak opisu; |
3 pkt | Opis ogólny; |
5 pkt | Opis szczegółowy poruszający wszystkie zagadnienia dla danego tematu w sposób poprawny merytorycznie; |
10 pkt | Opis pogłębiony poruszający wszystkie zagadnienia, świadczący o dogłębnej merytorycznej i analitycznej znajomości tematu; |
Punkty przyznane za kryterium Wartość merytoryczna oferty (W) będą liczone według następującego wzoru:
Nr kryterium: Wzór: 3 Wartość merytoryczna oferty (W)
Liczba punktów = ( W/ Wmax ) x 30
gdzie:
- W - liczba punktów cząstkowych przyznanych ofercie w tym kryterium
- Wmax - maksymalna możliwa liczba punktów cząstkowych do uzyskania za podkryteria określone w pkt. 3. lit. od a) do lit. b) w tym kryterium:
- 30 - maksymalna liczba punktów w tym kryterium tj. 30 punktów
Łączna ocena będzie sumą ocen za poszczególne kryteria.
Zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, który w ramach przedstawionych powyżej kryteriów uzyska najwyższą ilość punktów.
VII. Wykluczenie z ubiegania się o zamówienie
Z ubiegania się o zamówienie wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Konopnicy. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Konopnicy, rozumie się wzajemne powiązania między Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Konopnicy lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy lub osobami wykonującymi w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społeczne w Konopnicy: Mariola Hernas - Wójt Gminy Konopnica.
Osoby wykonujące w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Konopnicy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy:
Mariola Hernas - Wójt Gminy Konopnica.
Zatwierdzono dnia 03 lipca 2014 r.
Wójt Gminy Konopnica
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Załącznik nr 2 - Wykaz zrealizowanych usług
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku wykluczenia z ubiegania się o zamówienia
Zawiadomienie o wynikach zapytania ofertowego
Znak sprawy: GKO.A.271.1.2014
Wójt Gminy Konopnica informuje, iż w zapytaniu ofertowym na "ORGANIZACJĘ PLACU ZABAW" dla SP Konopnica, SP Rychłocice, SP Szynkielów realizowanym w Projekcie "Przedszkolak to fajny gość" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego została wybrana oferta złożona przez:
97-565 Lgota Wielka, ul. Rolnicza 7
za cenę brutto: 131 800,65 zł (słownie: sto trzydzieści jeden tysięcy osiemset złotych 65/100), w tym VAT w stawce 23%.
/-/ MARIOLA HERNAS