2015


Plik rar Projekt budowlany kanalizacji deszczowej
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/x-rar-compressed
Rozmiar:
6,7MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Odpowiedzi na pytania do przetargu pn. "Remont drogi w miejscowości Rychłocice"
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
36KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Odpowiedzi na pytania do przetargu pn. "Remont drogi w miejscowości Rychłocice"
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
26KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Odp.na pyta. Rychłocice.Rys Profile podłużne
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
341KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o przetargu

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych.
(tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póz. zm.).

Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. ( 043 ) 842-44-98, fax 842-43-15, e-mail: ug_konopnica@post.pl ogłasza przetarg na zadanie p.n.: "Remont drogi w miejscowości Rychłocice".

1.Przedmiot zamówienia:
KOD CPV:

45233140-2 - roboty drogowe;
45110000-1 - roboty we zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych;
45233300-2 - roboty ziemne i podbudowy;
45233253-7 i 45233100-0 - roboty w zakresie nawierzchni dróg i ulic;
45233221-4 - oznakowanie;

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi w miejscowości Rychłocice
1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Roboty przygotowawcze
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki (1963 m2);
2) Roboty ziemne
- korytowanie pod konstrukcję nawierzchni drogi
3) Nawierzchnia jezdni
- warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr. 10 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm
- skropienie asfaltem podbudowy z kruszywa - pod warstwę wiążącą
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca)
- skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - pod warstwę ścieralną
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)
4) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- pionowe znaki drogowe - sztuk 12
- oznakowanie poziome jezdni
5) Remont przepustów
6) Regulacja urządzeń
- regulacja pionowa studzienek rewizyjnych
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych

1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ:
Załącznik Nr 10 do SIWZ -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Załącznik Nr 11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
Załącznik Nr 12 do SIWZ - Przedmiary robót.


2. Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23 tel.(43) 8424419 w.123, i Łukasz Bernaś - Inspektor ds. planowania przestrzennego i inwestycji - pok. Nr 21, tel. (43) 8424419 w.121.
3. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na remont drogi w miejscowości Rychłocice" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 25.02.2015 r. do godziny 10:00.
4. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10:15.
5. Termin realizacji zamówienia - do 31.07.2015 r.

6. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uważać będzie budowę, przebudowę, modernizację lub remont drogi o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto.
Wykonawca musi również posiadać dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
3) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, obejmujący następujące osoby:
- Kierownik robót budowlanych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - minimum 1 osoba, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej odpowiadających przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami; w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia równoważne do kierowania robotami.
W stosunku do osób wymienionych wyżej, wobec których postawiono wymóg posiadania uprawnień budowlanych, do oferty należy złożyć oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez wymienione osoby.
4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
5) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
8. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica oraz na stronie internetowej: www.konopnica.finn.pl.
9. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
10. Kryteria oceny ofert - cena - 100 % (waga).
11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
12. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

WÓJT GMINY
/-/ Grzegorz Turalczyk


Konopnica, dnia 9.02.2015 r.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik zip Załączniki do przetargu
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
7MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zaproszenie do złożenia oferty

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Konopnica, 3.02.2015 r.

Zaproszenie do złożenia oferty

Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica, tel. 43/842-44-19; e-mail: ug_konopnica@post.pl zaprasza do złożenia oferty na dostawę mieszanki do stabilizacji nawierzchni dróg pochodzenia granitowego o frakcji od 0 do 31,5 mm w ilości 900 ton.
Zamawiający zastrzega, że ilość mieszanki może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.

Oferty prosimy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem oferta na "Dostawę mieszanki pochodzenia granitowego" w Urzędzie Gminy Konopnica sekretariat, pok. Nr 18 do dnia 9.02.2015 r. do godziny 10,00.

Termin realizacji zamówienia - do 31.07.2015 r.


Uprawniona do kontaktu: Anna Kowalczyk - Kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska, tel. 43/8424419 w.123
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik doc Formularz ofertowy
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
30KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze oferty

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Konopnica, dnia 29.01.2015 r.

Znak: GZEAS.271.1.2015


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zamawiający: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Konopnicy.

Przedmiot zamówienia:
Dostawa sukcesywna oleju napędowego grzewczego EKOTERM PLUS lekki na cele grzewcze placówek oświatowych, w ilości:

  1. Szkoła Podstawowa w Konopnicy - 40m3
  2. Dom Nauczyciela w Konopnicy - 15m3
  3. Szkoła Podstawowa w Rychłocicach - 25m3

  1. Działając na podstawie art.92 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2013 r.poz.907 z późn.zm. ) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez Wykonawcę:
PHU DROS SAWICKI Sp.j. Droś S. Sawicki R.
42-141 Przystajń ul. Przemysłowa 2

Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny ofert zawarte w SIWZ, tj. cena 100 % - 100 pkt.

Zgodnie z art.92 ust.1pkt.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:

Nr oferty Nazwa (firma) siedziba i nazwa wykonawcy Ocena (liczba pkt.) Uzasadnienie
1 EUROSPED K.Matura,W.Haręża sp.j. 41-902 Bytom, ul. Dworska 6 99,60 Zgodnie ze wzorem w SIWZ. Jedyne kryterium - cena 100%
2 EKO-OIL Spółka z o.o. sp.k. Monice 3, 98-200 Sieradz 99,10 Zgodnie ze wzorem w SIWZ. Jedyne kryterium - cena 100%
3 INTEROIL Sp.j. Kameccy-Galuba, 97-420 Szczerców, Kol. Szczercowska 4 94,50 Zgodnie ze wzorem w SIWZ. Jedyne kryterium - cena 100%
4 EKO-STAR Muszyński Sp.j. 42-130 Wręczyca Wielka, Grodzisko, ul Floriańska 4 99,30 Zgodnie ze wzorem w SIWZ. Jedyne kryterium - cena 100%






















p.o. Kierownik GZEAS
/-/ Stanisława Kądzioła
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie przetargu

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)



Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Konopnicy, ul. Rynek 15, woj. łódzkie, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15 ogłasza przetarg na zadanie p.n. "Dostawa oleju grzewczego"

KOD: CPV 23.12.21.00-9

Dostawa sukcesywna oleju napędowego grzewczego EKOTERM PLUS lekki na cele grzewcze placówek oświatowych, w ilości:

  1. Szkoła Podstawowa w Konopnicy - 40m3
  2. Dom Nauczyciela w Konopnicy - 15m3
  3. Szkoła Podstawowa w Rychłocicach - 25m3

Olej grzewczy powinien posiadać parametry jakościowe zgodne z PN-C 96024:2001

  1. Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Stanisława Kądzioła - p.o. kierownika GZEAS pokój Nr 5, tel. 043 /842-44-98 wew.105.
  2. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na dostawę oleju grzewczego" w Gminnym Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Konopnicy, pokój Nr 5, do dnia 26.01.2015 r. do godziny 10.00.
  3. Otwarcie nastąpi w tym samym dniu o godz. 10:15.
  4. Termin realizacji zamówienia - do 31.01.2016 r.
  5. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

      Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną, przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2006 Nr 89, poz.625 z późn.)
    • posiadania wiedzy i doświadczenia,
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

      Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy oleju opałowego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje).
    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

      Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie dysponowania potencjałem technicznym.
      Osób zdolnych do wykonania zamówienia.
      Spełnienie warunku należy potwierdzić oświadczeniem Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - obowiązek posiadania uprawnień ADR wynika z art. 10 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o przewozie materiałów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 199, poz. 1671 z późn. zm.)
    • sytuacji ekonomicznej i finansowej
      Do realizacji przedmiotowego zamówienia nie jest wymagane wykazanie się sytuacją ekonomiczna i finansowa
  6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
  7. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 5 w Gminnym Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Konopnicy lub ze strony internetowej: www.konopnica.finn.pl.
  8. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
  9. Kryteria oceny ofert - cena-100% (waga).
  10. Zamawiający nie wymaga wadium.
  11. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  18. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Konopnica, dnia, 16.01.2015 r.

p.o.Kierownika GZEASz
/-/ Stanisława Kądzioła
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 58 Numer strony: 2  3  4  5  6  
Informacja wytworzona przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  16‑01‑2015 13:59:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
08‑10‑2015 15:14:27
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive