2015


Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Konopnica

05‑05‑2015 15:05:27

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.konopnica.finn.pl

Konopnica: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Konopnica. Numer ogłoszenia: 103744 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica, Rynek 15, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie, tel. 0-43 842 44 19, faks 0-43 842 43 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Konopnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie w pojemniki, odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na obszarze Gminy Konopnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających. Zamówienie uzupełniające może dotyczyć odbioru większej ilości odpadów, aniżeli przewidywana przez Zamawiającego, określona w SIWZ. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia dotyczące prowadzenia działalności w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych, wydane przez właściwy organ a mianowicie: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r., poz. 391 ze zm.) - na moment podpisania umowy; b) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) lub na transport z wcześniej obowiązującymi przepisami. c) posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów komunalnych lub zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Zasada spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie odpowiadające swym rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał usługę polegającą na wywozie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości w ilości nie mniejszej niż 600 Mg w czasie świadczenia usług przez 12 kolejnych miesięcy. Zasada spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że spełnia wymagania w zakresie: a) posiadania bazy magazynowo - transportowej usytuowanej w gminie Konopnica lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Konopnicy, na terenie do którego posiada tytuł prawny, b) posiadania wyposażenia o odpowiednim stanie technicznym, umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, a w szczególności: - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, -co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Zarówno baza magazynowo-transportowa jak i pojazdy oraz pozostałe urządzenia i narzędzia służące do odbierania odpadów komunalnych muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.(Dz. U. z 2013 r., poz.122). Zasada spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie niższej niż 400 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122 );

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90

  • 2 - Termin płatności - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o niniejsze zamówienie i wynik postępowania oraz jeżeli zmiany te nie naruszają zasady równego traktowania wykonawców ubiegających się o zamówienie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.finn.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 98-313 Konopnica ul. Rynek 15 pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 98-313 Konopnica ul. Rynek 15 pokój nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wójt Gminy

/-/ Grzegorz Turalczyk


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/zip
Rozmiar:
488KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze oferty

30‑03‑2015 14:32:02

Nazwa zamawiającego

Gmina Konopnica, Powiat wieluński

Adres zamawiającego

Rynek 15, 98-313 Konopnica

Województwo

Łódzkie

Tryb zamówienia

Przetarg nieograniczony

Nr postępowania


GKO.271.2.2015

Przedmiot zamówienia

Przebudowa ulicy Bohaterów Września w Konopnicy


Najkorzystniejsza oferta





Nr 7 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX Sp. z o. o. 42-700 Lubliniec, ul. Klonowa 11


Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto 100,00 pkt.

Łączna ocena - 100, 00 pkt.

Pozostałe oferty uzyskały ocenę






Nr 1 PUH "WADRI" Zuzanna Wawrzyńczak

98-200 Sieradz, ul. Zachodnia 2A

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 89,98 pkt

Łączna ocena - 89,98 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------


Nr 2 SIDROG Sp. z o. o.

98-235 Błaszki, Domaniew 9

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 78,38 pkt.

Łączna ocena - 78,38 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 3 STRABAG Sp. z o. o. Oddział Łódź FF


ul. Wólczańska 178, 90-530 Łódź

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 79,90 pkt.

Łączna ocena - 79,90 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 4 P-U-H "BUD-MET" Jarosław Kałmuk

42-134 Truskolasy, ul. Słowackiego 30

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 87,48 pkt.

Łączna ocena - 87,48 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 5 PHU "RAD-TOM" Tomasz Jadach

42-284 Herby, ul. Zielona 11

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 92,29 pkt.

Łączna ocena - 92,29 pkt.


_________________________________________________________

Nr 6 DROMAK Sp. z o. o.

Poręby 26 b, 98-220 Zduńska Wola

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 86,31 pkt.

Łączna ocena - 86,31 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 8 WŁODAN Andrzej Włodarczyk Spółka Jawna

Porszewice 31, 95-200 Pabianice

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 75,69 pkt.

Łączna ocena - 75,69 pkt.



Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
24KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o przetargu

12‑03‑2015 12:35:54
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych.
(tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póz. zm.).


Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15, e-mail: ug_konopnica@post.pl ogłasza przetarg na zadanie p.n.: "Przebudowa ulicy Bohaterów Września w Konopnicy"

1. Przedmiot zamówienia:

KOD CPV:

45233140-2 - roboty drogowe;
45110000-1 - roboty we zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych;
45233300-2 - roboty ziemne i podbudowy;
45233253-7 i 45233100-0 - roboty w zakresie nawierzchni dróg i ulic;
45233221-4 - oznakowanie;

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Bohaterów Września w Konopnicy

1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- rozebranie nawierzchni jezdni z płyt ażurowych;
- rozebranie chodników z płyt betonowych;
- rozebranie krawężników betonowych;
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki (194 m 2);
2) Roboty ziemne
- korytowanie pod konstrukcję nawierzchni drogi wraz z poboczami ;
3) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm szarej;
4) Nawierzchnia jezdni
- podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem;
- podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm;
- skropienie asfaltem podbudowy z kruszywa - pod warstwę wiążącą;
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca);
- skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - pod warstwę ścieralną;
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna).
5) Zjazdy
- podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, warstwa gr.15 cm (bez skosów)
- nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm czerwonej na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
6) Tereny zieleni
- humusowanie poboczy z obsianiem przy grubości humusu 5 cm - wzdłuż jezdni i chodników;
- humusowanie skarp z obsianiem;
7) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- pionowe znaki drogowe - sztuk 3
8) Regulacja urządzeń
- regulacja pionowa studzienek rewizyjnych kanalizacji sanitarnej - szt.12 ;
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - szt. 3;
- wykonanie przepustów rura dwudzielna APS 110 pod drogami i innymi przeszkodami wykopem otwartym.

1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ:

Załącznik Nr 10 do SIWZ -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Załącznik Nr 11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
Załącznik Nr 12 do SIWZ - Przedmiary robót.
2. Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23 tel.(43) 8424419 w. 123 i Łukasz Bernaś - Inspektor ds. planowania przestrzennego i inwestycji - pok. Nr 21, tel. (43) 8424419 w. 121.
3. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na Przebudowę ulicy Bohaterów Września w Konopnicy" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 30.03.2015 r. do godziny 10:00.
4. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10:15.
5. Termin realizacji zamówienia - do 31.08.2015 r.
6 . W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uważać będzie budowę, przebudowę, modernizację lub remont drogi o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto.
Wykonawca musi również posiadać dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
3) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, obejmujący następujące osoby:

- Kierownik robót budowlanych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - minimum 1 osoba, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej odpowiadających przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami; w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia równoważne do kierowania robotami.
W stosunku do osób wymienionych wyżej, wobec których postawiono wymóg posiadania uprawnień budowlanych, do oferty należy złożyć oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez wymienione osoby.
4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
5) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
8. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica oraz na stronie internetowej: www.konopnica.finn.pl.
9. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
10. Kryteria oceny ofert - cena - 100 % (waga).
11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
12. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

WÓJT
/-/ Grzegorz Turalczyk
Konopnica, dnia 11.03.2015 r.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/x-rar-compressed
Rozmiar:
1,4MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze oferty

27‑02‑2015 15:00:05

Nazwa zamawiającego

Gmina Konopnica, Powiat wieluński

Adres zamawiającego

Rynek 15, 98-313 Konopnica

Województwo

Łódzkie

Tryb zamówienia

Przetarg nieograniczony

Nr postępowania


GKO.271.1.2015

Przedmiot zamówienia

Remont drogi w miejscowości Rychłocice

Najkorzystniejsza oferta


Nr 2 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX Sp. z o.o.


42-700 Lubliniec ul. Klonowa 11




Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto 100,00 pkt.


Łączna ocena - 100, 00 pkt.

Pozostałe oferty uzyskały ocenę


Nr 1 SIDROG Sp. z o.o


98-235 Błaszki, Domaniew 9

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 85,90 pkt

Łączna ocena - 85,90 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 2 DROMAK Sp. z o.o,

Poręby 26 b, 98-220 Zduńska Wola

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 88,10 pkt.


Łączna ocena - 88,10 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 3 PHU "RAD-TOM" Tomasz Jadach, 42-284 Herby

ul. Zielona 11

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 86,80 pkt.

Łączna ocena - 86,80 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 5 P-U-H "BUD-MET" Jarosław Kałmuk

42-134 Truskolasy, ul. Słowackiego 30

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 77,30 pkt.

Łączna ocena - 77,30 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 6 STRABAG Sp. z. o.o Oddział Łódź FF


ul. Wólczańska 178 , 90-530 Łódź

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 83,40 pkt.

Łączna ocena - 83,40 pkt.


_________________________________________________________


Nr 7 Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.


Czartki 60 , 98-200 Sieradz

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 74,70 pkt.

Łączna ocena - 74,50 pkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr 8 "eMBiT" Sp. z o.o.

Gruszewnia, ul. Zagłoby 41

42 - 125 Kamyk

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 81,90 pkt.

Łączna ocena - 81,90 pkt.

_________________________________________________________

Nr 9


Konsorcjum Firm:


Lider konsorcjum: "Bud-Trans" Roboty Drogowe Sp. z o.o.


Maria Karbowiak, ul. Uniejowska 17 A, 98-200 Sieradz


Partner konsorcjum: "Bud-Trans" Roboty Drogowe Sp. z o.o.


ul. Uniejowska 17 A, 98-200 Sieradz

Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała ocenę:


  • Kryterium cena brutto - 80,30 pkt.

Łączna ocena - 80,30 pkt.


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
341KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
26KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/x-rar-compressed
Rozmiar:
2,8MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 58 Numer strony: 2  3  4  5  6  
Informacja wytworzona przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  16‑01‑2015 13:59:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Gałek
email: informatyk@konopnica.pl tel.:(43) 842 44 19 fax: (43) 842-43-15
, w dniu:  16‑01‑2015 13:59:00
Data ostatniej aktualizacji:
08‑10‑2015 15:14:27
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie