Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym
o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych
Gmina Konopnica, ul. Rynek 15, tel. (043) 842-44-98, fax 842-43-15, e-mail: ug_konopnica@post.pl ogłasza przetarg na zadanie p.n.: "Przebudowa drogi gminnej odcinek Piaski - Kamyk etap II".
1. Przedmiot zamówienia:
KOD CPV:
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232332-8 Telekomunikacyjne roboty dodatkowe
45233140-2 Roboty drogowe
45233226-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej odcinek Piaski - Kamyk etap II o długości 0,507 km.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) przebudowę drogi o szer. 4,00 m z obustronnymi poboczami gruntowymi szer. 2 x 1,00 m - pas 0,50 m pobocza wzmocniony kruszywem o grubości 8 cm;
b) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na zjazdach. Warstwa dolna grubości 12 cm - 37 szt.;
c) wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami. Elementy: rury betonowe śr. 40 cm
d) wykonanie koryt na poboczach jezdni. Głębokość koryta 10 cm
e) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ:
Załącznik Nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Załącznik Nr 11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
Załącznik Nr 12 do SIWZ - Przedmiary robót.
4. Uprawniona do kontaktu z oferentami - Pani Anna Kowalczyk - kierownik referatu rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska - pokój Nr 23 tel. (43) 8424419 w. 123 i Łukasz Bernaś - Inspektor ds. planowania przestrzennego i inwestycji - pok. Nr 21, tel. (43) 8424419 w. 121.
5. Oferty należy składać w kopercie zamkniętej z oznaczeniem "oferta na przebudowę drogi gminnej Piaski - Kamyk etap II" w Urzędzie Gminy Konopnica, pokój Nr 18 - sekretariat, do dnia 13.05.2014 r. do godziny 10.00.
6. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10.15.
7. Termin realizacji zamówienia: - do 30.09.2014 r. Termin rozpoczęcia robót nastąpi po podpisaniu umowy o dofinansowanie z Urzędem Marszałkowskim Województwa Łódzkiego.
8. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki:
1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych;2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uważać będzie wykonanie budowy lub przebudowy czy rozbudowy drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto.3) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca musi również posiadać dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
a) drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót.
Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć dowody dotyczące najważniejszych kierowanych robót.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.5) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli:a) posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
9. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju Nr 23 Urzędu Gminy Konopnica oraz na stronie internetowej: www.konopnica.finn.pl
11. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
12. Kryteria oceny ofert - cena - 100 % (waga).
13. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy).
2) Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i na okres związania z ofertą.
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
4) Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Poddębicach o/Zduńska Wola Filia w Konopnicy nr 69 9263 0000 0900 1386 2009 0011.
14. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
17. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
18. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
20. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
21. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
22. Projekt zostanie dofinansowany ze środków budżetu Województwa Łódzkiego.
WÓJT
/-/ Mariola Hernas
Ogłoszenie
Wójt Gminy Konopnica informuje, że w wyniku przeprowadzonego konkursu na "Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród mieszkańców gminy, w tym młodzieży poprzez prowadzenie i udział drużyn piłki nożnej juniorów i seniorów w rozgrywkach" wybrano ofertę złożoną przez Stowarzyszenie - Międzyzakładowy Ludowy Klub Sportowy w Konopnicy. Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do 15.12.2014 r. Roczna kwota dotacji wynosi 70.000,- zł.
Konopnica, 21.03.2014 r.
/-/ Mariola Hernas
Informacja
Nazwa zamawiającego | Gmina Konopnica, Powiat wieluński |
Adres zamawiającego | Rynek 15, 98-313 Konopnica |
Województwo | Łódzkie |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Nr postępowania | GKO.271.2.2014 |
Przedmiot zamówienia | Dostawa opału |
Najkorzystniejsza oferta | Nr 2 - Transport Towarowy Handel Opałem Mirosław Stasiak Kletnia ul. Dworcowa 2, 97-545 Gomunice Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała oceny:
Łączna ocena - 100, 00 pkt |
Pozostałe oferty uzyskały oceny
| Nr 1 - EUROKOMERS Sp. z o.o. 44-351 Turza Śl. ul. Bogumińska 77c Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała oceny:
Łączna ocena - 89,10 pkt |
Nr 3 - ELBRUS " Sp. z o. o. Stróża 36 98-332 Rząśnia Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała oceny:
Łączna ocena - 85,80 pkt | |
Nr 5 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Beata Pająk Biała 48, 332 Rząśnia Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała oceny:
Łączna ocena - 89,10 pkt | |
Nr 6 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "GABIKO' Romuald Godliński, ul. Bohaterów Września 10a 98-313 Konopnica Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała oceny:
Łączna ocena - 82,10 pkt | |
| Nr 7 - GRAY Agnieszka Baleja 95-035 Ozorków ul. Listopadowa 6A Oferta spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała oceny:
Łączna ocena - 71,75 pkt. |
Nr 4 - Oferta odrzucona - uzyskała 0, 00 pkt. |
Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas
Ogłoszenie
Na podstawie art. 11 ust. 1 i 2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536, z 2011 r. Nr 112, poz. 654, Nr 149, poz. 887, Nr 205, poz. 1211, Nr 208, poz. 1241, Nr 209, poz. 1244, Nr 232, poz. 1378) oraz Uchwały Nr XXXII/172/13 Rady Gminy Konopnica z dnia 29.11.2013 r. w sprawie przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Konopnica z organizacjami pozarządowymi w roku 2014 r. Wójt Gminy Konopnica ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej i sportu w 2014 roku. Zlecenie realizacji zadań publicznych nastąpi w formie wsparcia realizacji zadania publicznego poprzez udzielenie dotacji.
I. Rodzaj zadania
1. "Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród mieszkańców gminy, w tym młodzieży poprzez prowadzenie i udział drużyn piłki nożnej juniorów i seniorów w rozgrywkach".
II. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zadania w roku 2014 wynosi: 70 000 zł.
III. Zasady składania ofert i przyznawania dotacji:
1. Podmiotami uprawnionymi do złożenia oferty są:1. organizacje pozarządowe;
2. podmioty uprawnione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
3. termin składania ofert do dnia 18.03.2014 r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica, w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Konkurs ofert - upowszechnianie kultury fizycznej i sportu" na druku wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania. (Dz. U. z 2011 r. nr 6, poz.25);
4. Złożenie oferty nie jest równoznaczne przyznaniem dotacji;
5. Na dane zadanie oferent może złożyć tylko jedną ofertę;
6. Oferta powinna zawierać w szczególności:
7. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
- szczegółowy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego do realizacji
- termin i miejsce realizacji zadania publicznego
- kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego
- informację o wcześniejszej działalności podmiotu składającego ofertę w zakresie, którego dotyczy zadanie
- informację o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych zapewniających wykonanie zadania, w tym o wysokości środków finansowych uzyskanych z innych źródeł na realizację danego zadania
- deklarację o zamiarze odpłatnego lub nieodpłatnego wykonania zadania
8. Wszystkie oferty zgłoszone do konkursu wraz z załączoną do niej dokumentacją pozostają w aktach Urzędu Gminy Konopnicy i bez względu na okoliczności nie będą zwracane oferentowi ani w trakcie procesu przyznawania dotacji, ani po jego zakończeniu.
- oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z KRS, innego rejestru lub ewidencji;
- w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji podmiotów składających ofertę wspólna niż wynikający z KRS lub innego rejestru - dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta (ów);
- pełnomocnictwo do działania w imieniu organizacji w przypadku, gdy ofertę o dotację podpisują osoby inne niż wskazane do reprezentacji zgodnie z rejestrem.
9. Odpowiedzialność za dostarczenie oferty w terminie spoczywa na oferencie.
10. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty oraz dostarczeniem do Urzędu Gminy Konopnica ponosi oferent.2. Zasady przyznawania dotacji:1. Zasady przyznawania dotacji określają przepisy:
2. W otwartym konkursie ofert uczestniczyć mogą organizacje pozarządowe, podmioty wymienione w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. nr 96, poz. 873 z późn. zm.) prowadzące działalność statutową w dziedzinie kultury fizycznej;
- ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. Nr 96 poz. 873 z późń. zm.);
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 885);
- rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011 r. nr 6, poz.25).
3. z dotacji mogą być pokrywane wydatki bezpośrednio związane z realizacją zadania;
4. szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania reguluje umowa pomiędzy oferentem a Gminą Konopnica;
5. Wójt Gminy może odmówić podmiotowi wyłonionemu w konkursie przyznania dotacji i podpisania umowy w przypadku, gdy okaże się, iż rzeczywisty zakres realizowanego zadania znacząco odbiega od opisanego w ofercie, podmiot lub jego reprezentanci utracą zdolność do czynności prawnych, zostaną ujawnione nieznane wcześniej okoliczności podważające wiarygodność merytoryczną lub finansową oferenta.
IV. Termin i warunki realizacji zadania:
1. Zadanie powinno być zrealizowane w okresie od podpisania umowy do 15 grudnia 2014 r.
2. Zadanie powinno być realizowane z najwyższą starannością.
V. Kryteria, tryb i termin rozpatrywania stosowane przy wyborze oferty:
1. merytoryczna wartość oferty, 0-5 punktów;
2. możliwość realizacji zadania przez podmiot składający ofertę, 0-5 punktów;
3. ocena kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania, 0-5 punktów;
4. udział środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego w realizacji zadania, 0-5 punktów;
5. dotychczasowa współpraca z samorządem, 0-5 punktów.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.03.2014 r. o godz. 10:15 w siedzibie Urzędu Gminy Konopnica.
3. Wybór oferty nastąpi w terminie 3 dni od daty wpływu ofert.
4. Oceny formalnej i merytorycznej złożonych ofert oraz ich kwalifikacji do otrzymania dotacji dokona komisja konkursowa powołana przez Wójt Gminy Konopnica.
5. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i tablicy ogłoszeniowej Urzędu Gminy Konopnica.
VI. Szczegółowe informacje w sprawie konkursu ofert można uzyskać w pokoju nr 17 w Urzędzie Gminy Konopnica w godzinach od 8:00-15:30, tel. 043/842 44 19 wew. 104.
VII. Informacja o zrealizowanych zadaniach w roku 2013:
Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród mieszkańców gminy, w tym młodzieży poprzez prowadzenie i udział drużyn piłki nożnej juniorów i seniorów w rozgrywkach. Koszt zadania - 50.000 zł, w tym całość stanowi dotacja dla MLKS w Konopnicy.
Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas