Ogłoszenie
I N F O R M A C J A
O W Y N I K A C H N A B O R U
na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
w Konopnicy
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko nie została zatrudniona żadna osoba ze względu na brak kandydatów.
Uzasadnienie: nie wpłynęła żadna oferta
Konopnica, dnia 01.12.2008 r.
Wójt Gminy
(-) Wacław Szumigaj
Informacja
URZĘDNICZE
WÓJT GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
ZASTĘPCY KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO
W KONOPNICY
Zatrudnienie - 1/8 etatu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1.
Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne z tytułem magistra lub podyplomowe studia administracyjne.
2. Łącznie co najmniej 5 letni staż pracy:
na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub w służbie cywilnej, lub w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
3. Obywatelstwo polskie.
4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie
z pełni praw publicznych.
5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym
stanowisku.
6. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne.
7. Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE:
1. Podstawowa znajomość przepisów KPA, Kodeksu Rodzinnego
i Opiekuńczego, Prawa o aktach stanu cywilnego.
2. Umiejętność pracy w zespole.
3. Umiejętność obsługi programów komputerowych.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
1. Wykonywanie obowiązków Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
2. Prowadzenie spraw wynikających z ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy
zawodowej.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane
uprawnienia.
5. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych ).
6. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na
określonym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie
aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia ).
7. Oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych
osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U.
z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami ).
8. Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających
dodatkowe uprawnienia i umiejętności.
Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją ,, Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Konopnicy" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15,
98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 26 listopada 2008 r.
do godziny 15.30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
UWAGA:
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica ( www.konopnica.finn.pl ) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Wójt Gminy
( - ) Wacław Szumigaj
Konopnica, dnia 07.11.2008 r.
Informacja
O W Y N I K A C H N A B O R U
na stanowisko Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego,
Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Urzędu Gminy Konopnica
Wójt Gminy Konopnica informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Anna Kowalczyk jako jedyna zakwalifikowała się do II etapu naboru.
Podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością przepisów prawnych.
Posiada doświadczenie zawodowe zdobyte w wieloletniej pracy w administracji samorządowej, które ułatwi pracę na w/w stanowisku.
Posiada predyspozycje do kierowania pracą w zespole.
Konopnica, dnia 10.01.2008 r..
Wójt Gminy
(-) Wacław Szumigaj
Ogłoszenie
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego,
Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Konopnica
Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował się następujący kandydat spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Lp. | Imię i nazwisko | Miejsce zamieszkania |
1. | Anna Kowalczyk | Szynkielów |
Zakwalifikowana osoba zostanie poinformowana o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Konopnica, dnia 28.12.2007 r.
Wójt Gminy
( - ) Wacław Szumigaj
Ogłoszenie
KIEROWNICZE URZĘDNICZE
WÓJT GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
KIEROWNIKA
REFERATU ROZWOJU GOSPODARCZEGO,
GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe. Preferowane : administracyjne, ochrona środowiska.
- 4 letni staż pracy, w tym co najmniej 2 -letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach, o których mowa w art. 1 ustawy z dnia 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych /t. j. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz.1593 z późn. zm./ lub w służbie cywilnej, lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi lub na kierowniczych stanowiskach państwowych.
- Obywatelstwo polskie.
- Ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniez pełni praw publicznych.
- Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonymstanowisku.
- Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
- Nieposzlakowana opinia.
- Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, gospodarki.
- komunalnej oraz ustawy o samorządzie gminnym, KPA, prawo zamówień publicznych.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Obsługa programów komputerowych.
- Umiejętność pracy w zespole.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- Kierowanie i nadzór nad pracą referatu.
- Przygotowywanie projektów uchwał wynikających z zadań referatu.
- Przygotowywanie i rozliczanie wniosków o dotacje i kredyty oraz pozyskiwanie środków zewnętrznych ( spoza budżetu gminy).
- Współpraca z instytucjami i fundacjami udzielającymi dotacji na realizację zadań inwestycyjnych w gminie.
- Nadzór w zakresie gospodarki wodnej, ściekowej oraz odpadami.
- Przygotowywanie kalkulacji wysokości opłat za dostawę wody oraz odprowadzanie ścieków.
- Odpowiedzialność za czynności związane z wydawaniem środków publicznych, zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.
- Odpowiedzialność za czystość, porządek i estetykę gminy.
- Nadzór nad stanem technicznym dróg gminnych.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadaneuprawnienia.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych ).
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia ).
- Oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami ).
- Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.
Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją ,, Nabór na stanowisko Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Konopnica" należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 21.12.2007 r. do godziny 15.30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
UWAGA:
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica ( www.konopnica.finn.pl ) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Umowa o pracę zawarta zostanie w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony.
Wójt Gminy
(-) Wacław Szumigaj
Ogłoszenie o wynikach naboru
O W Y N I K A C H N A B O R U
na stanowisko Podinspektora ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki ziemią
i ochrony środowiska
Urzędu Gminy Konopnica
Wójt Gminy Konopnica informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
Pani Magdalena Gałęza zamieszkała we Wielgiem
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Magdalena Gałęza otrzymała najwięcej punktów z rozmowy kwalifikacyjnej od członków komisji.
Posiada stosunkowo krótkie doświadczenie zawodowe, jednak przy odpowiednim ukierunkowaniu może spełniać wymogi na stanowisku będącym przedmiotem naboru.
Konopnica, dnia 03.10.2007 r.
Wójt Gminy
(-) Wacław Szumigaj
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
WÓJT GMINY KONOPNICA
ul. Rynek 15, 98 - 313 Konopnica
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
PODINSPEKTORA DS. ROLNICTWA, LEŚNICTWA,
GOSPODARKI ZIEMIĄ I OCHRONY ŚRODOWISKA
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe. Preferowane kierunki: rolnicze, ochrona środowiska, zagospodarowanie przestrzenne, administracyjne, geodezyjne.
- Staż pracy - co najmniej 1 rok.
- Obywatelstwo polskie.
- Ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
- Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Wiedza z zakresu praktycznego stosowania przepisów prawa na zajmowanym stanowisku ( w szczególności ustawy: o gospodarce nieruchomościami, planowaniu przestrzennym, ochronie środowiska, samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego ).
- Umiejętność obsługi komputera ( Word, Excel ) oraz innych urządzeń biurowych.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
Prowadzenie spraw w zakresie rolnictwa, leśnictwa, gospodarki ziemią i ochroną środowiska w ramach kompetencji gminy zgodnie z zakresem obowiązków.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- List motywacyjny.
- Życiorys ( cv ) - ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Rejestru Skazanych ).
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia ).
- Oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami ).
- Kandydat może przedstawić kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia i umiejętności.
Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności należy składać w postaci kserokopii.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Dokumenty w zamkniętej kopercie z adnotacją " Nabór na stanowisko Podinspektora ds. rolnictwa, leśnictwa, gospodarki ziemią i ochrony środowiska Urzędu Gminy Konopnica " należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica ul. Rynek 15, 98 - 313 Konopnica I piętro pokój Nr 18 do dnia 07 września 2007 r. do godziny 15.30.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
UWAGA:
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Konopnica ( www.konopnica.finn.pl ) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Konopnica.
Umowa o pracę zawarta zostanie w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony.
Wójt Gminy
( - ) Wacław Szumigaj
Lista Kandydatów
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Inspektora ds. księgowości podatkowej i kasy
Urzędu Gminy Konopnica
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował się następujący kandydat spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Barbara Łazińska Wrońsko
Zakwalifikowana osoba zostanie poinformowana o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Konopnica, dnia 15.03.2007 r.
Wójt Gminy
Wacław Szumigaj
Ogłoszenie o wynikach konkursu
Wójt Gminy Konopnica informuje, że w wyniku przeprowadzonego konkursu na "Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród mieszkańców gminy, w tym młodzieży poprzez prowadzenie i udział drużyn piłki nożnej Juniorów i Seniorów w rozgrywkach " wybrano ofertę złożoną przez Stowarzyszenie - Międzyzakładowy Ludowy Klub Sportowy w Konopnicy.
Termin realizacji zadania : od 12.03.2007 r. do 10.12.2007 r.
Roczna kwota dotacji wynosi 44.000,- zł.
Wójt Gminy
/-/ Wacław Szumigaj
Konopnica, 05.03.2007 r.