Zgłaszanie szkód do Kół Łowieckich
[pusty]
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego w granicach określonych w załączniku graficznym do uchwały. Wnioski na piśmie należy składać do Urzędu Gminy w Konopnicy, 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15, w terminie do końca października 2012 r.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Równocześnie, zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.Nr 199, poz. 1227 z późn. zmianami) zawiadamiam o przystąpieniu do opracowywania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko związanej ze sporządzaniem planu miejscowego w granicach określonych w załączniku do uchwały Nr XV/76/12 Rady Gminy z dnia 29 marca 2012 r.
W związku z powyższym w tym samym terminie i na ten sam adres można składać wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Konopnica. Uwagi mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą,
środków komunikacji elektronicznej na adres: inwestycje@konopnica.pl. W temacie należy wpisać hasło "plan miejscowy dla obszaru obejmującego przebieg drogi gminnej w obrębie geodezyjnym Strobin".
Postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania na środowisko nie jest prowadzone.
Wójt Gminy
/-/ Mariola Hernas
[pusty]
Proszę mieszkańców gminy Konopnica o zgłaszanie swoich uwag, wniosków, postulatów dotyczących poprawy funkcjonowania Gminy Konopnica.
Swoje sugestie mieszkańcy mogą zgłaszać poprzez umieszczenie ich w urnie znajdującej się w Urzędzie Gminy Konopnica, pocztą elektroniczną na adres wojt@konopnica.pl lub na stronie internetowej www.konopnica.pl w zakładce "Zadaj pytanie Wójtowi".
( - ) Mariola Hernas
[pusty]
Informację proszę przekazywać sołtysom poszczególnych sołectw.
pełniąca funkcję Wójta Gminy
[pusty]
Zgodnie z art.1 pkt 17 ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 152, poz. 897) działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej.
Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Konopnica tworzy i prowadzi Wójt od dnia 1 stycznia 2012 r. Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Konopnica obowiązani są uzyskać wpis do rejestru.
Wpisu do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje Wójt na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej powinien zawierać:
- nazwę firmy, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
- numer identyfikacji podatkowej (NIP), o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
- numer identyfikacji REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
- określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych z podaniem kodu odpadu.
Do wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej dołącza się:
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 50 zł zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 152, poz. 897). Opłata ta nie dotyczy przedsiębiorców, którzy z dniem wejścia w życie nowelizacji ustawy posiadają zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych art. 14 ust. 2,
- oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze, Wójt Gminy Konopnica dokonując wpisu do rejestru nadaje przedsiębiorcy numer rejestrowy.
Wzór wniosku i oświadczenia dostępny jest w Urzędzie Gminy Konopnica, ul. Rynek 15, (pok. Nr 22) oraz na stronie internetowej www.konopnica.finn.pl.
Uwaga - Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, którzy w dniu wejścia w życie nowelizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości mogą wykonywać działalność w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych bez wpisu do rejestru działalności regulowanej, w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie powyższej ustawy, czyli do dnia 31 grudnia 2012 r. na podstawie art. 14 ust. 1 z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 152, poz. 897).